comScore agost 2018

L'estiu més digital de Catalunya Ràdio

L'emissora s'acosta als 500.000 usuaris únics a internet a l'agost, segons la consultora comScore

Actualitzat

Catalunya Ràdio continua multiplicant la seva força en l'entorn digital. L'emissora ha incrementat l'audiència a internet aquest agost, tot i que l'estiu passat va ser el dels atemptats de Barcelona i Cambrils, uns dies en què es van marcar rècords d'audiència digital al país. En concret, s'ha arribat, gairebé, als 500.000 usuaris únics al conjunt de l'estat espanyol, un 2% més que l'agost del 2017, tot i que tradicionalment el consum dels mitjans de comunicació els mesos d'estiu baixa molt.

"El matí de Catalunya Ràdio", l'informatiu "Catalunya migdia" i el programa "Gravetat zero" han estat els més escoltats de l'agost. També és remarcable l'estrena de "LaTdT".

El contingut més escoltat és l'entrevista d'"El matí de Catalunya Ràdio" a Santiago Niño-Becerra, on l'economista pronosticava que Brussel·les li diria aviat a Espanya que l'estat de les autonomies s'havia acabat.

D'altra banda, TV3 manté un estiu més el lideratge d'internet a Catalunya en la categoria de televisió. Ja són 16 mesos consecutius encapçalant el rànquing, amb 1.794.000 usuaris únics.

 

Anar al contingut