El web de Catalunya Ràdio obté la millor audiència des de l'octubre del 2017
La comparativa que presenten les dades d'Adobe Analytics situa l'audiència digital del primer mes del 2020 com la tercera millor de Catalunya Ràdio a la seva història. Els 3,5 milions de reproduccions d'àudio, al directe i a la carta, representen un augment del 45% respecte al mes de desembre i un 65%, si ho comparem amb el gener del 2019. Novament, unes dades a l'alça que refermen la bona feina digital a Catalunya Ràdio.
El vaticini de Javier Pérez Royo, l'àudio més consumit
"La derrota d'Espanya serà monumental". La lectura que el catedràtic de Dret Constitucional fa a "El matí de Catalunya Ràdio" sobre el poc futur que tindrien a Europa les sentències dels tribunals espanyols relacionades amb el procés independentista català no deixa indiferent l'audiència. És el contingut referent del mes de gener
"Crims" situa sis àudios entre els deu més escoltats
El més escoltat, en segona posició, és el cas de la viuda de la CAM, un crim amb aires de "Falcon Crest". Sense oblidar els capítols dedicats al cas Santaló o el de Federica Squarise. Una fórmula d'èxit a Catalunya Ràdio que, des d'ara, també es pot veure a la tele.
A la llista dels deu àudios més escoltats també destaquen dos continguts més. El primer, la conversa del "Revolució 4.0" amb l'economista Santiago Niño-Becerra que va deixar aquest titular: "El 2020 serà un any de neteja econòmica". I el segon, l'entrevista d'"El suplement" a l'advocat Gonzalo Boye: "Quim Torra continua sent diputat. Estem davant d'un acte subversiu de la JEC."