#MACDigital2017

El moment dolç de la ràdio en català al Mercat Audiovisual de Catalunya

El Mercat Audiovisual de Catalunya s'ha inaugurat avui a Granollers amb la participació de Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio

Actualitzat

En la sessió inaugural de la 18a edició del Mercat Audiovisual de Catalunya, que s'instal·la a Granollers fins aquest dijous, s'ha posat damunt la taula la situació actual de la ràdio en català. Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio, ha subratllat el bon estat de salut de les emissores catalanes, contrastat amb la pujada d'audiències, la recuperació en la inversió publicitària i la bona adaptació a l'entorn digital.
 

"La ràdio tradicional va bé, però, a més, és un mitjà que s'està adaptant molt bé a l'entorn digital. A Catalunya Ràdio ho hem demostrat amb la graella "digital" del +CatRadio, renovant l'aplicació mòbil i apostant per un tipus de "home" amb contingut específicament digital. Aquest punt d'innovació ens està permetent rebaixar la mitjana d'edat de la nostra audiència en aquest àmbit"
 



En la taula rodona "L'estat de la ràdio a Catalunya", moderada pel director general de Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, Jordi del Río, Gordillo ha participat amb Xantal Llavina, directora i presentadora de "Revolució 4.0", i Josep Maria Martí, director de l'Observatori de la Ràdio a Catalunya.

Aquesta nova edició del #MACDigital2017 ha reprès el seu antic format de dues jornades amb un extens programa d'activitats, que inclou ponències, sessions informatives, presentacions de productes i serveis i un espai de fira orientat a les empreses.

Des de l'àmbit més digital, aquestes jornades promouran una reflexió crítica i creativa sobre el conjunt de tecnologies vinculades a internet i la transformació inèdita i accelerada que està provocant en les nostres vides en l'àmbit professional, cultural, educatiu i de participació. En definitiva, com ens afecta als ciutadans.

Podeu consultar tota la programació aquí

ÀUDIOS RELACIONATS
Anar al contingut