Imatge del 'Black Friday' a Misako. Imatge del 22 de novembre de 2021 (Horitzontal)
Imatge del Black Friday a Misako. Imatge del 22 de novembre del 2021
ANÀLISI

L'estratègia del Black Friday penalitza el petit comerç

Si comprem pel Black Friday és lògicament per aprofitar els descomptes que s'ofereixen. Però en alguns casos no acabem comprant més, sinó que només avancem compres de Nadal. Això encara s'accentuarà més aquest any perquè, degut a la crisi d'abastiment de les matèries primeres que estem veient les últimes setmanes, els estocs de productes estan molt baixos, especialment els tecnològics. Això vol dir que potser ens pot costar trobar algun producte que vulguem.
 

Això reforça la teoria dels que defensen que el Black Friday no és res més que un avançament i que, en definitiva, el comerç s'està fent una mica de trampes a si mateix: acabarà venent el mateix però, a sobre, amb descomptes. Una estratègia que penalitza especialment el petit comerç. Competir en preus amb gegants com Amazon pot ser la recepta més ràpida cap al fracàs.
 

 

Anar al contingut