Catalunya Ràdio, líder de la ràdio en català a internet

Catalunya Ràdio arrenca la nova temporada amb el lideratge digital del mes de setembre i a l'espera de canvis importants, amb una nova app i una graella digital

Actualitzat

Nova temporada i lideratge

Les dades auditades per ComScore confirmen el domini de Catalunya Ràdio en consum web des de mòbils i PCs, amb un total de 164.000 usuaris únics mensuals que han consumit els continguts digitals de l'emissora, durant el mes de setembre.

Nova app i una graella digital

Unes dades engrescadores que arriben abans que s'anunciïn canvis importants en l'àmbit digital de l'emissora. El primer, l'estrena de la nova app, que afegirà millores importants al consum dels continguts digitals des de tots els dispositius mòbils. I el segon, la presentació de la graella digital, una aposta de la direcció de Catalunya Ràdio, que complementarà la ja existent amb programes com "Els spin doctors", "L'ofici d'educar" i "Meteomauri", "L'ofici de viure" i "T'agrada el blues".

El lideratge de Catalunya Ràdio a l'escena digital catalana coincideix amb l'arrencada de la nova temporada, amb una aposta clara per la informació, l'entreteniment, amb l'"APM?" i l'esport, amb el "Tot costa", i per la presència de líders mediàtics a la xarxa com l'Empar Moliner i el Roger de Gràcia. I també amb la recuperació del servei "hora a hora" al web de l'emissora, que permetrà millorar l'accessibilitat als continguts, i d'una presència més destacada del consum de ràdio en directe.

TV3, també la més vista a Catalunya

Durant el mes de setembre, un total d'1.293.000 usuaris únics han consumit els continguts penjats al web. En consum de vídeo a Catalunya, TV3 no té rival. La CCMA, com a grup audiovisual, és el grup amb més consum de vídeo des de PCs.

 

Anar al contingut