Catalunya Ràdio guanya un 31% d'audiència digital l'últim any
Comscore abril 2020

Catalunya Ràdio guanya un 31% d'audiència digital l'últim any

L'emissora frega els 900.000 usuaris únics a l'abril, segons l'últim balanç de la consultora Comscore

Actualitzat

L'audiència digital de Catalunya Ràdio continua creixent, ara coincidint amb el període de la pandèmia pel coronavirus. L'aposta pel servei públic, la informació i la proximitat, sense abandonar l'entreteniment, s'ha traduït en 898.000 usuaris únics que aquest mes d'abril han consultat o escoltat continguts de l'emissora a internet.

Segons les dades de la consultora Comscore, aquesta audiència representa un increment del 31% respecte de fa un any, a l'abril del 2019.

Les audiències internes d'Adobe Analytics indiquen que els continguts més escoltats a la carta el mes passat són els programes "El matí de Catalunya Ràdio", amb 152.000 reproduccions, l'"APM?" i el "Revolució 4.0".

Els àudios més escoltats han estat:

1- La conversa de l'"APM?" amb el Menchu, un "pijo" de Barcelona que no para de pujar i baixar de la Cerdanya sense fer cas de les obligacions del confinament.

2- L'informe del professor de la Universitat Colúmbia Xavier Sala-i-Martín sobre les possibilitats de trobar una vacuna per a la Covid-19: "Tenim 7.500 milions de cervells al món que s'han conjurat per resoldre un mateix problema, de forma coordinada. Això no havia passat mai abans en la història de la humanitat".

3- L'anàlisi del catedràtic d'Economia Santiago Niño-Becerra, on analitza l'anunci del Fons Monetari Internacional advertint que s'acosta la pitjor crisi econòmica dels darrers 80 anys.

Segons Comscore, Catalunya Ràdio i TV3 han interessat al 57% dels internautes catalans aquest mes de confinament. En concret, TV3 ha estat líder cada mes durant els 3 últims anys. En aquest últim balanç ha superat els 3.000.000 d'usuaris únics.

Anar al contingut