EGM, segona onada 2022

Catalunya Ràdio és la ràdio que més ha crescut aquesta temporada

604.000 oients de mitjana escolten cada dia l'emissora, que manté el lideratge en audiència femenina i públic jove

Actualitzat

Catalunya Ràdio tanca el curs 2021-2022 amb 604.000 oients diaris de mitjana, un 5% més que la temporada passada, mentre que la competència directa té una baixada del 2%, segons les dades de l'Estudi General de Mitjans corresponents a la segona onada de l'any.

L'emissora referma el lideratge entre els més joves d'entre 14 i 19 anys, a la ràdio generalista. I també el femení, a la generalista en català, i continua sent líder a Lleida. 

Segons les dades d'aquesta última onada, Catalunya Ràdio ha tingut una audiència de 597.000 oients diaris, la qual cosa significa 94.000 oients més que fa un any. L'emissora retalla a RAC1 més de 230.000 oients, la meitat de la diferència que tenia fa un any. 

"El matí de Catalunya Ràdio" creix un 26%

"El matí de Catalunya Ràdio", amb Laura Rosel, és el programa més escoltat de Catalunya Ràdio i aconsegueix 438.000 oients diaris (91.000 més que fa un any) i, amb aquestes xifres, retalla gairebé 200.000 oients a "El món a RAC1" respecte a la mateixa onada de fa un any. El seu creixement és del 26%. Digitalment, el magazín matinal de Catalunya Ràdio acumula 7 milions de reproduccions aquesta temporada. 

 

"La tarda de Catalunya Ràdio" dobla la seva audiència

Les xifres d'audiència consoliden el magazín conduït per Òscar Fernández i Elisenda Carod i dobla els números que tenia fa un any l'emissora en la mateixa franja. En la seva primera temporada en antena, l'han seguit 133.000 oients diaris, segons les dades de l'última onada. Retalla 100.000 oients al magazín de tarda de RAC1. 

 

Els informatius, líders a la seva franja

El "Catalunya migdia", amb Gemma Bonet, i el "Catalunya nit" amb Kilian Sebrià, que creix més d'un 50% respecte a l'onada anterior i a la mateixa onada de fa un any, són els més escoltats a la seva franja d'emissió. El cap de setmana, l'edició de l'informatiu que dirigeix Neus Bonet i Maria Guixà, també és la més escoltada.

"El búnquer", amb en Peyu, Jair Domínguez i Neus Rossell, també és líder en la seva franja. Creix un 23% respecte a l'onada anterior i un 13% respecte a fa un any. Un lideratge que també es tradueix a l'entorn digital, on acumula gairebé 2,8 milions de reproduccions

 

"Solidaris" amb Mercè Folch, "En guàrdia!", amb Enric Calpena, i el "Revolució 4.0" dels dissabtes són també líders a la seva franja horària. El programa de divulgació i emprenedoria de Xantal Llavina incrementa notablement la seva audiència els diumenges, amb 80.000 oients diaris. En la mateixa mesura que ho fa el "Crims" de Carles Porta, que n'acumula 75.000. 

"El suplement", també retalla diferències

"El suplement", amb Roger Escapa, aconsegueix 336.000 oients diaris els dissabtes i 323.000 els diumenges, i retalla 96.000 oients els dissabtes i 24.000 els diumenges respecte al "Via Lliure" de RAC1. 

Catalunya Música i Catalunya Informació són líders en les seves temàtiques: l'emissora de clàssica incrementa en 21.000 oients la seva audiència i el canal informatiu de referència aconsegueix 89.000 oients diaris, i se situa en 44.000 cada dia. iCat fm suma 29.000 oients diaris. 

 

A totes aquestes dades se'ls ha d'afegir l'audiència digital. Catalunya Ràdio acumula 37 milions de reproduccions d'àudio en directe i a la carta aquesta temporada. Els 20 àudios a la carta més escoltats són tots del programa "Crims", amb Carles Porta.  

RAC1 lidera el rànquing d'emissores més escoltades en aquest EGM (819.000); Catalunya Ràdio la segueix amb 597.000 oients diaris, la SER està en tercera posició amb 380.000 i la COPE, a la quarta, amb 186.000.

ARXIVAT A:
Catalunya RàdioEGM
Anar al contingut