La monja Cristina Scuccia, el fenòmen mediàtic que el 2014 va guanyar la versió italiana del concurs televisiu "La Voz", ha deixat els hàbits i s'ha traslladat a l'estat espanyol. Scuccia ho ha anunciat al programa "Verissimo" de Canale 5, a Itàlia, on ha aparegut amb un sorprenent canvi d'imatge. Amb indumentària vermella, Scuccia ha compartit que segueix cantant i que treballa com a cambrera per guanyar-se la vida.  IN CHE SENSO SUOR CRISTINA NON È PIÙ SUORA? MA POI CHE BELLA È#verissimo pic.twitter.com/jOoQ2phxWb soleilandia ☀ (@sisonokevin) November 20, 2022 Després d'anys allunyada dels escenaris, Scuccia desgranava al programa el camí que l'ha portat a aquesta decisió: "Porto Sor Cristina dins meu, ara soc qui soc gràcies a Sor Cristina.  He fet un camí meravellós en què m'he trobat dificultats, però ara puc somriure encara més que abans. Segueixo creient en Déu, i no tinc intenció d'abandonar la fe". L'impacte mediàtic com a condicionant de vida Després de 15 anys de vida religiosa, Scuccia explicava que l'exposició mediàtica de "La Voz" i el que va comportar va ser el motor de molts interrogants: "Tot es va precipitar amb la pandèmia, quan tot es va aturar i vaig poder reflexionar sobre si era feliç". Scuccia va confessar que li va caler l'ajuda d'una psicòloga per "sortir de l'obscuritat" de no entendre qui era.  "No he renegat mai de Déu, però no em trobava bé dins de l'hàbit. L'amor terrenal no és ara la meva prioritat. T'has de cuidar, estimar-te, abans de poder estimar la resta". Sor Cristina havia emocionat i sorprès el món en interpretar "No one" d'Alicia Keys en la seva primera actuació, amb què va guanyar "La Voz".  Sor Cristina el 2014 (AP) A partir d'això va emprendre una carrera com a cantant i va formar part del repartiment del musical "Sister Act". També va figurar entre les protagonistes del musical "Titanic", l'any 2016, però sense deixar la vida religiosa.  Scuccia, de 34 anys, va entrar al convent als 19 i va ser descoberta per "La Voz" d'Itàlia arran de la seva participació en un concurs de cant religiós. L'audició per "La Voz" va obtenir més de 90 milions de visites a YouTube en una setmana.  El seu èxit va ser tan aclaparador que va rebre els elogis encesos de la icònica cantant i jutgessa del programa Raffaella Carrà.