Finalment, el coet ha caigut en una zona deshabitada, a l'oceà Pacífic sud. La Xina el va llançar dilluns i aquest és el quart coet xinès que ha caigut sobre la Terra en els últims dos anys i mig. En declaracions a Catalunya Ràdiò, Miquel Sureda, físic i enginyer aeroespacial, explicava la dificultat de detallar el lloc precís de l'impacte: "És perillós, sobretot perquè fins a l'últim moment no saps on caurà. Si se sap abans, es poden fer una sèrie d'accions per mitigar-ho. Però, en aquest cas, aquesta incertesa fa que fins que no estigui a punt d'entrar no se sàpiga on serà." La possibilitat que part de la ferralla pogués caure a la Terra sense desintegrar-se i fins i tot acabar caient a Catalunya ha obligat a interrompre el trànsit aeri de l'aeroport del Prat durant uns 40 minuts. El Centre Nacional d'Emergències (CENEM) ha informat al CECAT de #ProteccioCivil que s'aixequen totes les restriccions a l'espai aeri associades al pas de l'objecte espacial CZ-5B https://t.co/6Lh3zUeW0r Protecció civil (@emergenciescat) November 4, 2022 A conseqüència d'això, hi ha retards en els vols d'entrada i sortida de l'aeroport barceloní, i en altres instal·lacions de tot l'Estat. ℹ️ Debido a las restricciones de tráfico aéreo por la reentrada del objeto CZ-5B @ENAIRE, no se han producido cancelaciones pero sí retrasos. ✈️ De los 5.484 vuelos programados en los 46 aeropuertos de la red, se han visto afectados unos 300. https://t.co/R5akUmQxeQ Aena (@aena) November 4, 2022 Aquest és l'aspecte de l'espai aeri mentre s'ha cancel·lat el trànsit (Fightradar24) L'aeronau pesa gairebé 23 tones i tenia una mida similar a un edifici de 10 pisos. La Xina ho torna a fer  Aquesta no és la primera vegada que la ferralla d'una nau entra a l'atmosfera. L'astrònom i divulgador científic Joan Anton Català adverteix que  la Xina continua sense fer cas de les advertències internacionals que reclamen que la ferralla espacial caigui de manera controlada: "Continuem jugant a la ruleta russa, tot i tenir la tecnologia per evitar-ho. De moment, mai encara no hi ha hagut cap desgràcia personal per la caiguda de ferralla, però si continuem d'aquesta manera algun dia n'hi haurà." Segons Català, es tracta d'una qüestió d'inversió i de diners, perquè la tecnologia hi és. Altres països el que fan és o bé redirigir les restes de coets que genera la màxima fricció contra l'atmosfera de la Terra perquè es cremin completament a l'espai o controlen perfectament la caiguda. Un dels llocs on s'envien moltes naus és el punt Nemo, una localització remota al mig del Pacífic que és un cementiri de ferralla a l'oceà.