El neteja-parabrises, l'únic content amb les cues que provoca l'X1
Els usuaris, molts contents i els neteja-parabrises, encara més (Catalunya Ràdio / Joan Garcia)
Catalunya al dia

El neteja-parabrises, l'únic content amb les cues que provoca l'autobús X1

L'estrena de l'X-1, el primer autobús semidirecte de TMB, entre la plaça Francesc Macià de Barcelona i les Glòries amb només 4 parades, que va pel centre de la ciutat, provoca efectes col·laterals

Joan Garcia Actualitzat

Des d'avui hi ha un nou maldecap per als conductors que entren a Barcelona per l'Avinguda Diagonal. Ara també es troben una llarga cua just abans de Francesc Macià perquè la parada de l'X-1 ha pres un carril a la circulació.

"Tornem com anys enrere. Trigo molt més que els altres dies."; "Un desastre"; "Feia temps que no venia a Barcelona en cotxe i és horrorós."

Tampoc n'està contenta la conductora de l'autobús, la Rosario, perquè els taxis envaeixen la part final del carril on hi diu "terminal bus". Hi ha fletxes pintades a terra perquè els taxistes abandonin el carril abans d'arribar a Francesc Macià, però alguns o no ho veuen o ho fan veure.

"Aquí el problema es crea quan els taxis no ho respecten. El semàfon dura molt poc i si tinc dos taxis davant, ja no puc sortir."

El neteja-parabrises, l'únic content amb les cues que provoca l'X1
Fins al tram final del carril no hi diu 'bus terminal' (Catalunya Ràdio / Joan Garcia)

Està clar que els més contents de tots són els usuaris de l'X-1, que en valoren la rapidesa i el fet que es connectin els dos tramvies. És més ràpid que l'autobús 7, que seria una altra alternativa.

Però, com en tot, sempre hi ha algú que hi surt guanyant... Des d'avui, els neteja-parabrises del semàfor de la Diagonal amb Francesc Macià ens han dit que tenen més clients potencials que mai.

 

 

Anar al contingut