Bones maneres a taula: com ens hem de comunicar amb els cambrers?
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/AturarSilenciarPujar el volumDisminuir el volumInstruccions per interactuar amb el player
imatge
Un restaurant caníbal a Berlín

Bones maneres a taula: com ens hem de comunicar amb els cambrers?

Quines són les queixes més habituals dels clients? I quines són les coses que més molesten els cambrers? Asseguts a taula us donem les claus per comunicar-vos com cal amb el personal de sala dels restaurants, amb Josep Armenteros, xef i propietari del restaurant El Cinco, de Barcelona, i amb Montse Guals, professora de Protocol a la Universitat de Barcelona i a la Universitat Blanquerna i assessora d'imatge a l'empresa "Qué me pongo?". El crític de cinema i presentador de "La Finestra Indiscreta" Àlex Gorina, recorda la seva magdalena de Proust; el director de la fundació Alícia, Toni Massanés, ens explica on podem comprar pa de qualitat a Catalunya i també quins productes tenim de temporada; Rubén Sanchez, propietari del Super Friki Market, tasta un paquet de galetes japoneses al "Nyap o top?" de Gerard Jubany; el crític gastronòmic Philippe Regol menja als restaurants Quatre Molins i Tossal Gros, i la propina la posa Jordi Asturgó de l'"APM?".

MÉS ÀUDIOS DEL PROGRAMA

SECCIONS