"Versionats", amb Laia Pujolassos

  • El concert per a clarinet de Mozart
    Escolta àudio

    El concert per a clarinet de Mozart

    Laia Pujolassos dedica el seu espai a tres versions del cèlebre "Adagio" del Concert per a clarinet de Mozart: les de Sabine Meyer, Benny Goodman i Lorenzo Coppola.

    Laia Pujolassos dedica el seu espai a tres versions del cèlebre "Adagio" del Concert per a clarinet de Mozart: les de Sabine Meyer, Benny Goodman i Lorenzo Coppola.

  • Tres veus eternes i una gran ària del bel canto: "Casta Diva" per Callas, Caballé i Gruberova
    Escolta àudio

    Tres veus eternes i una gran ària del bel canto: "Casta Diva" per Callas, Caballé i Gruberova

    Laia Pujolassos compara tres referents vocals del segle XX, Maria Callas, Montserrat Caballé i Edita Gruberova, interpretant una de les partitures més belles del repertori del bel canto: "Casta Diva", de l'òpera "Norma" de Bellini.

    Laia Pujolassos compara tres referents vocals del segle XX, Maria Callas, Montserrat Caballé i Edita Gruberova, interpretant una de les partitures més belles del repertori del bel canto: "Casta Diva", de l'òpera "Norma" de Bellini.

  • Laia Pujolassos posa la lupa a la música de Joseph Haydn
    Escolta àudio

    Laia Pujolassos posa la lupa a la música de Joseph Haydn

    Laia Pujolassos compara tres versions d'una de les obres amb més humor de Joseph Haydn: el darrer moviment del Quartet de corda en Mi b, op. 33 n. 2, també anomenat "La broma".

    Laia Pujolassos compara tres versions d'una de les obres amb més humor de Joseph Haydn: el darrer moviment del Quartet de corda en Mi b, op. 33 n. 2, també anomenat "La broma".

  • Les versions de "Salut d'amour" d'Edward Elgar
    Escolta àudio

    Les versions de "Salut d'amour" d'Edward Elgar

    Aquesta vegada, la Laia Pujolassos ens proposa apreciar les diferències d'instrumentació en diverses versions d'aquesta peça, i com tan sols canviant els instruments que interpreten aquesta mateixa obra podem obtenir sensacions tan diferents.

    Aquesta vegada, la Laia Pujolassos ens proposa apreciar les diferències d'instrumentació en diverses versions d'aquesta peça, i com tan sols canviant els instruments que interpreten aquesta mateixa obra podem obtenir sensacions tan diferents.

  • El preludi de la 3a Partita per a violí sol de J. S. Bach en les versions de Hilary Hahn
    Escolta àudio

    El preludi de la 3a Partita per a violí sol de J. S. Bach en les versions de Hilary Hahn

    Amb Laia Pujolassos repassem tres enregistraments del preludi de la 3a Partita de Bach fets en tres moments diferents de la carrera de Hilary Hahn.

    Amb Laia Pujolassos repassem tres enregistraments del preludi de la 3a Partita de Bach fets en tres moments diferents de la carrera de Hilary Hahn.

  • Tres versions de la Simfonia n. 5 de Beethoven
    Escolta àudio

    Tres versions de la Simfonia n. 5 de Beethoven

    Aquesta vegada, Laia Pujolassos ens proposa redescobrir el famós inici de la 5a simfonia de Beethoven a través de tres versions distanciades en el temps.

    Aquesta vegada, Laia Pujolassos ens proposa redescobrir el famós inici de la 5a simfonia de Beethoven a través de tres versions distanciades en el temps.

  • Laia Pujolassos estrena "Versionats" amb tres mirades a l'"Amor brujo" de Falla
    Escolta àudio

    Laia Pujolassos estrena "Versionats" amb tres mirades a l'"Amor brujo" de Falla

    Laia Pujolassos ens convida a afinar l'orella i descobrir els límits del que és una mateixa interpretació en una nova secció de "Tots els matins del món". Per començar, ens proposa explorar l'"Amor brujo" del gadità Manuel de Falla.

    Laia Pujolassos ens convida a afinar l'orella i descobrir els límits del que és una mateixa interpretació en una nova secció de "Tots els matins del món". Per començar, ens proposa explorar l'"Amor brujo" del gadità Manuel de Falla.

Anar al contingut