Avui hem sentit: Romança per a violí i piano, op. 23; Concert per a piano i orquestra, en do menor, op. 45. Aquesta setmana explorem la producció musical i la biografia de cinc compositores especialment rellevants en la història de la música, l'obra de les quals no ha transcendit per raons òbvies: la societat ferotgement patriarcal en què van viure va intentar reprimir la seva creativitat, va coartar la seva visibilitat i va denigrar la seva obra. I les volem reivindicar, com a creadores i com a lluitadores: Fanny Mendelssohn, Ethel Smyth, Germaine Tailleferre, Clara Schumann i Amy Beach.
ESCOLTA-HO ARAAvui hem sentit: Polonesa op. 1, núm. 4; Concert per a piano i orquestra en la menor, op. 7; Tres lieder op. 12; Scherzo per a piano núm. 2; Trio op. 17 (4t moviment); Dos cors a cappella: "Vorwärts" i "Gondoliera"; Romança per a violí i piano op. 22, núm. 1 (Andante molto). Aquesta setmana explorem la producció musical i la biografia de cinc compositores especialment rellevants en la història de la música, l'obra de les quals no ha transcendit per raons òbvies: la societat ferotgement patriarcal en què van viure va intentar reprimir la seva creativitat, va coartar la seva visibilitat i va denigrar la seva obra. I les volem reivindicar, com a creadores i com a lluitadores: Fanny Mendelssohn, Ethel Smyth, Germaine Tailleferre, Clara Schumann i Amy Beach.
Avui hem sentit: "Berceuse" per a violí i piano; "Les mariés de la Tour Eiffel" ("Vals des dépeche" i "Quadrille"); Vals lent i Vals brillant (per a piano); Concertino per a arpa i orquestra; Sonatina per a violí i piano; Suite burlesca (per a piano). Aquesta setmana explorem la producció musical i la biografia de cinc compositores especialment rellevants en la història de la música, l'obra de les quals no ha transcendit per raons òbvies: la societat ferotgement patriarcal en què van viure va intentar reprimir la seva creativitat, va coartar la seva visibilitat i va denigrar la seva obra. I les volem reivindicar, com a creadores i com a lluitadores: Fanny Mendelssohn, Ethel Smyth, Germaine Tailleferre, Clara Schumann i Amy Beach.
Avui hem sentit: Sonata per a piano núm. 2 ("Geistinger Sonata"); Serenata en Re major; Missa per a cor, solistes i orquestra, en Re major (Sanctus); "The Wreckers" (Obertura); Concert per a violí, trompa i orquestra (3r moviment); "Klavierstuck", en Mi major (per a piano). Aquesta setmana explorem la producció musical i la biografia de cinc compositores especialment rellevants en la història de la música, l'obra de les quals no ha transcendit per raons òbvies: la societat ferotgement patriarcal en què van viure va intentar reprimir la seva creativitat, va coartar la seva visibilitat i va denigrar la seva obra. I les volem reivindicar, com a creadores i com a lluitadores: Fanny Mendelssohn, Ethel Smyth, Germaine Tailleferre, Clara Schumann i Amy Beach.
Avui hem sentit: Melodia, op. 4 núm. 2; dos cors a cappella ("Lockung" i Abendlich"); Quartet de corda en Mi bemoll major (4t moviment); "Italien" (cançó); Obertura per a orquestra; "Allegro molto" en do menor (per a piano); Trio per a piano en Re major, op. 11 (1r moviment); tres cançons ("Frühling", "Du bist die Ruh" i "Neue Liebe, neues Leben"); Oratori sobre escenes de la Bíblia, per a cor, solistes i orquestra (Finale). Aquesta setmana explorem la producció musical i la biografia de cinc compositores especialment rellevants en la història de la música, l'obra de les quals no ha transcendit per raons òbvies: la societat ferotgement patriarcal en què van viure va intentar reprimir la seva creativitat, va coartar la seva visibilitat i va denigrar la seva obra. I les volem reivindicar, com a creadores i com a lluitadores: Fanny Mendelssohn, Ethel Smyth, Germaine Tailleferre, Clara Schumann i Amy Beach.