Revolucionant la publicitat 

  • Jordi Urbea: "Les marques guanyadores han de vendre experiències i la personalització és clau"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Les marques guanyadores han de vendre experiències i la personalització és clau"

    Amb Jordi Urbea, desglossem els deu consells més importants perquè les empreses facin una bona gestió de la comunicació i el màrqueting.

    Amb Jordi Urbea, desglossem els deu consells més importants perquè les empreses facin una bona gestió de la comunicació i el màrqueting.

  • Jordi Urbea: "Els e-sports ingressaran 1.084 milions el 2021, un 15% més que l'any passat"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Els e-sports ingressaran 1.084 milions el 2021, un 15% més que l'any passat"

    Jordi Urbea planteja per què els esports virtuals, cada vegada amb més seguidors i que mouen un volum de negoci cada dia més gran, ja són un espai cobejat per les grans marques i, per tant, són un dels grans objectius de futur del màrqueting i la publicitat.

    Jordi Urbea planteja per què els esports virtuals, cada vegada amb més seguidors i que mouen un volum de negoci cada dia més gran, ja són un espai cobejat per les grans marques i, per tant, són un dels grans objectius de futur del màrqueting i la publicitat.

  • Urbea: "La Casa de Carlota incorpora la creativitat de dissenyadors amb síndrome de Down i autisme"
    Escolta àudio

    Urbea: "La Casa de Carlota incorpora la creativitat de dissenyadors amb síndrome de Down i autisme"

    Jordi Urbea destaca l'enriquiment i projecció que suposa l'acord entre Ogilvy i La Casa de Carlota, que, a partir d'ara, comparteixen les visions creatives de persones amb síndrome de Down o amb trastorns d'autisme.

    Jordi Urbea destaca l'enriquiment i projecció que suposa l'acord entre Ogilvy i La Casa de Carlota, que, a partir d'ara, comparteixen les visions creatives de persones amb síndrome de Down o amb trastorns d'autisme.

  • Jordi Urbea: "Barcelona ha de ser el centre d'innovació i creativitat d'Europa"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Barcelona ha de ser el centre d'innovació i creativitat d'Europa"

    A la seva secció, el publicista Jordi Urbea explica per què Barcelona ha perdut en els últims temps presència a nivell mundial i concreta com es pot revitalitzar per tornar a posicionar la ciutat en un lloc de privilegi. Per Urbea, la clau és apostar per Barcelona com a centre d'innovació i captar talent i turisme de qualitat.

    A la seva secció, el publicista Jordi Urbea explica per què Barcelona ha perdut en els últims temps presència a nivell mundial i concreta com es pot revitalitzar per tornar a posicionar la ciutat en un lloc de privilegi. Per Urbea, la clau és apostar per Barcelona com a centre d'innovació i captar talent i turisme de qualitat.

  • Jordi Urbea: "El 50% dels ingressos dels clubs hauran de venir del món digital"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "El 50% dels ingressos dels clubs hauran de venir del món digital"

    El publicista Jordi Urbea analitza el resultat de les eleccions del Barça i també aborda el tema del màrqueting esportiu. Per Urbea, els clubs tenen moltes opcions de continuar incrementant els ingressos econòmics i els esports electrònics guanyaran molt de pes en el sector publicitari.

    El publicista Jordi Urbea analitza el resultat de les eleccions del Barça i també aborda el tema del màrqueting esportiu. Per Urbea, els clubs tenen moltes opcions de continuar incrementant els ingressos econòmics i els esports electrònics guanyaran molt de pes en el sector publicitari.

  • Jordi Urbea: "La multiexperiència de les marques és el que enamora"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "La multiexperiència de les marques és el que enamora"

    A la seva secció, el publicista Jordi Urbea explica una de les darreres tendències del seu sector: aconseguir que els clients s'enamorin de les marques que més els agraden. Això s'aconsegueix amb l'anomenada experiència de client, en què aquest rep una atenció absolutament personalitzada i això genera una implicació i una fidelització molt més fortes amb les marques o productes que consumeix.

    A la seva secció, el publicista Jordi Urbea explica una de les darreres tendències del seu sector: aconseguir que els clients s'enamorin de les marques que més els agraden. Això s'aconsegueix amb l'anomenada experiència de client, en què aquest rep una atenció absolutament personalitzada i això genera una implicació i una fidelització molt més fortes amb les marques o productes que consumeix.

  • Jordi Urbea: "El vídeo i el podcast seran cada vegada més consumits"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "El vídeo i el podcast seran cada vegada més consumits"

    El publicista Jordi Urbea avança quines seran les tendències que viurà la publicitat durant aquest 2021 que acabem de començar. Per exemple, explica com la publicitat digital seguirà el seu creixement imparable i com les empreses que no siguin capaces de mostrar que estan compromeses socialment i no busquen només el benefici econòmic no seran ben valorades pels clients i, per tant, perdran oportunitats de negoci. També destaca com el vídeo és clau a internet.

    El publicista Jordi Urbea avança quines seran les tendències que viurà la publicitat durant aquest 2021 que acabem de començar. Per exemple, explica com la publicitat digital seguirà el seu creixement imparable i com les empreses que no siguin capaces de mostrar que estan compromeses socialment i no busquen només el benefici econòmic no seran ben valorades pels clients i, per tant, perdran oportunitats de negoci. També destaca com el vídeo és clau a internet.

  • Jordi Urbea: "Les grans marques estan creant plataformes de contingut audiovisual pròpies"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Les grans marques estan creant plataformes de contingut audiovisual pròpies"

    A la seva secció, el publicista Jordi Urbea explica per què creu que ben aviat augmentarà molt el nombre de plataformes televisives. Urbea raona per què creu que la televisió convencional ja forma part del passat i per què les empreses poden trobar en la creació de plataformes especialitzades pròpies la manera de transmetre continguts i ampliar per tant el seu model de negoci.

    A la seva secció, el publicista Jordi Urbea explica per què creu que ben aviat augmentarà molt el nombre de plataformes televisives. Urbea raona per què creu que la televisió convencional ja forma part del passat i per què les empreses poden trobar en la creació de plataformes especialitzades pròpies la manera de transmetre continguts i ampliar per tant el seu model de negoci.

  • Jordi Urbea: "Les vendes per internet freguen el rècord de 12.000 milions d'euros a l'Estat"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Les vendes per internet freguen el rècord de 12.000 milions d'euros a l'Estat"

    El publicista Jordi Urbea explica per què els petits comerciants i els petits empresaris han d'apostar definitivament pel comerç electrònic si volen assegurar i consolidar la seva proposta comercial. Urbea diu que el confinament ha fet entrar per primera vegada molts usuaris al món de les compres per internet i que, per tant, ha crescut la clientela potencial. I posa exemples de plataformes en línia que agrupen petits comerciants i que poden fer la competència a les grans plataformes que ja operen a la xarxa.

    El publicista Jordi Urbea explica per què els petits comerciants i els petits empresaris han d'apostar definitivament pel comerç electrònic si volen assegurar i consolidar la seva proposta comercial. Urbea diu que el confinament ha fet entrar per primera vegada molts usuaris al món de les compres per internet i que, per tant, ha crescut la clientela potencial. I posa exemples de plataformes en línia que agrupen petits comerciants i que poden fer la competència a les grans plataformes que ja operen a la xarxa.

  • Jordi Urbea: "El 2020, la meitat de totes les cerques a internet seran per veu"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "El 2020, la meitat de totes les cerques a internet seran per veu"

    El publicista Jordi Urbea explica per què creu que la gran revolució al món de la publicitat serà l'ús de la veu o, tal com ell ho defineix, la identitat sonora. Assistents virtuals, cerques a internet amb ordres verbals, anuncis, personalització de marques. Urbea posa tota mena d'exemples per remarcar la importància que, cada vegada més, la veu i els sons tindran a les nostres vides.

    El publicista Jordi Urbea explica per què creu que la gran revolució al món de la publicitat serà l'ús de la veu o, tal com ell ho defineix, la identitat sonora. Assistents virtuals, cerques a internet amb ordres verbals, anuncis, personalització de marques. Urbea posa tota mena d'exemples per remarcar la importància que, cada vegada més, la veu i els sons tindran a les nostres vides.

  • Jordi Urbea: "Si les marques no es comprometen amb la societat, perdran clients"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Si les marques no es comprometen amb la societat, perdran clients"

    El publicista Jordi Urbea estrena secció al "Revolució" i ho fa explicant que la publicitat està canviant en els darrers temps. Urbea deixa clar que les marques i les agències han de tenir molt en compte el consumidor si volen estar ben posicionades. Les seves dades digitals seran clau en el futur.

    El publicista Jordi Urbea estrena secció al "Revolució" i ho fa explicant que la publicitat està canviant en els darrers temps. Urbea deixa clar que les marques i les agències han de tenir molt en compte el consumidor si volen estar ben posicionades. Les seves dades digitals seran clau en el futur.

Anar al contingut