Revolucionant la publicitat 

  • Gerard Piqué vol reinventar el futbol amb noves normes i més espectacle
    Escolta àudio

    Gerard Piqué vol reinventar el futbol amb noves normes i més espectacle

    El publicista Jordi Urbea parla d'un nom d'actualitat i també lligat al futbol: Gerard Piqué. Ens explica què li ha semblat el seu comiat des del punt de vista del màrqueting i quins són els seus projectes de futur, fora del FC Barcelona.

    El publicista Jordi Urbea parla d'un nom d'actualitat i també lligat al futbol: Gerard Piqué. Ens explica què li ha semblat el seu comiat des del punt de vista del màrqueting i quins són els seus projectes de futur, fora del FC Barcelona.

  • Jordi Urbea: Netflix introdueix la publicitat i abaixa la quota de subscripció
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: Netflix introdueix la publicitat i abaixa la quota de subscripció

    El publicista Jordi Urbea analitza les últimes novetats del món de la publicitat. Com ara la decisió de Netflix d'oferir abaixar la quota de subscripció a canvi d'inserir publicitat. És una bona fórmula que s'implantarà a la resta de plataformes?

    El publicista Jordi Urbea analitza les últimes novetats del món de la publicitat. Com ara la decisió de Netflix d'oferir abaixar la quota de subscripció a canvi d'inserir publicitat. És una bona fórmula que s'implantarà a la resta de plataformes?

  • Jordi Urbea: "La intel·ligència artificial ha entrat amb força a la publicitat"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "La intel·ligència artificial ha entrat amb força a la publicitat"

    El publicista Jordi Urbea explica com la intel·ligència artificial s'aplica a la publicitat i al màrqueting, amb exemples concrets de grans marques. I com la combinació amb el big data pot ser clau per a la seguretat vial.

    El publicista Jordi Urbea explica com la intel·ligència artificial s'aplica a la publicitat i al màrqueting, amb exemples concrets de grans marques. I com la combinació amb el big data pot ser clau per a la seguretat vial.

  • Vueling, Uber, Renfe, Airbnb i Tripadvisor, els més cercats per planificar les vacances
    Escolta àudio

    Vueling, Uber, Renfe, Airbnb i Tripadvisor, els més cercats per planificar les vacances

    El 90% de la gent utilitza internet per organitzar les vacances. Amb el publicista Jordi Urbea analitzem el nostre comportament a l'hora d'escollir les opcions que tenim.

    El 90% de la gent utilitza internet per organitzar les vacances. Amb el publicista Jordi Urbea analitzem el nostre comportament a l'hora d'escollir les opcions que tenim.

  • Quines són les marques amb més valor del mercat?
    Escolta àudio

    Quines són les marques amb més valor del mercat?

    Amb el publicista Jordi Urbea descobrim quines són les marques considerades les més valuoses del món i per què.

    Amb el publicista Jordi Urbea descobrim quines són les marques considerades les més valuoses del món i per què.

  • Hiperrealitat: de l'avatar a l'humà digital
    Escolta àudio

    Hiperrealitat: de l'avatar a l'humà digital

    Avatars, hiperrealitat i aparences digitals. Amb Jordi Pi i Ricard Castellet reflexionem sobre tres conceptes cada vegada més presents a les xarxes.

    Avatars, hiperrealitat i aparences digitals. Amb Jordi Pi i Ricard Castellet reflexionem sobre tres conceptes cada vegada més presents a les xarxes.

  • Jordi Urbea: "Google revisa les nostres dades 426 vegades al dia"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Google revisa les nostres dades 426 vegades al dia"

    Quanta informació obtenen de nosaltres les empreses gràcies a la tecnologia? Reflexionem sobre les dades amb el publicista Jordi Urbea.

    Quanta informació obtenen de nosaltres les empreses gràcies a la tecnologia? Reflexionem sobre les dades amb el publicista Jordi Urbea.

  • Què s'amaga darrere la compra de Twitter d'Elon Musk?
    Escolta àudio

    Què s'amaga darrere la compra de Twitter d'Elon Musk?

    Com pot canviar Twitter amb la compra d'Elon Musk? Eliminarà els bots? En pot treure rèdit econòmic? Aixecarà el veto a Donald Trump? En parlem amb el publicista Jordi Urbea.

    Com pot canviar Twitter amb la compra d'Elon Musk? Eliminarà els bots? En pot treure rèdit econòmic? Aixecarà el veto a Donald Trump? En parlem amb el publicista Jordi Urbea.

  • Jordi Urbea: "Els joves poden rebutjar contundentment les marques que no abandonin Rússia"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Els joves poden rebutjar contundentment les marques que no abandonin Rússia"

    La guerra ha fet posicionar tothom i moltes marques amb grans volums de negoci a Rússia no han dubtat: han dit no a Putin i han marxat. Ja són més de 400 multinacionals les que han decidit aturar -almenys momentàniament- la seva activitat al país. Analitzem com es pren aquesta decisió i què suposa per a les companyies amb el publicista Jordi Urbea.

    La guerra ha fet posicionar tothom i moltes marques amb grans volums de negoci a Rússia no han dubtat: han dit no a Putin i han marxat. Ja són més de 400 multinacionals les que han decidit aturar -almenys momentàniament- la seva activitat al país. Analitzem com es pren aquesta decisió i què suposa per a les companyies amb el publicista Jordi Urbea.

  • La mitjana a Europa de subscripció és de 130 euros per persona
    Escolta àudio

    La mitjana a Europa de subscripció és de 130 euros per persona

    El publicista Jordi Urbea ens parla d'una nova espècie d'homínids: l'"Homo subscriptor". Urbea ens explica per què ben aviat gairebé tot el que tinguem al nostre abast només ho podrem aprofitar si paguem, és a dir, si ens hi subscrivim.

    El publicista Jordi Urbea ens parla d'una nova espècie d'homínids: l'"Homo subscriptor". Urbea ens explica per què ben aviat gairebé tot el que tinguem al nostre abast només ho podrem aprofitar si paguem, és a dir, si ens hi subscrivim.

  • Jordi Urbea: "TikTok superarà en ingressos publicitaris Facebook a l'estat espanyol"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "TikTok superarà en ingressos publicitaris Facebook a l'estat espanyol"

    El publicista Jordi Urbea detalla quins són els set conceptes que protagonitzaran el màrqueting durant el 2022.

    El publicista Jordi Urbea detalla quins són els set conceptes que protagonitzaran el màrqueting durant el 2022.

  • Urbea: "La publicitat es dispara dins el món Metavers"
    Escolta àudio

    Urbea: "La publicitat es dispara dins el món Metavers"

    Jordi Urbea ens explica com la publicitat ja ha començat a desembarcar al metavers, que ben aviat ens oferirà poder viure en un món virtual paral·lel al nostre món real.

    Jordi Urbea ens explica com la publicitat ja ha començat a desembarcar al metavers, que ben aviat ens oferirà poder viure en un món virtual paral·lel al nostre món real.

  • Jordi Urbea: "Les cookies desapareixeran el 2023 i les empreses corren per tenir bases de dades"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Les cookies desapareixeran el 2023 i les empreses corren per tenir bases de dades"

    El publicista Jordi Urbea parla de la seva experiència al Web Summit celebrat a Lisboa, una trobada internacional sobre màrqueting, on s'ha debatut, per exemple, com es plantegen les marques lluitar contra la desaparició de les cookies l'any 2023 per seguir tenint dades dels seus clients.

    El publicista Jordi Urbea parla de la seva experiència al Web Summit celebrat a Lisboa, una trobada internacional sobre màrqueting, on s'ha debatut, per exemple, com es plantegen les marques lluitar contra la desaparició de les cookies l'any 2023 per seguir tenint dades dels seus clients.

  • Urbea: "Les campanyes emocionals impacten més i generen més efectes psicològics"
    Escolta àudio

    Urbea: "Les campanyes emocionals impacten més i generen més efectes psicològics"

    Jordi Urbea, vicepresident d'Ogilvy a Espanya i CEO d'Ogilvy Barcelona, ens explica quan una campanya publicitària és eficaç i quan no, i per què funciona més buscar l'emoció que la raó per afavorir un millor record de la marca per part dels consumidors.

    Jordi Urbea, vicepresident d'Ogilvy a Espanya i CEO d'Ogilvy Barcelona, ens explica quan una campanya publicitària és eficaç i quan no, i per què funciona més buscar l'emoció que la raó per afavorir un millor record de la marca per part dels consumidors.

  • Jordi Urbea: "Es busquen sociòlegs, lingüistes i dissenyadors líquids per a agències de publicitat"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Es busquen sociòlegs, lingüistes i dissenyadors líquids per a agències de publicitat"

    El publicista Jordi Urbea descobreix quines noves professions s'incorporen a les agències per saber com arribar als clients en un món tan canviant.

    El publicista Jordi Urbea descobreix quines noves professions s'incorporen a les agències per saber com arribar als clients en un món tan canviant.

Anar al contingut