A la secció "Revolucionem la publicitat", al "Revolució 4.0", amb Xantal Llavina, Jordi Urbea ens explica què és la nova tendència en el sector, la Fake Out Of Home, que usa les eines digitals per crear anuncis que semblen reals però que mai han existit, per captar l'atenció, crear imatges impactants i viralitzar-se a les xarxes socials.
A la secció "Revolucionant la publicitat", Jordi Urbea, CEO d'Ogilvy Barcelona, reflexiona al "Revolució 4.0" amb Xantal Llavina sobre la importància que té el Mobile World Congress com a gran anunci d'abast planetari per a la ciutat de Barcelona. I també analitza per què Netflix ha organitzat el partit de tenis entre Rafa Nadal i Carlos Alcaraz, quins beneficis en pot treure i si això és l'inici de les transmissions en streaming de plataformes que fins ara oferien un altre tipus de continguts audiovisuals.
A la secció "Revolucionant la publicitat", Jordi Urbea ens descobreix al "Revolució 4.0", amb Xantal Llavina, l'anomenat Blue Monday, que, segons els algoritmes, aquest any serà el dilluns 15 de gener i que és considerat el dia més trist de l'any. Urbea explica com les grans marques poden capgirar la idea i acabar traient-ne profit publicitari.
Amb Jordi Urbea analitzem com són les campanyes publicitàries nadalenques i en què es diferencien de les campanyes que es fan durant la resta de l'any. Parlem de quins valors i quin públic busquen les grans marques comercials en aquest període de l'any i analitzem casos d'anuncis publicitaris nadalencs d'èxit.
Amb el publicista Jordi Urbea analitzem les xifres brutals d'audiència que va aconseguir fa uns dies l'streamer Ibai Llanos a la vetllada que va organitzar a l'estadi de l'Atlètic de Madrid amb la presència de youtubers, músics i personatges molt coneguts.
El publicista Jordi Urbea valora què han significat per a la ciutat de Barcelona i per a Catalunya els concerts que va fer Bruce Springsteen des del punt de vista promocional. L'impacte ha estat brutal i s'han promocionat molts aspectes positius de la ciutat i el país.
Jordi Urbea ens parla de què són els granfluencers, persones de més de 60 anys que triomfen a les xarxes i que s'han convertit en un reclam publicitari per a les marques i que, per tant, trenquen el tòpic que només els influencers joves triomfen a Internet.
Jordi Urbea aborda una paraula que està entrant a la publicitat: la inclusió. El paradigma ha canviat i ara valors com la diversitat, l'equitat i la inclusió penetren a totes les àrees de l'empresa i, per tant, també en la publicitat.
Anàlisi de com la publicitat i la intel·ligència artificial comencen a treballar plegades. Per Urbea, aquesta tecnologia serà més determinant per a la humanitat del que va ser en el seu moment la creació d'internet. I creu que la suma de la intel·ligència humana i l'artificial provocarà resultats extraordinaris.
El publicista Jordi Urbea parla d'un nom d'actualitat i també lligat al futbol: Gerard Piqué. Ens explica què li ha semblat el seu comiat des del punt de vista del màrqueting i quins són els seus projectes de futur, fora del FC Barcelona.
El publicista Jordi Urbea analitza les últimes novetats del món de la publicitat. Com ara la decisió de Netflix d'oferir abaixar la quota de subscripció a canvi d'inserir publicitat. És una bona fórmula que s'implantarà a la resta de plataformes?