Revolucionant la publicitat 

  • Jordi Urbea: "Google revisa les nostres dades 426 vegades al dia"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Google revisa les nostres dades 426 vegades al dia"

    Quanta informació obtenen de nosaltres les empreses gràcies a la tecnologia? Reflexionem sobre les dades amb el publicista Jordi Urbea.

    Quanta informació obtenen de nosaltres les empreses gràcies a la tecnologia? Reflexionem sobre les dades amb el publicista Jordi Urbea.

  • Què s'amaga darrere la compra de Twitter d'Elon Musk?
    Escolta àudio

    Què s'amaga darrere la compra de Twitter d'Elon Musk?

    Com pot canviar Twitter amb la compra d'Elon Musk? Eliminarà els bots? En pot treure rèdit econòmic? Aixecarà el veto a Donald Trump? En parlem amb el publicista Jordi Urbea.

    Com pot canviar Twitter amb la compra d'Elon Musk? Eliminarà els bots? En pot treure rèdit econòmic? Aixecarà el veto a Donald Trump? En parlem amb el publicista Jordi Urbea.

  • Jordi Urbea: "Els joves poden rebutjar contundentment les marques que no abandonin Rússia"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Els joves poden rebutjar contundentment les marques que no abandonin Rússia"

    La guerra ha fet posicionar tothom i moltes marques amb grans volums de negoci a Rússia no han dubtat: han dit no a Putin i han marxat. Ja són més de 400 multinacionals les que han decidit aturar -almenys momentàniament- la seva activitat al país. Analitzem com es pren aquesta decisió i què suposa per a les companyies amb el publicista Jordi Urbea.

    La guerra ha fet posicionar tothom i moltes marques amb grans volums de negoci a Rússia no han dubtat: han dit no a Putin i han marxat. Ja són més de 400 multinacionals les que han decidit aturar -almenys momentàniament- la seva activitat al país. Analitzem com es pren aquesta decisió i què suposa per a les companyies amb el publicista Jordi Urbea.

  • La mitjana a Europa de subscripció és de 130 euros per persona
    Escolta àudio

    La mitjana a Europa de subscripció és de 130 euros per persona

    El publicista Jordi Urbea ens parla d'una nova espècie d'homínids: l'"Homo subscriptor". Urbea ens explica per què ben aviat gairebé tot el que tinguem al nostre abast només ho podrem aprofitar si paguem, és a dir, si ens hi subscrivim.

    El publicista Jordi Urbea ens parla d'una nova espècie d'homínids: l'"Homo subscriptor". Urbea ens explica per què ben aviat gairebé tot el que tinguem al nostre abast només ho podrem aprofitar si paguem, és a dir, si ens hi subscrivim.

  • Jordi Urbea: "TikTok superarà en ingressos publicitaris Facebook a l'estat espanyol"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "TikTok superarà en ingressos publicitaris Facebook a l'estat espanyol"

    El publicista Jordi Urbea detalla quins són els set conceptes que protagonitzaran el màrqueting durant el 2022.

    El publicista Jordi Urbea detalla quins són els set conceptes que protagonitzaran el màrqueting durant el 2022.

  • Urbea: "La publicitat es dispara dins el món Metavers"
    Escolta àudio

    Urbea: "La publicitat es dispara dins el món Metavers"

    Jordi Urbea ens explica com la publicitat ja ha començat a desembarcar al metavers, que ben aviat ens oferirà poder viure en un món virtual paral·lel al nostre món real.

    Jordi Urbea ens explica com la publicitat ja ha començat a desembarcar al metavers, que ben aviat ens oferirà poder viure en un món virtual paral·lel al nostre món real.

  • Jordi Urbea: "Les cookies desapareixeran el 2023 i les empreses corren per tenir bases de dades"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Les cookies desapareixeran el 2023 i les empreses corren per tenir bases de dades"

    El publicista Jordi Urbea parla de la seva experiència al Web Summit celebrat a Lisboa, una trobada internacional sobre màrqueting, on s'ha debatut, per exemple, com es plantegen les marques lluitar contra la desaparició de les cookies l'any 2023 per seguir tenint dades dels seus clients.

    El publicista Jordi Urbea parla de la seva experiència al Web Summit celebrat a Lisboa, una trobada internacional sobre màrqueting, on s'ha debatut, per exemple, com es plantegen les marques lluitar contra la desaparició de les cookies l'any 2023 per seguir tenint dades dels seus clients.

  • Urbea: "Les campanyes emocionals impacten més i generen més efectes psicològics"
    Escolta àudio

    Urbea: "Les campanyes emocionals impacten més i generen més efectes psicològics"

    Jordi Urbea, vicepresident d'Ogilvy a Espanya i CEO d'Ogilvy Barcelona, ens explica quan una campanya publicitària és eficaç i quan no, i per què funciona més buscar l'emoció que la raó per afavorir un millor record de la marca per part dels consumidors.

    Jordi Urbea, vicepresident d'Ogilvy a Espanya i CEO d'Ogilvy Barcelona, ens explica quan una campanya publicitària és eficaç i quan no, i per què funciona més buscar l'emoció que la raó per afavorir un millor record de la marca per part dels consumidors.

  • Jordi Urbea: "Es busquen sociòlegs, lingüistes i dissenyadors líquids per a agències de publicitat"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Es busquen sociòlegs, lingüistes i dissenyadors líquids per a agències de publicitat"

    El publicista Jordi Urbea descobreix quines noves professions s'incorporen a les agències per saber com arribar als clients en un món tan canviant.

    El publicista Jordi Urbea descobreix quines noves professions s'incorporen a les agències per saber com arribar als clients en un món tan canviant.

  • Jordi Urbea: "Les marques guanyadores han de vendre experiències i la personalització és clau"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Les marques guanyadores han de vendre experiències i la personalització és clau"

    Amb Jordi Urbea, desglossem els deu consells més importants perquè les empreses facin una bona gestió de la comunicació i el màrqueting.

    Amb Jordi Urbea, desglossem els deu consells més importants perquè les empreses facin una bona gestió de la comunicació i el màrqueting.

  • Jordi Urbea: "Els e-sports ingressaran 1.084 milions el 2021, un 15% més que l'any passat"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Els e-sports ingressaran 1.084 milions el 2021, un 15% més que l'any passat"

    Jordi Urbea planteja per què els esports virtuals, cada vegada amb més seguidors i que mouen un volum de negoci cada dia més gran, ja són un espai cobejat per les grans marques i, per tant, són un dels grans objectius de futur del màrqueting i la publicitat.

    Jordi Urbea planteja per què els esports virtuals, cada vegada amb més seguidors i que mouen un volum de negoci cada dia més gran, ja són un espai cobejat per les grans marques i, per tant, són un dels grans objectius de futur del màrqueting i la publicitat.

  • Urbea: "La Casa de Carlota incorpora la creativitat de dissenyadors amb síndrome de Down i autisme"
    Escolta àudio

    Urbea: "La Casa de Carlota incorpora la creativitat de dissenyadors amb síndrome de Down i autisme"

    Jordi Urbea destaca l'enriquiment i projecció que suposa l'acord entre Ogilvy i La Casa de Carlota, que, a partir d'ara, comparteixen les visions creatives de persones amb síndrome de Down o amb trastorns d'autisme.

    Jordi Urbea destaca l'enriquiment i projecció que suposa l'acord entre Ogilvy i La Casa de Carlota, que, a partir d'ara, comparteixen les visions creatives de persones amb síndrome de Down o amb trastorns d'autisme.

  • Jordi Urbea: "Barcelona ha de ser el centre d'innovació i creativitat d'Europa"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "Barcelona ha de ser el centre d'innovació i creativitat d'Europa"

    A la seva secció, el publicista Jordi Urbea explica per què Barcelona ha perdut en els últims temps presència a nivell mundial i concreta com es pot revitalitzar per tornar a posicionar la ciutat en un lloc de privilegi. Per Urbea, la clau és apostar per Barcelona com a centre d'innovació i captar talent i turisme de qualitat.

    A la seva secció, el publicista Jordi Urbea explica per què Barcelona ha perdut en els últims temps presència a nivell mundial i concreta com es pot revitalitzar per tornar a posicionar la ciutat en un lloc de privilegi. Per Urbea, la clau és apostar per Barcelona com a centre d'innovació i captar talent i turisme de qualitat.

  • Jordi Urbea: "El 50% dels ingressos dels clubs hauran de venir del món digital"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "El 50% dels ingressos dels clubs hauran de venir del món digital"

    El publicista Jordi Urbea analitza el resultat de les eleccions del Barça i també aborda el tema del màrqueting esportiu. Per Urbea, els clubs tenen moltes opcions de continuar incrementant els ingressos econòmics i els esports electrònics guanyaran molt de pes en el sector publicitari.

    El publicista Jordi Urbea analitza el resultat de les eleccions del Barça i també aborda el tema del màrqueting esportiu. Per Urbea, els clubs tenen moltes opcions de continuar incrementant els ingressos econòmics i els esports electrònics guanyaran molt de pes en el sector publicitari.

  • Jordi Urbea: "La multiexperiència de les marques és el que enamora"
    Escolta àudio

    Jordi Urbea: "La multiexperiència de les marques és el que enamora"

    A la seva secció, el publicista Jordi Urbea explica una de les darreres tendències del seu sector: aconseguir que els clients s'enamorin de les marques que més els agraden. Això s'aconsegueix amb l'anomenada experiència de client, en què aquest rep una atenció absolutament personalitzada i això genera una implicació i una fidelització molt més fortes amb les marques o productes que consumeix.

    A la seva secció, el publicista Jordi Urbea explica una de les darreres tendències del seu sector: aconseguir que els clients s'enamorin de les marques que més els agraden. Això s'aconsegueix amb l'anomenada experiència de client, en què aquest rep una atenció absolutament personalitzada i això genera una implicació i una fidelització molt més fortes amb les marques o productes que consumeix.

Anar al contingut