TOTS ELS ÀUDIOS

  • Els robots humanoides costen entre 20.000 i 900.0000 euros
    Escolta àudio

    Els robots humanoides costen entre 20.000 i 900.0000 euros

    A la secció Emprèn Internet ens ha visitat un responsable de l'empresa catalana Pal Robotics, que dissenya i fabrica robots amb una característica que els fa molt especials: tenen aspecte humanoide. Ens diuen a l'entrevista que d'aquí 10 anys, els robots seran a casa. Els seus robots de la Indústria 4.0 estan pensats per donar servei a hotels, per donar informació en fires o congressos o com a guia dinàmica per a esdeveniments. Les mans estan preparades per manipular eines. També investiguen ara sobre robots per assistència a persones amb discapacitat, que aprenguin mitjançant la repetició de moviments.

    A la secció Emprèn Internet ens ha visitat un responsable de l'empresa catalana Pal Robotics, que dissenya i fabrica robots amb una característica que els fa molt especials: tenen aspecte humanoide. Ens diuen a l'entrevista que d'aquí 10 anys, els robots seran a casa. Els seus robots de la Indústria 4.0 estan pensats per donar servei a hotels, per donar informació en fires o congressos o com a guia dinàmica per a esdeveniments. Les mans estan preparades per manipular eines. També investiguen ara sobre robots per assistència a persones amb discapacitat, que aprenguin mitjançant la repetició de moviments.

  • Pilot de drons i dissenyador d'òrgans humans, feines de futur
    Escolta àudio

    Pilot de drons i dissenyador d'òrgans humans, feines de futur

    I a Adn digital amb Jordi Gríful, Ceo de Quantion, parlem del món laboral del segle XXI. Quines seran les professions de futur? Pilots de drons, dissenyadors d'òrgans, professionals que hagin estudiat Medicina i s'especialitzin en la Impressió d'òrgans en 3D. Agricultors altament tecnificats, enginyers de reciclatge, desenvolupador o tècnic de domòtica, mestre digital, dissenyador de realitats virtuals. Si busques la teva feina de futur, escolta aquests 10 minuts!

    I a Adn digital amb Jordi Gríful, Ceo de Quantion, parlem del món laboral del segle XXI. Quines seran les professions de futur? Pilots de drons, dissenyadors d'òrgans, professionals que hagin estudiat Medicina i s'especialitzin en la Impressió d'òrgans en 3D. Agricultors altament tecnificats, enginyers de reciclatge, desenvolupador o tècnic de domòtica, mestre digital, dissenyador de realitats virtuals. Si busques la teva feina de futur, escolta aquests 10 minuts!

  • Internet dona molt poder a les dones
    Escolta àudio

    Internet dona molt poder a les dones

    Al programa "Revolució 4.0" d'aquest dijous, Xantal Llavina ha entrevistat la cuinera Ada Parellada i l'escriptora Roser Amills. Dues dones que triomfen en la seva professió i que tenen una presència molt alta a la xarxa, on exposen les seves respectives professions. Un estudi de Nominalia conclou que "la xarxa és femenina", a causa del creixement de la presència de les dones a internet, a més de l'augment de les dones a un ritme molt més gran que el dels homes. Amb elles hem parlat de les seves feines, i també de la presència, sovint encara insuficient, de les dones en els mitjans de comunicació en temes d'opinió. Parellada i Amills coincideixen que les xarxes estan fetes per a les dones, que a internet no hi ha ni diferència de gènere, ni impediments de cap tipus. El comerç electrònic és un dels segments en què les dones han començat a marcar les pautes de consum. Tot això, amb Pep Plaza i Jordi Pi! No us ho perdeu!

    Al programa "Revolució 4.0" d'aquest dijous, Xantal Llavina ha entrevistat la cuinera Ada Parellada i l'escriptora Roser Amills. Dues dones que triomfen en la seva professió i que tenen una presència molt alta a la xarxa, on exposen les seves respectives professions. Un estudi de Nominalia conclou que "la xarxa és femenina", a causa del creixement de la presència de les dones a internet, a més de l'augment de les dones a un ritme molt més gran que el dels homes. Amb elles hem parlat de les seves feines, i també de la presència, sovint encara insuficient, de les dones en els mitjans de comunicació en temes d'opinió. Parellada i Amills coincideixen que les xarxes estan fetes per a les dones, que a internet no hi ha ni diferència de gènere, ni impediments de cap tipus. El comerç electrònic és un dels segments en què les dones han començat a marcar les pautes de consum. Tot això, amb Pep Plaza i Jordi Pi! No us ho perdeu!

  • #CatalunyaExperience al Top Ten mundial, ecommerce i roba per controlar el cor!
    Escolta àudio

    #CatalunyaExperience al Top Ten mundial, ecommerce i roba per controlar el cor!

    El director executiu de l'Agència de Turisme de Catalunya, Patrick Torrent, ha explicat a Xantal Llavina que Catalunya està en turisme al top ten de xarxes mundials, concretament a la posició número 8. També ens ha destacat que Catalunya apostarà el proper 2018 pel turisme cultural . Ara mateix ens visiten 18 milions de turistes internacionals cada any i generen un gran benefici econòmic amb 300.000 milions d'euros. Coneixem el creador d'una empresa dedicada a vendre en línia productes per al bricolatge, amb ell hem parlat d'ecommerce i de marketplace, dues maneres d'apostar pel comerç a Internet. Hem sabut més de la transformació digital d'una empresa emblemàtica: Danone i de com seran els iogurts del futur. I també una idea que revolucionarà la manera de cuidar la nostra salut. Una fórmula per mantenir en tot moment controlada la nostra salut cardíaca i respiratòria amb CardioPatch.

    El director executiu de l'Agència de Turisme de Catalunya, Patrick Torrent, ha explicat a Xantal Llavina que Catalunya està en turisme al top ten de xarxes mundials, concretament a la posició número 8. També ens ha destacat que Catalunya apostarà el proper 2018 pel turisme cultural . Ara mateix ens visiten 18 milions de turistes internacionals cada any i generen un gran benefici econòmic amb 300.000 milions d'euros. Coneixem el creador d'una empresa dedicada a vendre en línia productes per al bricolatge, amb ell hem parlat d'ecommerce i de marketplace, dues maneres d'apostar pel comerç a Internet. Hem sabut més de la transformació digital d'una empresa emblemàtica: Danone i de com seran els iogurts del futur. I també una idea que revolucionarà la manera de cuidar la nostra salut. Una fórmula per mantenir en tot moment controlada la nostra salut cardíaca i respiratòria amb CardioPatch.

  • Cardiopatch, roba per controlar el cor
    Escolta àudio

    Cardiopatch, roba per controlar el cor

    I a "Emprèn Internet", Alexandre González ens ha presentat una idea que revolucionarà la manera de cuidar la nostra salut, CardioPatch. Una fórmula per mantenir en tot moment controlada la nostra salut cardíaca i respiratòria. El seu enfocament es basa en un "wearables" amb microsensors sensibles a lactat, glucosa, pH i PCO2. Així el metge rebrà més dades, que s'enviaran a un smartphone o una tauleta (equip mèdic) en temps real per al diagnòstic precoç, i també podrà ser obtinguda pel servei web de l'hospital de referència i pels serveis de salut.

    I a "Emprèn Internet", Alexandre González ens ha presentat una idea que revolucionarà la manera de cuidar la nostra salut, CardioPatch. Una fórmula per mantenir en tot moment controlada la nostra salut cardíaca i respiratòria. El seu enfocament es basa en un "wearables" amb microsensors sensibles a lactat, glucosa, pH i PCO2. Així el metge rebrà més dades, que s'enviaran a un smartphone o una tauleta (equip mèdic) en temps real per al diagnòstic precoç, i també podrà ser obtinguda pel servei web de l'hospital de referència i pels serveis de salut.

  • Com es pot arribar als consumidors de iogurts des del món digital?
    Escolta àudio

    Com es pot arribar als consumidors de iogurts des del món digital?

    A la secció "Connexions" amb Fran Soley, hem descobert la transformació digital d'una empresa emblemàtica: Danone. Hem parlat amb Albert Batlle, del departament de Marketing Digital de Danone i especialista en CRM i Social Media. Parlem de com seran els iogurts del futur i de l'exemple de la transformació digital d'una empresa amb molts anys d'història. Va ser una empresa precursora quan va crear una base de dades de consumidors amb més de 2,5 milions de subscriptors.

    A la secció "Connexions" amb Fran Soley, hem descobert la transformació digital d'una empresa emblemàtica: Danone. Hem parlat amb Albert Batlle, del departament de Marketing Digital de Danone i especialista en CRM i Social Media. Parlem de com seran els iogurts del futur i de l'exemple de la transformació digital d'una empresa amb molts anys d'història. Va ser una empresa precursora quan va crear una base de dades de consumidors amb més de 2,5 milions de subscriptors.

  • Tu&Co: la diferència entre ecommerce i Marketplace
    Escolta àudio

    Tu&Co: la diferència entre ecommerce i Marketplace

    A la secció "Catalunya Valley", Marc Cortés ens ha portat el creador d'una empresa dedicada a vendre en línia productes per al bricolatge, Joan Gallego, CEO de Tu&Co. Amb ell hem parlat d'e-commerce i de marketplace, dues maneres d'apostar pel comerç a Internet. Es tracta d'una empresa catalana que ven per Internet productes per a la llar, volen ser el Leroy Merlin d'Internet.

    A la secció "Catalunya Valley", Marc Cortés ens ha portat el creador d'una empresa dedicada a vendre en línia productes per al bricolatge, Joan Gallego, CEO de Tu&Co. Amb ell hem parlat d'e-commerce i de marketplace, dues maneres d'apostar pel comerç a Internet. Es tracta d'una empresa catalana que ven per Internet productes per a la llar, volen ser el Leroy Merlin d'Internet.

  • Catalunya: Top Ten Mundial de xarxes en Turisme
    Escolta àudio

    Catalunya: Top Ten Mundial de xarxes en Turisme

    Al Revolució 4.0, Xantal Llavina ha entrevistat el director executiu de l'Agència de Turisme de Catalunya, Patrick Torrent, amb qui hem parlat de com s'està promocionant el país arreu del món i amb l'ús de les xarxes socials. Catalunya en turisme està situada al top ten de xarxes mundials, concretament a la posició número 8, el número 1 l'encapçala Austràlia. També ens ha destacat que Catalunya apostarà el proper 2018 pel turisme cultural. Ara mateix ens visiten 18 milions de turistes internacionals cada any i generen un gran benefici econòmic de 300.000 milions d'euros. Som el segon destí turístic preferit d'Europa, i això es trasllada a les xarxes, Catalunya Experience té 1 milió de seguidors a Facebook i més de 220.000 a Instagram, amb 1,6 milions de fotos etiquetades. També parlem dels grans ambaixadors catalans i del turisme del futur amb realitat virtual. N'hem parlat amb Pep Plaza i Jordi Pi. No t'ho perdis!

    Al Revolució 4.0, Xantal Llavina ha entrevistat el director executiu de l'Agència de Turisme de Catalunya, Patrick Torrent, amb qui hem parlat de com s'està promocionant el país arreu del món i amb l'ús de les xarxes socials. Catalunya en turisme està situada al top ten de xarxes mundials, concretament a la posició número 8, el número 1 l'encapçala Austràlia. També ens ha destacat que Catalunya apostarà el proper 2018 pel turisme cultural. Ara mateix ens visiten 18 milions de turistes internacionals cada any i generen un gran benefici econòmic de 300.000 milions d'euros. Som el segon destí turístic preferit d'Europa, i això es trasllada a les xarxes, Catalunya Experience té 1 milió de seguidors a Facebook i més de 220.000 a Instagram, amb 1,6 milions de fotos etiquetades. També parlem dels grans ambaixadors catalans i del turisme del futur amb realitat virtual. N'hem parlat amb Pep Plaza i Jordi Pi. No t'ho perdis!

  • Quim Masferrer: "El foraster m'ha canviat la vida professionalment i personalment"
    Escolta àudio

    Quim Masferrer: "El foraster m'ha canviat la vida professionalment i personalment"

    L'actor Quim Masferrer, que torna el 26 d'abril amb la cinquena temporada d'"El foraster" és entrevistat per Xantal Llavina. Masferrer explica que comença amb un especial al barri de la Barceloneta i que es visitaran pobles de les Terres de l'Ebre, la Cerdanya, alguns com Guils, Horta de Sant Joan, Calella de Palafrugell entre d'altres. El programa, que ha aconseguit rècords d'audiència a TV3, diu Masferrer que li ha canviat la vida professionalment i personalment, i que darrera del programa hi ha molta veritat. També recorda persones que ha entrevistat que han acabat sent amics. Es considera un artesà que té la necessitat de dir coses i és confessa més pallasso que actor. Confessa també, per primera vegada, que als 17 anys ja va proposar al "Persones humanes" de Mikimoto fer una secció de pobles catalans, però que mai va rebre resposta. Parla dels seus referents professionals i personals, d'èxit i fracàs, i que des de ben petit volia fer teatre i ser comediant. Ell mateix acaba fent molt i molt de comediant en aquesta entrevista, també amb Pep Plaza i Jordi Pi. No us la perdeu!

    L'actor Quim Masferrer, que torna el 26 d'abril amb la cinquena temporada d'"El foraster" és entrevistat per Xantal Llavina. Masferrer explica que comença amb un especial al barri de la Barceloneta i que es visitaran pobles de les Terres de l'Ebre, la Cerdanya, alguns com Guils, Horta de Sant Joan, Calella de Palafrugell entre d'altres. El programa, que ha aconseguit rècords d'audiència a TV3, diu Masferrer que li ha canviat la vida professionalment i personalment, i que darrera del programa hi ha molta veritat. També recorda persones que ha entrevistat que han acabat sent amics. Es considera un artesà que té la necessitat de dir coses i és confessa més pallasso que actor. Confessa també, per primera vegada, que als 17 anys ja va proposar al "Persones humanes" de Mikimoto fer una secció de pobles catalans, però que mai va rebre resposta. Parla dels seus referents professionals i personals, d'èxit i fracàs, i que des de ben petit volia fer teatre i ser comediant. Ell mateix acaba fent molt i molt de comediant en aquesta entrevista, també amb Pep Plaza i Jordi Pi. No us la perdeu!

  • Tviso: continguts gratuïts, legals a un clic
    Escolta àudio

    Tviso: continguts gratuïts, legals a un clic

    A la secció "Catalunya Valley", amb Ricard Castellet, ens ha acompanyat Oriol Solé, un emprenedor que ha creat Tviso, un servei de recerca de pel·lícules i sèries per internet. Posen al teu abast més de 26.000 sèries, 200.000 pel·lícules, 25.000 documentals i 5.800 programes de televisió. Solé creu que serà la TV del futur. Ha signat un acord d'inversió d'1,5 milions d'euros amb els inversors de capital risc Inveready, Cabiedes & Partners i Evolvia, de manera que reforçarà el seu producte i afrontarà l'expansió internacional.

    A la secció "Catalunya Valley", amb Ricard Castellet, ens ha acompanyat Oriol Solé, un emprenedor que ha creat Tviso, un servei de recerca de pel·lícules i sèries per internet. Posen al teu abast més de 26.000 sèries, 200.000 pel·lícules, 25.000 documentals i 5.800 programes de televisió. Solé creu que serà la TV del futur. Ha signat un acord d'inversió d'1,5 milions d'euros amb els inversors de capital risc Inveready, Cabiedes & Partners i Evolvia, de manera que reforçarà el seu producte i afrontarà l'expansió internacional.

  • WeSmartPark: Es pot aparcar a meitat de preu a Barcelona
    Escolta àudio

    WeSmartPark: Es pot aparcar a meitat de preu a Barcelona

    A "Bstartup", amb Yolanda Pérez, directora del programa per a emprenedors "Bstartup", hem descobert una manera revolucionària d'aparcar a les ciutats. Milers de places noves i a meitat de preu són els eixos d'una proposta empresarial que no para de créixer, es diu WeSmartPark. Actualment gestionen més d'1.200 places de pàrquing en 70 aparcaments de Barcelona i Madrid, que lloguen als seus més de 50.000 usuaris. Pots saber on aparcar amb la seva aplicació i pots guanyar diners compartint plaça de pàrquing, escolta la secció!

    A "Bstartup", amb Yolanda Pérez, directora del programa per a emprenedors "Bstartup", hem descobert una manera revolucionària d'aparcar a les ciutats. Milers de places noves i a meitat de preu són els eixos d'una proposta empresarial que no para de créixer, es diu WeSmartPark. Actualment gestionen més d'1.200 places de pàrquing en 70 aparcaments de Barcelona i Madrid, que lloguen als seus més de 50.000 usuaris. Pots saber on aparcar amb la seva aplicació i pots guanyar diners compartint plaça de pàrquing, escolta la secció!

  • Realitat virtual i 3D: els serveis dels hotels del futur
    Escolta àudio

    Realitat virtual i 3D: els serveis dels hotels del futur

    I a la secció "ADN digital", amb Jordi Griful, de Quantion, ens ha explicat com viu el sector del turisme la transformació digital amb l'oferta de realitat virtual i 3D. Fan projectes amb realitat virtual per veure les habitacions, excursions, els serveis de cuina... abans d'entrar. També pantalles interactives per informar els clients d'on poden trobar serveis o restaurants dins un resort. No és només fidelitzar el client, sinó també aconseguir que comparteixi la seva experiència en xarxes socials i ho recomani a altres persones. Així seran els hotels del futur.

    I a la secció "ADN digital", amb Jordi Griful, de Quantion, ens ha explicat com viu el sector del turisme la transformació digital amb l'oferta de realitat virtual i 3D. Fan projectes amb realitat virtual per veure les habitacions, excursions, els serveis de cuina... abans d'entrar. També pantalles interactives per informar els clients d'on poden trobar serveis o restaurants dins un resort. No és només fidelitzar el client, sinó també aconseguir que comparteixi la seva experiència en xarxes socials i ho recomani a altres persones. Així seran els hotels del futur.

  • Torna "El foraster" a TV3, aparcar a meitat de preu i realitat virtual als hotels!
    Escolta àudio

    Torna "El foraster" a TV3, aparcar a meitat de preu i realitat virtual als hotels!

    L'actor Quim Masferrer, que torna amb "El foraster", és entrevistat per Xantal Llavina. Masferrer explica que comença amb un especial al barri de la Barceloneta i que es visitaran pobles de les Terres de l'Ebre, la Cerdanya, alguns com Guils, Horta de Sant Joan, Calella de Palafrugell. Masferrer diu que el programa li ha canviat la vida professionalment i personalment, i que darrera d'aquest programa hi ha molta veritat. Es considera un artesà que té la necessitat de dir coses i és confessa més pallasso que actor. Ell mateix acabar fent molt de comediant en aquesta entrevista, també amb Pep Plaza i Jordi Pi. A la secció "Catalunya Valley" hem parlat de Tviso, un servei de recerca de pel·lícules i sèries per internet. A "Bstartup" hem descobert una manera revolucionària d'aparcar a les ciutats. Milers de places noves i a meitat de preu són els eixos d'una proposta empresarial que no para de créixer. I a la secció "ADN digital" ens hem plantejat com viu el sector del turisme la transformació digital amb la realitat virtual i 3D.

    L'actor Quim Masferrer, que torna amb "El foraster", és entrevistat per Xantal Llavina. Masferrer explica que comença amb un especial al barri de la Barceloneta i que es visitaran pobles de les Terres de l'Ebre, la Cerdanya, alguns com Guils, Horta de Sant Joan, Calella de Palafrugell. Masferrer diu que el programa li ha canviat la vida professionalment i personalment, i que darrera d'aquest programa hi ha molta veritat. Es considera un artesà que té la necessitat de dir coses i és confessa més pallasso que actor. Ell mateix acabar fent molt de comediant en aquesta entrevista, també amb Pep Plaza i Jordi Pi. A la secció "Catalunya Valley" hem parlat de Tviso, un servei de recerca de pel·lícules i sèries per internet. A "Bstartup" hem descobert una manera revolucionària d'aparcar a les ciutats. Milers de places noves i a meitat de preu són els eixos d'una proposta empresarial que no para de créixer. I a la secció "ADN digital" ens hem plantejat com viu el sector del turisme la transformació digital amb la realitat virtual i 3D.

  • Els robots ens fan més humans, emprenedoria rural i nens a programar!
    Escolta àudio

    Els robots ens fan més humans, emprenedoria rural i nens a programar!

    Al programa Revolució 4.0, Xantal Llavina ha entrevistat Marc Vidal, autor d'un bloc de divulgació econòmica que té milers de seguidors. Amb ell hem parlat del futur econòmic i laboral i ens ha dit: "Els robots ens faran més humans, no ens trauran la feina, en crearan de noves per a les persones. Considera que d'aquí uns anys ho comprarem tot per Internet i que a les botiges del futur viurem experiències però no hi comprarem." També diu que desapareixeran les monedes i els bitllets abans de 5 anys. Ens ho ha dit juntament amb Pep Plaza i Jordi Pi. Hem conegut amb Marc Cortés Deporvillage, un "e-commerce" de distribució en línia de material esportiu a Manresa que és líder en el seu sector al sud d'Europa, amb 22 milions d'euros de facturació. Hem parlat amb Fran Soley de la iniciativa de connectar el món rural i les persones i les empreses emprenedores, amb el projecte Pandora Hub. I també la idea Scracht School, una tecnologia que permet als nens de set anys dissenyar els seus propis videojocs i programar.

    Al programa Revolució 4.0, Xantal Llavina ha entrevistat Marc Vidal, autor d'un bloc de divulgació econòmica que té milers de seguidors. Amb ell hem parlat del futur econòmic i laboral i ens ha dit: "Els robots ens faran més humans, no ens trauran la feina, en crearan de noves per a les persones. Considera que d'aquí uns anys ho comprarem tot per Internet i que a les botiges del futur viurem experiències però no hi comprarem." També diu que desapareixeran les monedes i els bitllets abans de 5 anys. Ens ho ha dit juntament amb Pep Plaza i Jordi Pi. Hem conegut amb Marc Cortés Deporvillage, un "e-commerce" de distribució en línia de material esportiu a Manresa que és líder en el seu sector al sud d'Europa, amb 22 milions d'euros de facturació. Hem parlat amb Fran Soley de la iniciativa de connectar el món rural i les persones i les empreses emprenedores, amb el projecte Pandora Hub. I també la idea Scracht School, una tecnologia que permet als nens de set anys dissenyar els seus propis videojocs i programar.

  • L'empresa catalana Deporvillage: 22 milions d'euros i 300.000 clients
    Escolta àudio

    L'empresa catalana Deporvillage: 22 milions d'euros i 300.000 clients

    A la secció "Catalunya Valley", amb Marc Cortés, hem parlat amb Xavier Pladellorens, fundador de Deporvillage, una empresa de distribució en línia de material esportiu a Manresa que en pocs anys de vida s'ha convertit en una empresa líder en el seu sector al sud d'Europa. A més, ha triomfat en la venda de material esportiu, sense vendre res de futbol. El que va començar com una conversa informal fa 7 anys ha evolucionat a 300.000 clients, un "e-commerce" d'èxit.

    A la secció "Catalunya Valley", amb Marc Cortés, hem parlat amb Xavier Pladellorens, fundador de Deporvillage, una empresa de distribució en línia de material esportiu a Manresa que en pocs anys de vida s'ha convertit en una empresa líder en el seu sector al sud d'Europa. A més, ha triomfat en la venda de material esportiu, sense vendre res de futbol. El que va començar com una conversa informal fa 7 anys ha evolucionat a 300.000 clients, un "e-commerce" d'èxit.

Anar al contingut