Dídac Lee: "El FC Barcelona llança el Netflix del club"
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/AturarSilenciarPujar el volumDisminuir el volumInstruccions per interactuar amb el player
imatge

Dídac Lee: "El FC Barcelona llança el Netflix del club"

Dídac Lee: "El FC Barcelona llança el Netflix del club"

Xantal Llavina entrevista l'emprenedor digital i directiu del FC Barcelona Dídac Lee, que ens explica l'estratègia digital per als pròxims anys del FC Barcelona. Amb aquesta estratègia, el club, que té el rècord de seguidors a xarxes socials del món, vol consolidar-se com l'entitat esportiva amb més seguidors i amb més interacció a les xarxes. Amb més de 350 milions de seguidors, la Xina i Indonèsia són els països on en tenen més. Volen centrar-se en els aficionats oferint contingut cada vegada més personalitzat, desenvolupant el Netflix del club amb tres idiomes, potenciant l'e-commerce i treballant amb els esports virtuals per apropar-se als joves.