Connexions

  • Si el 91% de les marques desapareguessin, al consumidor no li importaria
    Escolta àudio

    Si el 91% de les marques desapareguessin, al consumidor no li importaria

    A la secció "Connexions", amb la Fran Soley, hem analitzat els riscos que corren les empreses que no aposten decididament per la transformació digital. Conèixer millor el consumidor, facilitar el pagament i la possibilitat de comparar productes són la base per a una bona transformació digital. Ho hem après al costat d'Álvaro Malmierca, digital manager a Idilia Foods. Hi ha una dada molt dramàtica per a les empreses i és que només el 9% de consumidors creuen que les marques poden contribuir de forma significativa a millorar la seva qualitat de vida.

  • Els vídeos per desconnectar de la plataforma catalana Napflix ja tenen 1 milió d'usuaris
    Escolta àudio

    Els vídeos per desconnectar de la plataforma catalana Napflix ja tenen 1 milió d'usuaris

    Es tracta d'una plataforma de vídeos que t'ajuda a desconnectar i a descansar i que ha aconseguit arribar a 1 milió d'usuaris a escala mundial amb només 5 mesos de vida i amb zero inversió. Ha tingut una repercussió espectacular. N'han parlat Oprah Winfrey o la mateixa filla de Donald Trump. La Fran Soley , cap digital de Màrqueting a Damm, ens ha descobert Víctor Gutiérrez de Tena, cap de planificació estratègica de Havas i emprenedor de Napflix. #RevolucioCatradio

Anar al contingut