Àlex Marquina: "Ara a les agències de màrqueting hi treballen físics i matemàtics"
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player

Àlex Marquina: "Ara a les agències de màrqueting hi treballen físics i matemàtics"

Àlex Marquina: "Ara a les agències de màrqueting hi treballen físics i matemàtics"

El vicedegà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, Àlex Marquina, parla dels premis Impactes que han atorgat recentment a iniciatives empresarials originals, disruptives i tecnològiques que s'han desenvolupat durant els darrers mesos. També explica com el màrqueting s'està adaptant a la nova realitat econòmica i per què aquesta disciplina tindrà tanta importància en un futur proper. Marquina, que és responsable de Promoció i Estratègia de Marca de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, explica l'espectacular recorregut digital que està tenint la cançó de l'edició d'aquest any de La Marató de TV3.

Anar al contingut