Joan Dausà: "Per ser una marca has de ser sincer amb tu mateix"
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/AturarSilenciarPujar el volumDisminuir el volumInstruccions per interactuar amb el player
imatge

Joan Dausà: "Per ser una marca has de ser sincer amb tu mateix"

Joan Dausà: "Per ser una marca has de ser sincer amb tu mateix"

Xantal Llavina entrevista el músic Joan Dausà, un dels compositors i cantants de més èxit dels darrers anys, que està passant per un excel·lent moment personal i professional. Autor de la cançó de l'anunci "Mediterràniament", que s'ha convertit en el fenomen de l'estiu, ens parla del seu procés creatiu i de la seva implicació en el missatge que transmet. Assegura que intenta que el seu pas per la Terra no la perjudiqui i que malauradament hem oblidat l'ordre de les coses. Repassant la seva trajectòria professional, coneixem el seu vessant més emprenedor. Ens explica que mai contempla el fracàs perquè tot el que es fa és per aprendre. També ens diu que, per ell, la tecnologia és una trampa que ens pot ajudar a distreure, però que com més en fem servir, més treballem.