Connexions

  • Una app controla si el teu fill s'ha rentat bé les dents
    Escolta àudio

    Una app controla si el teu fill s'ha rentat bé les dents

    Amb Fran Soley ens visita David Pueyo, director de la taula estratègica d'Arena Media, que fa grans estratègies transmedia per a diferents marques (Gallina Blanca, Gas Natural Fenosa, etc.). Amb ell parlem de com podem fer estratègies de comunicació que uneixin tots els punts de contacte que té el consumidor en una marca i com es fa internet de les coses. Per exemple, amb un raspall de dents pots controlar si la neteja del teu fill és correcta, amb la polsera de protecció pots localitzar un nen a la platja o ja hi ha una raqueta de tenis plena de dades. El 2020 hi haurà 26.000 milions d'aparells connectats.

  • Xuan Lan: "Més ioga contra la síndrome d'estar cremat a la feina"
    Escolta àudio

    Xuan Lan: "Més ioga contra la síndrome d'estar cremat a la feina"

    A la secció "Connexions", amb Fran Soley, hem abordat un tema important: el burnout, la síndrome d'estar cremat professionalment. I hem proposat una manera d'encarar-ho: el ioga. Xuan Lan era directiva en un departament digital d'una gran empresa financera i ho va deixar tot, estava cremada i va muntar un espai per ensenyar a desconnectar a través del free-ioga. Hi ha estudis que comencen a alertar de la tendència al "burn out" en dones mil·lennistes abans dels 30 anys. Literalment peten perquè, amb la digitalització, treballen amb eines que no afavoreixen la desconnexió i la pausa a la feina.

  • Com es pot arribar als consumidors de iogurts des del món digital?
    Escolta àudio

    Com es pot arribar als consumidors de iogurts des del món digital?

    A la secció "Connexions" amb Fran Soley, hem descobert la transformació digital d'una empresa emblemàtica: Danone. Hem parlat amb Albert Batlle, del departament de Marketing Digital de Danone i especialista en CRM i Social Media. Parlem de com seran els iogurts del futur i de l'exemple de la transformació digital d'una empresa amb molts anys d'història. Va ser una empresa precursora quan va crear una base de dades de consumidors amb més de 2,5 milions de subscriptors.

  • Pandora Hub: L'emprenedoria al món rural
    Escolta àudio

    Pandora Hub: L'emprenedoria al món rural

    A la secció "Connexions", amb Fran Soley, hem donat a conèixer una iniciativa per connectar el món rural, les persones i les empreses emprenedores. El Pprojecte es diu Pandora Hub, una comunitat amb filosofia d'empresa social formada per "start-ups", mentors i professionals que ofereix recursos, eines i organitza esdeveniments i programes d'acceleració de negocis nacionals i internacionals en zones rurals. Garanteixen l'èxit en sis mesos. L'home digital i la natura són els seus factors clau i ens explica exemples a l'entrevista.

  • Si el 91% de les marques desapareguessin, al consumidor no li importaria
    Escolta àudio

    Si el 91% de les marques desapareguessin, al consumidor no li importaria

    A la secció "Connexions", amb la Fran Soley, hem analitzat els riscos que corren les empreses que no aposten decididament per la transformació digital. Conèixer millor el consumidor, facilitar el pagament i la possibilitat de comparar productes són la base per a una bona transformació digital. Ho hem après al costat d'Álvaro Malmierca, digital manager a Idilia Foods. Hi ha una dada molt dramàtica per a les empreses i és que només el 9% de consumidors creuen que les marques poden contribuir de forma significativa a millorar la seva qualitat de vida.

  • Els vídeos per desconnectar de la plataforma catalana Napflix ja tenen 1 milió d'usuaris
    Escolta àudio

    Els vídeos per desconnectar de la plataforma catalana Napflix ja tenen 1 milió d'usuaris

    Es tracta d'una plataforma de vídeos que t'ajuda a desconnectar i a descansar i que ha aconseguit arribar a 1 milió d'usuaris a escala mundial amb només 5 mesos de vida i amb zero inversió. Ha tingut una repercussió espectacular. N'han parlat Oprah Winfrey o la mateixa filla de Donald Trump. La Fran Soley , cap digital de Màrqueting a Damm, ens ha descobert Víctor Gutiérrez de Tena, cap de planificació estratègica de Havas i emprenedor de Napflix. #RevolucioCatradio

Anar al contingut