Startups

S'han trobat 33 resultats.

  • Qida: "marketplace" d'atenció domiciliaria a persones amb dependència
    Escolta àudio

    Qida: "marketplace" d'atenció domiciliaria a persones amb dependència

    A la secció "Start-up", amb Yolanda Pérez, coneixem Oriol Fuentes, CEO de Qida, un "marketplace" que permet contractar cuidadors qualificats per atendre les necessitats de les persones amb dependència i millorar la seva qualitat de vida. A banda d'intentar transformar l'atenció sanitària i social, també volen revaloritzar l'status social del col·lectiu de cuidadors que acostuma estar mal valorat, mal pagat i mal format. Els seus serveis estan disponibles a tot Catalunya i el primer trimestre del 2019 començarà la seva expansió per tot l'estat espanyol.

  • La "start-up" tecnològica Homyspace triomfa amb lloguer de pisos per a treballadors desplaçats
    Escolta àudio

    La "start-up" tecnològica Homyspace triomfa amb lloguer de pisos per a treballadors desplaçats

    Què passa quan has de canviar de ciutat per feina unes setmanes o uns mesos i no vols estar tant de temps en un hotel? A la secció "Start-up", amb Yolanda Pérez, coneixem la proposta de Homyspace, que vol ser l'Airbnb de les empreses. Parlem amb Alberto García, CMO de l'empresa ubicada a València, que ens explica d'on ve la idea, com van ser els seus inicis i quin és el seu plantejament de futur. Actualment Homyspace està present a la majoria de ciutats de l'estat espanyol i a les principals ciutats europees com París, Berlín, Roma, Porto, Lisboa, Nova York, Miami i, fins i tot, Teheran.

  • Playfilm: Fes tu mateix vídeos interactius per a la teva empresa
    Escolta àudio

    Playfilm: Fes tu mateix vídeos interactius per a la teva empresa

    A la secció "Start-up", Yolanda Pérez ens porta Playfilm, una start-up que ofereix un software perquè les empreses creïn de manera fàcil i senzilla vídeos interactius que els ajudin a vendre millor els seus productes. Per conèixer-la millor, parlem amb Raquel Valero, CEO de l'empresa, que es troba a València. Ens explica com es poden generar més i millors oportunitats de negoci estalviant temps i diners.

  • Force Manager: Intel·ligència artificial per als comercials
    Escolta àudio

    Force Manager: Intel·ligència artificial per als comercials

    Coneixem una proposta basada en la intel·ligència artificial que es pot convertir en el complement perfecte dels comercials. Òscar Macià, CEO de ForceManager, i Yolanda Pérez ens expliquen aquest assistent personal mòbil, dissenyat per ajudar el venedor a millorar el seu rendiment. L'app li presenta automàticament estadístiques personalitzades de la seva activitat perquè pugui fer un seguiment de qualitat i propostes informades als clients.

  • Són tendència les bústies intel·ligents de paquets a les porteries d'edificis
    Escolta àudio

    Són tendència les bústies intel·ligents de paquets a les porteries d'edificis

    A la secció "Startup" coneixerem Citibox, una empresa que vol revolucionar el comerç electrònic instal·lant bústies intel·ligents a les porteries dels edificis per poder rebre les comandes. David Bernabé,CEO de Citibox, ens explica que la idea neix de l'increment de l'ecommerce i vol respondre a la pregunta de qui recull la compra que es fa si no som a casa. Quan el paquet arriba i mitjançant una app, s'envia una notificació al comprador perquè el passi a recollir a la bústia. Actualment aquest servei ja ha rebut més de 300.000 paquets, majoritàriament a Madrid, i està preparant la seva entrada a Barcelona.

  • Biomedicina a Catalunya. El 2017 va aixecar 102 milions d'euros d'inversions
    Escolta àudio

    Biomedicina a Catalunya. El 2017 va aixecar 102 milions d'euros d'inversions

    A la secció "Start-up" parlem amb Josep Lluís Falcó, fundador i CEO de Génesis Biomed, una consultora que assessora "start-ups" del sector biomèdic, un dels que més creix i més inversió aconsegueix. Amb Yolanda Pérez coneixem quina tipologia de "start-ups" hi ha en aquest sector, quins avenços mèdics s'estan fent i com revolucionaran la medicina en un futur molt proper i la cura de malalties.

  • Vitcord: Amb un mòbil a la butxaca tots som cocreadors de records
    Escolta àudio

    Vitcord: Amb un mòbil a la butxaca tots som cocreadors de records

    Vitcord és una aplicació dissenyada per crear i compartir vídeos. En l'actualitat, els seguidors de l'app creen uns 15 vídeos al dia per usuari i en cada peça hi participen unes 20 persones. Coneixem la història d'aquest invent que ja té 500.000 seguidors i la del seu creador, Adrián Doménech, un emprenedor valencià de només 27 anys que un dia ho va deixar tot per desenvolupar la seva idea.

  • Billage: Centralitzar informació per ajudar autònoms i empresaris
    Escolta àudio

    Billage: Centralitzar informació per ajudar autònoms i empresaris

    Yolanda Pérez, a la secció "Start-ups" ens presenta Billage, una empresa que ajuda els autònoms i les pimes a optimitzar el temps i gestionar les necessitats i les dades d'una manera més eficient i més econòmica. Per això parla amb Pau Buixeda, cofundador de la "start-up", que es pot resumir en dues paraules: gestió fàcil. La clau és centralitzar la informació per ajudar a la gestió.

  • De 20 a 22 h, les hores punta de compra per internet
    Escolta àudio

    De 20 a 22 h, les hores punta de compra per internet

    Parlem amb Francesc Font, CEO de Carethy, una plataforma de comerç electrònic del sector de bellesa i salut que té el catàleg més gran del món en aquest sector. Present a 140 països, ens explica les claus de l'e-commerce i ens aporta dades interessants al respecte: la gent compra per internet al vespre, quan surt de treballar. Les hores punta es generen entre les 20 i les 22 del vespre. Explica també quins són els problemes als quals s'enfronten les grans empreses de venda per internet i assegura que el repte que cal superar ara és optimitzar la recollida dels productes que hem comprat.

  • Planificar viatges d'empresa en tres minuts
    Escolta àudio

    Planificar viatges d'empresa en tres minuts

    Yolanda Pérez, a la secció "Startups", ens porta Santiago Montero, d'Aervio, una empresa que revoluciona l'organització dels viatges d'empresa i corporatius. Gràcies a un software, redueix la planificació i la recerca de bitllets i hotels, i permet tenir-ho tot a punt en només tres minuts. En un any, han rebut 7.000 peticions de clients, tenen una facturació d'un milió d'euros i esperen arribar als cinc milions d'aquí a final d'any.

  • AEInnova: reduir els costos de la indústria 4.0 recuperant energia
    Escolta àudio

    AEInnova: reduir els costos de la indústria 4.0 recuperant energia

    A la secció "Startups", amb Yolanda Pérez coneixerem AEinnova, que ens presenta un sistema revolucionari que reaprofita la calor industrial, que fins ara es perdia, per crear energia i reduir així els costos de la indústria 4.0. El seu CEO, David Comellas, ens parla del projecte empresarial, que va ser guardonat l'any passat amb el Premi Fòrum d'Inversió d'ACCIÓ, de la Generalitat de Catalunya, i que va néixer a la Universitat Autònoma de Barcelona, fruit de la investigació.

  • Anaconda: La revolució de la lluita contra l'ictus
    Escolta àudio

    Anaconda: La revolució de la lluita contra l'ictus

    A la secció "Start-ups" ens presenten una interessant proposta d'interès general: el projecte Anaconda, una iniciativa d'una empresa biomèdica que proposa una autèntica revolució per lluitar contra l'ictus isquèmic, una malaltia molt greu que cada any afecta centenars de milers de persones a tot el món. És tan important aquest projecte per a la salut de tots, que fa poc han tancat una ronda d'inversió de 15 milions d'euros, i és que cada vegada la biomedicina catalana és més rellevant.

  • Com es poden fer estudis de mercat fiables en només tres hores?
    Escolta àudio

    Com es poden fer estudis de mercat fiables en només tres hores?

    Yolanda Pérez ens presenta Snappy, una empresa que revoluciona els estudis de mercat i les negociacions empresarials de grans marques comercials. Els seus CEOs, Jordi Ferrer i Borja Ormaechea, en expliquen que en només tres hores ofereixen informació fiable i contrastada a les empreses que necessiten prendre una decisió amb urgència sobre un producte o una estratègia. La clau, asseguren, és preguntar-ho als usuaris en temps real, a través del mòbil, cosa que facilita que les empreses puguin prendre decisions ràpidament i amb eficàcia.

  • Una empresa catalana triomfa en el turisme de luxe d'experiències per a nord-americans
    Escolta àudio

    Una empresa catalana triomfa en el turisme de luxe d'experiències per a nord-americans

    Yolanda Pérez ens presenta Essentialist, una startup que podríem definir com un club de viatges. Vingut expressament des de Mallorca per parlar amb nosaltres, el seu CEO, Joan Roca, ens explica la diferència entre ells i una agència de viatges. S'ajuden de la tecnologia per connectar gent d'arreu del món i crear per als viatgers experiències úniques i absolutament personalitzades. Els seus principals clients són nord-americans i ens explica diferents casos.

  • Instamaki: demanar sushi per Instagram i WhatsApp els ha revolucionat
    Escolta àudio

    Instamaki: demanar sushi per Instagram i WhatsApp els ha revolucionat

    Albert Bonhomme és CEO i fundador d'Instamaki, una empresa de menjar japonès a domicili que revoluciona el món de les comandes des de casa, ja que es poden fer per Instagram o WhatsApp. A diferència d'altres aplicacions semblants, ells basen el seu negoci en la relació amb el client, a qui demanen opinió, pregunten preferències i que, fins i tot, pot ajudar a crear la carta amb les seves idees i suggeriments. Yolanda Pérez, del programa Bstartup, ens presenta un emprenedor de 26 anys que, en un sol any, ha aconseguit passar de 0 a 80 treballadors.