Tallers i tutorials de xarxes socials

  • Xavier Vinaixa, de buscar solucions a l'Apalabrados a crear un projector de realitat virtual
    Escolta àudio

    Xavier Vinaixa, de buscar solucions a l'Apalabrados a crear un projector de realitat virtual

    Amb l'Albert Vico, el nostre expert en estratègia digital, coneixem la figura de Xavier Vinaixa, un autèntic solucionador, una persona que està atenta al seu voltant, detecta necessitats, i troba les eines per donar-hi solució. Va començar creant una aplicació per trobar paraules i guanyar en un joc que estava molt de moda, Apalabrados. Després d'altres aplicacions exitoses, ara ha creat Broomx, un projector de continguts audiovisuals totalment immersiu amb múltiples aplicacions: lúdiques, pedagògiques i també mèdiques.

    Amb l'Albert Vico, el nostre expert en estratègia digital, coneixem la figura de Xavier Vinaixa, un autèntic solucionador, una persona que està atenta al seu voltant, detecta necessitats, i troba les eines per donar-hi solució. Va començar creant una aplicació per trobar paraules i guanyar en un joc que estava molt de moda, Apalabrados. Després d'altres aplicacions exitoses, ara ha creat Broomx, un projector de continguts audiovisuals totalment immersiu amb múltiples aplicacions: lúdiques, pedagògiques i també mèdiques.

  • Rànquing de les empreses més virals a TikTok
    Escolta àudio

    Rànquing de les empreses més virals a TikTok

    Amb l'experta en estratègia digital Belena Gaynor, analitzem el màrqueting que es fa a TikTok arran de l'etiqueta #TikTokMeHizoComprarlo. Determinats productes s'esgoten dels estocs mundials perquè s'han fet virals en aquesta xarxa. A més, fem un rànquing amb les cinc empreses de l'estat espanyol que més rendiment treuen del que promocionen a TikTok.

    Amb l'experta en estratègia digital Belena Gaynor, analitzem el màrqueting que es fa a TikTok arran de l'etiqueta #TikTokMeHizoComprarlo. Determinats productes s'esgoten dels estocs mundials perquè s'han fet virals en aquesta xarxa. A més, fem un rànquing amb les cinc empreses de l'estat espanyol que més rendiment treuen del que promocionen a TikTok.

  • Farmacéutico Fernández: "Ara mateix podria viure del que faig a les xarxes"
    Escolta àudio

    Farmacéutico Fernández: "Ara mateix podria viure del que faig a les xarxes"

    Mariola Dinarès i l'expert en estratègia digital Albert Vico entrevisten Álvaro Fernández, Farmacéutico Fernández a xarxes socials. Amb un milió dos-cents mil seguidors a TikTok i més de mig milió a Instagram, és un exemple de com fer servir les xarxes per crear marca pròpia. Farmacéutico Fernández acaba de publicar el llibre "Nadie nace sabiendo. Manual de sexualidad para jóvenes y no tan jóvenes", on rebat les idees falses que corren a la xarxa sobre sexualitat.

    Mariola Dinarès i l'expert en estratègia digital Albert Vico entrevisten Álvaro Fernández, Farmacéutico Fernández a xarxes socials. Amb un milió dos-cents mil seguidors a TikTok i més de mig milió a Instagram, és un exemple de com fer servir les xarxes per crear marca pròpia. Farmacéutico Fernández acaba de publicar el llibre "Nadie nace sabiendo. Manual de sexualidad para jóvenes y no tan jóvenes", on rebat les idees falses que corren a la xarxa sobre sexualitat.

  • Taller de xarxes socials per a músics
    Escolta àudio

    Taller de xarxes socials per a músics

    Al "Popap" fem un taller sobre com han de fer servir els músics les xarxes socials per treure'n més rendiment. El mestre és Rubén Sierra, Dj Ninho de los Recaos, músic de La Pegatina i social media manager. En Rubén fa tallers de xarxes a músics, i codirigeix el programa d'iCat "Casa Babylon". La Mariola Dinarès també ha aprofitat per comentar amb ell l'acord de patrocini entre el Barça i la plataforma musical Spotify.

    Al "Popap" fem un taller sobre com han de fer servir els músics les xarxes socials per treure'n més rendiment. El mestre és Rubén Sierra, Dj Ninho de los Recaos, músic de La Pegatina i social media manager. En Rubén fa tallers de xarxes a músics, i codirigeix el programa d'iCat "Casa Babylon". La Mariola Dinarès també ha aprofitat per comentar amb ell l'acord de patrocini entre el Barça i la plataforma musical Spotify.

  • El Benidorm Fest ha suposat una crisi de reputació per a RTVE?
    Escolta àudio

    El Benidorm Fest ha suposat una crisi de reputació per a RTVE?

    Amb l'expert en estratègia digital Albert Vico i el periodista especialitzat en Eurovisió Jaume Borja analitzem la gestió de les xarxes del Benidorm Fest, el festival que ha servit per escollir la representant d'RTVE al festival d'Eurovisió. Com es va gestionar l'expectació prèvia a la final? Com es va actuar durant la gala i, sobretot, quan es va saber la guanyadora? Com poden superar la crisi de reputació que s'ha generat amb el resultat final? Totes les respostes amb Vico i Borja.

    Amb l'expert en estratègia digital Albert Vico i el periodista especialitzat en Eurovisió Jaume Borja analitzem la gestió de les xarxes del Benidorm Fest, el festival que ha servit per escollir la representant d'RTVE al festival d'Eurovisió. Com es va gestionar l'expectació prèvia a la final? Com es va actuar durant la gala i, sobretot, quan es va saber la guanyadora? Com poden superar la crisi de reputació que s'ha generat amb el resultat final? Totes les respostes amb Vico i Borja.

  • Consells per treure el màxim profit a Instagram
    Escolta àudio

    Consells per treure el màxim profit a Instagram

    El nostre col·laborador, el periodista i especialista en gestió de xarxes digitals, Albert Vico, ens dona consells i trucs per treure el màxim partit d'Instagram. Com han de ser els nostres continguts? Han d'informar? Han d'entretenir? Com podem connectar amb la nostra audiència? Idees útils per a tots els públics.

    El nostre col·laborador, el periodista i especialista en gestió de xarxes digitals, Albert Vico, ens dona consells i trucs per treure el màxim partit d'Instagram. Com han de ser els nostres continguts? Han d'informar? Han d'entretenir? Com podem connectar amb la nostra audiència? Idees útils per a tots els públics.

  • Els streamers omplen el Palau de la Música
    Escolta àudio

    Els streamers omplen el Palau de la Música

    Fem la crònica dels primers premis dels creadors de continguts digitals, que es van entregar ahir en una gala al Palau de la Música que van veure un milió de persones pel canal de The Grefg a Twitch.
    Ho analitzem amb Àlex Breton, director general de Fan Content, l'empresa organitzadora, i els col·laboradors del "Popap" Albert Vico, estrateg digital, i Roc Massaguer, que estava nominat per la seva trajectòria.

    Fem la crònica dels primers premis dels creadors de continguts digitals, que es van entregar ahir en una gala al Palau de la Música que van veure un milió de persones pel canal de The Grefg a Twitch. Ho analitzem amb Àlex Breton, director general de Fan Content, l'empresa organitzadora, i els col·laboradors del "Popap" Albert Vico, estrateg digital, i Roc Massaguer, que estava nominat per la seva trajectòria.

  • #Tindercat i altres secrets per lligar a les xarxes socials
    Escolta àudio

    #Tindercat i altres secrets per lligar a les xarxes socials

    Arran de ser TT amb l'esdeveniment Tindercat, Mariola Dinarès i l'experta en Estratègia a xarxes socials, Belena Gaynor, entrevisten Gerard Querol, GerryQuerryBerry a les xarxes. El 6 de gener va aconseguir fer TT #Tindercat un esdeveniment que llançava via Twitter Spaces. A Tindercat fins a 11 persones poden xerrar alhora mentre que no hi ha limitació de gent que els pugui escoltar. Segons Querol, aquesta és la clau de l'èxit perquè permet a les persones que els incomoda mostrar-se físicament conèixer gent només amb la força de la veu. Querol ha anunciat que a finals de gener organitzarà un altre Tindercat i que hi participaran alguns famosos com el cantant Valtònyc.

    Arran de ser TT amb l'esdeveniment Tindercat, Mariola Dinarès i l'experta en Estratègia a xarxes socials, Belena Gaynor, entrevisten Gerard Querol, GerryQuerryBerry a les xarxes. El 6 de gener va aconseguir fer TT #Tindercat un esdeveniment que llançava via Twitter Spaces. A Tindercat fins a 11 persones poden xerrar alhora mentre que no hi ha limitació de gent que els pugui escoltar. Segons Querol, aquesta és la clau de l'èxit perquè permet a les persones que els incomoda mostrar-se físicament conèixer gent només amb la força de la veu. Querol ha anunciat que a finals de gener organitzarà un altre Tindercat i que hi participaran alguns famosos com el cantant Valtònyc.

  • Idees i eines per fer els millors continguts a les xarxes socials
    Escolta àudio

    Idees i eines per fer els millors continguts a les xarxes socials

    El periodista especialitzat en continguts digitals Albert Vico ens fa un tutorial amb idees i eines per elaborar bons continguts a les xarxes. Són eines totes gratuïtes que es poden trobar fàcilment, com Rytr.me, un motor d'intel·ligència artificial que elabora textos; Pexels.com, un catàleg amb tot tipus d'imatges gratuïtes, o Allthefreestock.com, un web on trobar tota mena de recursos, tan sonors com visuals. I moltes altres idees més.

    El periodista especialitzat en continguts digitals Albert Vico ens fa un tutorial amb idees i eines per elaborar bons continguts a les xarxes. Són eines totes gratuïtes que es poden trobar fàcilment, com Rytr.me, un motor d'intel·ligència artificial que elabora textos; Pexels.com, un catàleg amb tot tipus d'imatges gratuïtes, o Allthefreestock.com, un web on trobar tota mena de recursos, tan sonors com visuals. I moltes altres idees més.

  • Les jugadores del FCB Femení, unes cracs també a les xarxes
    Escolta àudio

    Les jugadores del FCB Femení, unes cracs també a les xarxes

    Belena Gaynor, l'experta "Popap" en xarxes socials, analitza les xarxes socials del Futbol Club Barcelona femení, el club de futbol femení amb més seguidors a Instagram. També explica a la Mariola Dinarès quines novetats arribaran a les xarxes socials el 2022, i fa un rànquing amb les xarxes socials web més visitades de l'any que s'acaba.

    Belena Gaynor, l'experta "Popap" en xarxes socials, analitza les xarxes socials del Futbol Club Barcelona femení, el club de futbol femení amb més seguidors a Instagram. També explica a la Mariola Dinarès quines novetats arribaran a les xarxes socials el 2022, i fa un rànquing amb les xarxes socials web més visitades de l'any que s'acaba.

  • Julen Axpe, el futbolista i "furgonòleg" de Tik ok
    Escolta àudio

    Julen Axpe, el futbolista i "furgonòleg" de Tik ok

    Amb el periodista i expert en xarxes socials Albert Vico fem un tutorial sobre com es poden fer bons continguts a les xarxes explicant la pròpia vida i coneixem el cas del Julen Axpe, un jove basc futbolista, monologuista que viu en una furgoneta i ho està petant a TikTok explicant la seva vida.

    Amb el periodista i expert en xarxes socials Albert Vico fem un tutorial sobre com es poden fer bons continguts a les xarxes explicant la pròpia vida i coneixem el cas del Julen Axpe, un jove basc futbolista, monologuista que viu en una furgoneta i ho està petant a TikTok explicant la seva vida.

  • Vuit xarxes socials que han caigut en l'oblit
    Escolta àudio

    Vuit xarxes socials que han caigut en l'oblit

    Què se n'ha fet, de Clubhouse? I de Myspace, Vine o Google +? Belena Gaynor, experta en estratègia digital i creadora de continguts, i Miquel Pellicer, periodista i antropòleg especialitzat en màrqueting, estratègia i xarxes socials i director de Comunicació Digital a la Universitat Oberta de Catalunya, fan un repàs a vuit xarxes socials que han caigut en l'oblit i ens expliquen per què han perdut la influència que tenien.

    Què se n'ha fet, de Clubhouse? I de Myspace, Vine o Google +? Belena Gaynor, experta en estratègia digital i creadora de continguts, i Miquel Pellicer, periodista i antropòleg especialitzat en màrqueting, estratègia i xarxes socials i director de Comunicació Digital a la Universitat Oberta de Catalunya, fan un repàs a vuit xarxes socials que han caigut en l'oblit i ens expliquen per què han perdut la influència que tenien.

  • Need car Help: Com fer un gran negoci amb una bona idea i TikTok
    Escolta àudio

    Need car Help: Com fer un gran negoci amb una bona idea i TikTok

    Avui, al "Popap", Mariola Dinarès i Albert Vico, especialista en comunicació i estratègia digital, acompanyats de la Marta Sol Molina, cofundadora de l'empresa Need Car Help, fan un tutorial sobre com aprofitar les possibilitats de les xarxes socials per trobar un nínxol de mercat, i com crear un negoci, comunicar-lo i donar-lo a conèixer entre públic que ni tan sols s'havia plantejat que el necessitava.

    Avui, al "Popap", Mariola Dinarès i Albert Vico, especialista en comunicació i estratègia digital, acompanyats de la Marta Sol Molina, cofundadora de l'empresa Need Car Help, fan un tutorial sobre com aprofitar les possibilitats de les xarxes socials per trobar un nínxol de mercat, i com crear un negoci, comunicar-lo i donar-lo a conèixer entre públic que ni tan sols s'havia plantejat que el necessitava.

  • Persucarhipa, un compte d'èxit en català a TikTok
    Escolta àudio

    Persucarhipa, un compte d'èxit en català a TikTok

    Mariola Dinarès i l'experta en xarxes socials Belena Gaynor conversen amb Pau Gómez, Persucarhipa a TikTok. Al seu compte acumula més de 26.000 seguidors amb només 56 vídeos. Gómez explica la seva estratègia a la xarxa per aconseguir viralitat.
    Belena també fa un rànquing dels canals de YouTube sobre cuina amb més seguidors i dels restaurants que més apareixen a les xarxes.

    Mariola Dinarès i l'experta en xarxes socials Belena Gaynor conversen amb Pau Gómez, Persucarhipa a TikTok. Al seu compte acumula més de 26.000 seguidors amb només 56 vídeos. Gómez explica la seva estratègia a la xarxa per aconseguir viralitat. Belena també fa un rànquing dels canals de YouTube sobre cuina amb més seguidors i dels restaurants que més apareixen a les xarxes.

  • Pol Gise: "No és possible guanyar diners a les xarxes creant només en català"
    Escolta àudio

    Pol Gise: "No és possible guanyar diners a les xarxes creant només en català"

    Mariola Dinarès i Albert Vico, col·laborador del "Popap" i periodista especialitzat en comunicació i estratègia digital, entrevisten el creador de continguts Pol Gise. Gise denuncia que no és possible fer continguts en català i guanyar-se la vida amb això. Revela que ha perdut feines per posicionar-se a favor del català i demana més implicació de les autoritats competents amb els creadors de continguts a les xarxes.

    Mariola Dinarès i Albert Vico, col·laborador del "Popap" i periodista especialitzat en comunicació i estratègia digital, entrevisten el creador de continguts Pol Gise. Gise denuncia que no és possible fer continguts en català i guanyar-se la vida amb això. Revela que ha perdut feines per posicionar-se a favor del català i demana més implicació de les autoritats competents amb els creadors de continguts a les xarxes.

Anar al contingut