Roc Massaguer, outconsumer, va ser un dels participants del torneig FIBA 3x3 que va organitzar Ibai Llanos i que es va poder seguir per Twitch. També explica com els drets televisius es van integrant de mica en mica a Twitch i en altres plataformes, i comenta el cas de Carles García, periodista i creador de continguts en català, que denuncia les dificultats per créixer dels petits streamers.
Roc Massaguer, Outconsumer, i Mariola Dinarès comenten el documental "Rubius X", que s'estrena a Prime Video el 22 de juliol. També parlen de la iniciativa de preservació de videojocs de l'empresa sueca Embracer Group i de la web FakeYou, que et permet escriure qualsevol text i que el llegeixi una veu de famós.
Mariola Dinarès i Roc Massaguer, Outconsumer, parlen de l'actualitat dels creadors de continguts, concretament del rebombori que s'ha creat a la xarxa arran d'un vídeo on es veu com el periodista Gerard Romero entrevista a Twitch el futbolista Luis Suárez, però para la conversa constantment perquè rep donacions dels seguidors. També comenten la viralitat de la cançó "Mi bebito fiu fiu" i el projecte del govern de regular les loot boxes o caixes de botí dels videojocs, unes recompenses aleatòries a les quals es pot accedir pagant diners de manera directa o indirecta i a les quals, ara per ara, els menors hi tenen accés sense cap restricció.
Mariola Dinarès i Roc Massaguer, Outconsumer, fan una anàlisi acurada de La Velada del Año 2, l'esdeveniment organitzat per Ibai Llanos que ha batut tots els rècords d'audiència a Twitch, amb 3,4 milions d'espectadors al minut d'or, i entrevisten un dels creadors de contingut que hi va participar, Spursito, que va guanyar el seu combat tot i no ser el favorit. Martí Miras, Spursito, explica com es va preparar durant 4 mesos i l'emoció que va sentir quan va guanyar.
Mariola Dinarès i Roc Massaguer, Outconsumer, entrevisten l'actriu Emma Cunill, protagonista de la websèrie "Lisa", produïda per la Universitat de Vic i la cooperativa Abacus, que es pot veure a YouTube. Tant l'Emma com la protagonista de la sèrie, la Lisa, tenen un trastorn de l'espectre autista. L'Emma explica com va intuir que el que li passava podia ser autisme i quines són les diferències quan el tenen nois i com el pateixen les noies.
Mariola Dinarès i Roc Massaguer, Outconsumer, analitzen en exclusiva un informe fet per la UAB que estudia les audiències i l'evolució de la plataforma des d'una mirada televisiva. L'estudi analitza hàbits de consum i creació a Twitch i detecta un estancament, però en cap cas un retrocés, com havia afirmat dies enrere el creador de contingut, Auronplay.
Premis als millors creadors, festivals de música i competicions són cada vegada més necessaris per generar vídeos, imatges i un munt de comentaris a les xarxes socials. Parlem de les noves tendències i estratègies amb Roc Massaguer i Mabel Mas, directora general de negoci del grup Time Out a Espanya.
Mariola Dinarès entrevista l'actriu Cristina Brondo arran de la publicació del seu llibre "Pekeyoguis", sobre ioga per a nens. És una guia amb codis QR que enllacen amb vídeos on s'expliquen postures de ioga. I amb Roc Massaguer, Outconsumer, repassem l'actualitat dels creadors de continguts i els videojocs amb esment especial als guanyadors dels Premis GamingCat2021, que premiaven els millors videojocs en català.
Amb Roc Massaguer, Outconsumer, conversem amb Maya Pixelskaya, creadora de continguts, experta en videojocs i especialista en creacions artístiques amb píxels. Pixelskaya explica que la paritat ja ha arribat al món dels videojocs i que homes i dones juguen als mateixos jocs. També considera que aquesta paritat arribarà aviat al món dels streamers i els creadors de continguts on encara els homes són majoria. L'artista, que també és presentadora del programa de televisió "Zapeando", confessa que augmenta seguidors a les xarxes quan surt a la tele però que encara augmenten més quan participa en directes de Twitch.
Amb Roc Massaguer, Outconsumer, analitzem l'èxit de l'Squid Game Minecraft, un Twitch Rivals o competició organitzada per Twitch, que consisteix a fer diverses partides de videojocs i que s'ha convertit en la millor competició de la història de la plataforma, amb més de dos milions d'espectadors. Organitzada per Auronplay, ElRubius i Komanche, i malgrat els problemes que va suposar el ciberatac contra Andorra Telecom, que va impedir jugar a alguns dels millors creadors de continguts, va ser un èxit a tots els nivells, tant per l'impacte social, com per l'emoció i el nombre de visites.
Carles Valdés, de l'agència de publicitat Vimema, va fer un curtmetratge d'un dels grans fenòmens a internet: Cabronazi. El seu humor i continguts arriben fins a tretze milions de persones i donen feina a tretze persones. En Carles explica a la Mariola Dinarès alguns dels secrets del naixement i funcionament del projecte.
Carles Valdés, de l'agència de comunicació Vimema, analitza els efectes a la xarxa que ha tingut l'actuació una mica exagerada del jugador brasiler al Mundial de Rússia de futbol. N'han sortit mems, reptes virals i, fins i tot, anuncis publicitaris.
Mariola Dinarès repassa amb Carles Valdés els finalistes de la categoria d'Innovació de la 65a edició dels Lions del Festival de Canes, considerats els Oscars de la publicitat, on s'han presentat 33.000 creacions.
Aquest dilluns s'ha estrenat a les xarxes el curtmetratge dirigit per Dani de la Torre i protagonitzat per Michelle Jenner i Oriol Pla. L'anunci de l'estiu de la cervesera torna a Formentera per repassar les cançons dels últims deu anys. Edna Sey ens comenta que la gravació va ser una reunió de músics coneguts.
En Carles Valdés i la Mariola Dinarès entrevisten Roger Antúnez, CEO de Firstvision. L'empresa catalana és pionera al món en la utilització de la càmera subjectiva en l'esport. Andrés Iniesta és un dels seus socis i ambaixadors.
La Mariola Dinarès contacta amb Belgrad, on hi ha Carles Valdés, de l'agència de publicitat Vimema. Ell ha tingut accés a tots els racons de la Final Four de l'Eurolliga i ens explica els secrets de la final posant èmfasi en la part tecnològica i publicitària de l'esdeveniment esportiu.