TOTS ELS ÀUDIOS

  • Santi Serratosa, músic i percussionista corporal (2/5)
    Escolta àudio

    Santi Serratosa, músic i percussionista corporal (2/5)

    "En el cos humà hi ha tota la tímbrica d'un instrument de percussió. És un dels instruments més complets que tenim", ens ho explica el músic, musicoterapeuta i percussionista corporal Santi Serratosa, que utilitza el seu cos com a instrument musical de percussió. En la 2a llista de Santi Serratosa per al "Molt personal", el nostre convidat ens explica com l'ajuden els arranjaments que fa de peces clàssiques per treballar i ajudar les persones per millorar el seu estat de salut.

    "En el cos humà hi ha tota la tímbrica d'un instrument de percussió. És un dels instruments més complets que tenim", ens ho explica el músic, musicoterapeuta i percussionista corporal Santi Serratosa, que utilitza el seu cos com a instrument musical de percussió. En la 2a llista de Santi Serratosa per al "Molt personal", el nostre convidat ens explica com l'ajuden els arranjaments que fa de peces clàssiques per treballar i ajudar les persones per millorar el seu estat de salut.

  • Santi Serratosa, músic i percussionista corporal (1/5)
    Escolta àudio

    Santi Serratosa, músic i percussionista corporal (1/5)

    Santi Serratosa, músic, musicoterapeuta i percussionista corporal, comença la seva primera llista per al "Molt personal" amb "Lacrimosa" de la "Missa de Rèquiem" en re menor, de Wolfgang Amadeus Mozart. Tota una declaració de principis.

    Santi Serratosa, músic, musicoterapeuta i percussionista corporal, comença la seva primera llista per al "Molt personal" amb "Lacrimosa" de la "Missa de Rèquiem" en re menor, de Wolfgang Amadeus Mozart. Tota una declaració de principis.

  • Anna Brull, mezzosoprano (5/5)
    Escolta àudio

    Anna Brull, mezzosoprano (5/5)

    L'última tria musical de la mezzosoprano Anna Brull per al "Molt personal" està protagonitzada per algunes de les àries que la nostra convidada canta a casa, quan ningú l'observa. Àries que l'animen a jugar cantant. Comencem amb el "Largo al factotum", cavatina d'"El barber de Sevilla", de Gioachino Rossini.

    L'última tria musical de la mezzosoprano Anna Brull per al "Molt personal" està protagonitzada per algunes de les àries que la nostra convidada canta a casa, quan ningú l'observa. Àries que l'animen a jugar cantant. Comencem amb el "Largo al factotum", cavatina d'"El barber de Sevilla", de Gioachino Rossini.

  • Anna Brull, mezzosoprano (4/5)
    Escolta àudio

    Anna Brull, mezzosoprano (4/5)

    La mezzosoprano Anna Brull ha dedicat la quarta llista del "Molt personal" al gènere de la cançó. Comencem amb un lied interpretat per Andrè Schuen, un dels millors barítons del moment i amb qui comparteix una amistat enriquidora.

    La mezzosoprano Anna Brull ha dedicat la quarta llista del "Molt personal" al gènere de la cançó. Comencem amb un lied interpretat per Andrè Schuen, un dels millors barítons del moment i amb qui comparteix una amistat enriquidora.

  • Anna Brull, mezzosoprano (3/5)
    Escolta àudio

    Anna Brull, mezzosoprano (3/5)

    La tercera llista de la mezzosoprano Anna Brull per al "Molt personal" comença amb un "Ave Maria" de Tomás Luis de Victoria. La música sacra com a camí per a la reclusió interior protagonitza aquesta tria.

    La tercera llista de la mezzosoprano Anna Brull per al "Molt personal" comença amb un "Ave Maria" de Tomás Luis de Victoria. La música sacra com a camí per a la reclusió interior protagonitza aquesta tria.

  • Anna Brull, mezzosoprano (2/5)
    Escolta àudio

    Anna Brull, mezzosoprano (2/5)

    En la segona llista de la setmana per al "Molt personal" la mezzosoprano Anna Brull homenatja la compositora i cantant d'origen armeni Cathy Berberian. Una artista transgressora a qui li hauria agradat conèixer i que l'ha inspirat en molts moments de la seva carrera.

    En la segona llista de la setmana per al "Molt personal" la mezzosoprano Anna Brull homenatja la compositora i cantant d'origen armeni Cathy Berberian. Una artista transgressora a qui li hauria agradat conèixer i que l'ha inspirat en molts moments de la seva carrera.

  • Anna Brull, mezzosoprano (1/5)
    Escolta àudio

    Anna Brull, mezzosoprano (1/5)

    La primera llista musical de la mezzosoprano Anna Brull per al "Molt personal" comença amb una de les seves primeres gravacions com a cantant, "El noi de la mare", arranjada per Joaquim Nin-Culmell. És un homenatge als seus orígens i als mestres que l'han ajudat a fer camí.

    La primera llista musical de la mezzosoprano Anna Brull per al "Molt personal" comença amb una de les seves primeres gravacions com a cantant, "El noi de la mare", arranjada per Joaquim Nin-Culmell. És un homenatge als seus orígens i als mestres que l'han ajudat a fer camí.

  • Daniel Blanch, pianista (5/5)
    Escolta àudio

    Daniel Blanch, pianista (5/5)

    Ricard Lamote de Grignon és un dels protagonistes de la cinquena llista musical del pianista Daniel Blanch per al "Molt personal". Per Blanch, "Ricard Lamote de Grignon hauria d'estar al mateix nivell que Eduard Toldrà."

    Ricard Lamote de Grignon és un dels protagonistes de la cinquena llista musical del pianista Daniel Blanch per al "Molt personal". Per Blanch, "Ricard Lamote de Grignon hauria d'estar al mateix nivell que Eduard Toldrà."

  • Daniel Blanch, pianista (4/5)
    Escolta àudio

    Daniel Blanch, pianista (4/5)

    El pianista Daniel Blanch diu: "Els catalans de vegades ens pensem que el que és d'aquí no és tan bo com el que ve de fora. Hem de valorar en la justa mesura el nostre patrimoni." En la quarta llista de Daniel Blanch per al "Molt personal" hi trobareu moltes sorpreses musicals.

    El pianista Daniel Blanch diu: "Els catalans de vegades ens pensem que el que és d'aquí no és tan bo com el que ve de fora. Hem de valorar en la justa mesura el nostre patrimoni." En la quarta llista de Daniel Blanch per al "Molt personal" hi trobareu moltes sorpreses musicals.

  • Daniel Blanch, pianista (3/5)
    Escolta àudio

    Daniel Blanch, pianista (3/5)

    El pianista Daniel Blanch està estretament unit a Joan Manén. El va descobrir fa uns dotze anys i va quedar tan impressionat amb la seva obra que va crear una associació dedicada al violinista català.
    Per això, en la tercera llista per al "Molt personal", Daniel Blanch ens proposa el "Concert per a violí numero 2" de Joan Manén, un dels grans músics catalans del segle XX.

    El pianista Daniel Blanch està estretament unit a Joan Manén. El va descobrir fa uns dotze anys i va quedar tan impressionat amb la seva obra que va crear una associació dedicada al violinista català. Per això, en la tercera llista per al "Molt personal", Daniel Blanch ens proposa el "Concert per a violí numero 2" de Joan Manén, un dels grans músics catalans del segle XX.

  • Daniel Blanch, pianista (2/5)
    Escolta àudio

    Daniel Blanch, pianista (2/5)

    En aquesta segona llista musical per al "Molt personal", el pianista Daniel Blanch diu: "A Bach no se li han de fer gaires coses, mai no s'ha de forçar el seu discurs." I a aquesta conclusió hi va arribar després d'estudiar en profunditat un preludi i una fuga de J. S. Bach, una obra que el va ajudar a saber com s'havia d'interpretar Bach en concert i a sentir-se'n plenament convençut. Comença la segona proposta musical de Daniel Blanch.

    En aquesta segona llista musical per al "Molt personal", el pianista Daniel Blanch diu: "A Bach no se li han de fer gaires coses, mai no s'ha de forçar el seu discurs." I a aquesta conclusió hi va arribar després d'estudiar en profunditat un preludi i una fuga de J. S. Bach, una obra que el va ajudar a saber com s'havia d'interpretar Bach en concert i a sentir-se'n plenament convençut. Comença la segona proposta musical de Daniel Blanch.

  • Daniel Blanch, pianista (1/5)
    Escolta àudio

    Daniel Blanch, pianista (1/5)

    L'any 1999 el pianista Daniel Blanch va debutar al Palau de la Música en el 150 aniversari del naixement de Frederic Chopin i hi va tocar un nocturn de Chopin. Arrenca la primera llista del pianista Daniel Blanch per al "Molt personal".

    L'any 1999 el pianista Daniel Blanch va debutar al Palau de la Música en el 150 aniversari del naixement de Frederic Chopin i hi va tocar un nocturn de Chopin. Arrenca la primera llista del pianista Daniel Blanch per al "Molt personal".

  • Imma Trepat, pianista (5/5)
    Escolta àudio

    Imma Trepat, pianista (5/5)

    En la cinquena llista d'Imma Trepat per al "Molt personal" hi ha les obres que la nostra convidada tocarà en un futur proper o que li agradaria tocar ben aviat.
    En aquest programa, també ens parla de la seva feina al Conservatori de Sabadell i de com entén el fet d'ensenyar. Per ella, la docència és transmetre l'amor que sent per la música i desitja que els alumnes vegin el repertori de piano com una eina d'expressió d'emocions, mai com una qüestió tècnica. Avui coneixerem una mica millor la pianista Imma Trepat.

    En la cinquena llista d'Imma Trepat per al "Molt personal" hi ha les obres que la nostra convidada tocarà en un futur proper o que li agradaria tocar ben aviat. En aquest programa, també ens parla de la seva feina al Conservatori de Sabadell i de com entén el fet d'ensenyar. Per ella, la docència és transmetre l'amor que sent per la música i desitja que els alumnes vegin el repertori de piano com una eina d'expressió d'emocions, mai com una qüestió tècnica. Avui coneixerem una mica millor la pianista Imma Trepat.

  • Imma Trepat, pianista (4/5)
    Escolta àudio

    Imma Trepat, pianista (4/5)

    En aquesta quarta llista de la pianista Imma Trepat per al "Molt personal", arriben quatre obres que han impactat profundament la nostra convidada. Una de les peces és la "Missa" (1971) de Leonard Bernstein, una obra molt poc convencional que barreja l'espiritualitat dels textos litúrgics amb la teatralitat pròpia dels musicals nord-americans.

    En aquesta quarta llista de la pianista Imma Trepat per al "Molt personal", arriben quatre obres que han impactat profundament la nostra convidada. Una de les peces és la "Missa" (1971) de Leonard Bernstein, una obra molt poc convencional que barreja l'espiritualitat dels textos litúrgics amb la teatralitat pròpia dels musicals nord-americans.

  • Imma Trepat, pianista (3/5)
    Escolta àudio

    Imma Trepat, pianista (3/5)

    En la tercera llista de la pianista Imma Trepat per al "Molt personal", arriba un dels grans objectius de la nostra convidada: reivindicar els noms de moltes compositores oblidades. La tercera llista comença amb una obra deliciosa de la compositora Amy Beach, que Imma Trepat defineix com un pensament i que va tocar en l'últim concert que va fer abans del confinament per la Covid.

    En la tercera llista de la pianista Imma Trepat per al "Molt personal", arriba un dels grans objectius de la nostra convidada: reivindicar els noms de moltes compositores oblidades. La tercera llista comença amb una obra deliciosa de la compositora Amy Beach, que Imma Trepat defineix com un pensament i que va tocar en l'últim concert que va fer abans del confinament per la Covid.

Anar al contingut