L'escriptura al cinema: obsessions a doble espai
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player
imatge

L'escriptura al cinema: obsessions a doble espai

L'escriptura al cinema: obsessions a doble espai

Tot i que escriure és una activitat solitària i més disciplinada que èpica, sovint el cinema ha convertit escriptors i escriptores, reals o de ficció, en protagonistes d'una pel·lícula. La majoria de les vegades són personatges neuròtics, definits per les seves obsessions i neurosis, i pel bloqueig creatiu, això quan no es veuen embolicats en una trama criminal. Per separar el gra de la palla i saber què hi ha d'arquetip en la visió que el cinema ha donat del fet d'escriure, hem convidat una de les autores més prometedores de la literatura catalana, Marta Carnicero, que ens va sorprendre amb "El cel segons Google" i anuncia segona novel·la per a la primavera. A "Les intocables", ara que fa quatre anys que ens va deixar David Bowie, el recordem com l'extraterrestre de "L'home que va caure a la Terra".

Anar al contingut