Sí, la pandèmia ha tingut conseqüències: neurològiques i socials
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Sí, la pandèmia ha tingut conseqüències: neurològiques i socials

Sí, la pandèmia ha tingut conseqüències: neurològiques i socials

Les criatures tenen una gran capacitat d'adaptació, gràcies a la plasticitat neuronal, però això no vol dir que la pandèmia no els hagi afectat el cervell. Quines conseqüències ha tingut? Com ho podem reconduir? I quines són les diferències per ral cervell entre fer l'escola virtual i la presencial? En parlem a "L'ofici d'educar" amb David Bueno, doctor en Biologia, professor de genètica, director de la càtedra de Neuroeducació i autor de "Neurociència per a educadors". La Covid-19 ha afavorit també la pobresa i les desigualtats socials i educatives i, segons Save the Children, "per l'emergència de la Covid moltes famílies no han pogut ni mantenir els fills" i és urgent un "pla Marshall" per l'equitat educativa. En parlem amb Emilie Rives, responsable de polítiques d'infància de Save the Children. I acabarem el programa amb l'especialista en literatura infantil i juvenil Jaume Centellas, i tres "llibres per somiar" aquest estiu.

Anar al contingut