Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player

"No soc tonta ni gandula, soc dislèctica"

"No soc tonta ni gandula, soc dislèctica"

Per a un infant amb dislèxia l'escola és una cursa d'obstacles salvada per l'esforç, docents implicats, famílies lluitadores i les associacions. Un 10% de la població és dislèctica, segons l'OMS. És el trastorn de l'aprenentatge més comú i afecta la lectura i l'escriptura, imprescindibles en el procés educatiu. D'aquí que el 75% dels infants amb dislèxia tinguin un baix rendiment escolar, una realitat que fa patir i angoixa l'alumne i la seva família. Com es pot identificar i acompanyar la dislèxia del nostre fill/a? És hereditària? Quins recursos a l'escola i adaptacions a l'aula requereix l'alumnat dislèctic? A "L'ofici d'educar" en parlem amb Sheila i Aina Calvo, coautores del llibre "Como yo lo veo, como yo lo leo"; Neus Buisan, logopeda, dislèctica, autora de "Guia para padres disléxicos", "Què cal saber de la dislèxia" i directora de l'Associació Catalana de Dislèxia, i el seu president, el mestre Luis Darriba, dislèctic. Sentirem també Luz Rello, dislèctica i creadora de Change Dyslexia. I acabarem amb "Com educo", amb Lara Terradas.

TEMES:
Educació
Anar al contingut