Un de cada set nens no entén el que llegeix, què està passant?
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player

Un de cada set nens no entén el que llegeix, què està passant?

Un de cada set nens no entén el que llegeix, què està passant?

A Catalunya, tots els alumnes que acaben la primària saben llegir, però 1 de cada 7 no entén el que llegeix, i això compromet el seu rendiment acadèmic i el seu futur social. Els joves han mamat un món que s'interpreta amb imatges, i davant d'una pantalla o un dossier amb exercicis, els seus ulls busquen les imatges abans que la lletra, i és més còmode i motivador llegir del mòbil. Però entenen millor el que llegeixen en una pantalla, i tard o d'hora passarem a les biblioteques virtuals? Com els podem ajudar a comprendre el que llegeixen? I quina és la clau de l'èxit del projecte LEXCIT, que des de fa set anys fomenta la comprensió lectora? En parlem a "L'ofici d'educar" amb Lluís Mas, coordinador del projecte LEXCIT; Bea Mosquera, cap d'Estudis de l'escola Joan Abelló de Mollet del Vallès; Natalia Mares, que durant la primària va aprendre amb el LEXCIT i ara n'és voluntària; Jaume Centelles, mestre, autor de "Llibres per somiar" i col·laborador de LEXCIT, i Màrius Armengou, voluntari del programa. I sentirem també la Jana Luca, la Lua, la Nira i el Pol. I acabarem amb el contrapunt de l'Oriol Dalmau i l'espai "Torna-la a posar" del músic José Luis Santiso.

Anar al contingut