El fenomen de la vergonya de comprar: pensar en productes de segona mà o llogar la roba
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/AturarSilenciarPujar el volumDisminuir el volumInstruccions per interactuar amb el player
imatge

El fenomen de la vergonya de comprar: pensar en productes de segona mà o llogar la roba

El fenomen de la vergonya de comprar: pensar en productes de segona mà o llogar la roba

El dia del Black Friday ens volem fixar en els nostres hàbits com a consumidors. Els últims anys s'ha passat de produir per dues temporades, la d'hivern i la d'estiu, a fabricar roba per a diverses temporades durant l'any. Ara bé, les noves generacions estan canviant la manera de consumir i són més conscients de la problemàtica del medi ambient. A més, s'està estenent un fenomen mundial conegut com "la vergonya de comprar". N'hem parlat amb Josep Maria Català, professor dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC, expert en màrqueting i comportament del consumidor, i també amb Rosa García, directora de Rezero, Fundació Catalana per a la Prevenció de Residus i el Consum Responsable.