"La tertúlia": Tot s'hi val per cridar l'atenció? Què hi ha al darrere dels anuncis?
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/AturarSilenciarPujar el volumDisminuir el volumInstruccions per interactuar amb el player
imatge

"La tertúlia": Tot s'hi val per cridar l'atenció? Què hi ha al darrere dels anuncis?

"La tertúlia": Tot s'hi val per cridar l'atenció? Què hi ha al darrere dels anuncis?

Hi ha anuncis que no entenen el moment social en què vivim? O simplement els anunciants volen cridar l'atenció del consumidor al preu que sigui? Un anunci del Dia de la Mare d'El Corte Inglés, ha generat una gran polèmica. En parlem amb Jordi Borràs, fotoperiodista; Lola Garcia, directora adjunta de La Vanguàrdia; Salvador Cot, director del diari digital Elmon.cat; Milagros Pérez Oliva, periodista del diari El País, i Enric Hernández, director d'El Periódico de Catalunya.
També hem parlat de les properes eleccions de l'Ajuntament de Barcelona i de pactes postelectorals.