TOTS ELS ÀUDIOS

  • Franz Schubert i els quartets de corda (II)
    Escolta àudio

    Franz Schubert i els quartets de corda (II)

    Franz Schubert ens va deixar, com si fos un regal, la sèrie de quinze quartets de corda. Als programes podrem sentir nou d'aquestes obres. Obres que recullen el llegat de Haydn i Mozart fins a transportar-nos a una atmosfera personalíssima que hauria arribat molt més enllà si no fos perquè el compositor va morir molt d'hora, massa d'hora.

  • Franz Schubert i els quartets de corda (I)
    Escolta àudio

    Franz Schubert i els quartets de corda (I)

    Franz Schubert ens va deixar, com si fos un regal, la sèrie de quinze quartets de corda. Als programes podrem sentir nou d'aquestes obres. Obres que recullen el llegat de Haydn i Mozart fins a transportar-nos a una atmosfera personalíssima que hauria arribat molt més enllà si no fos perquè el compositor va morir molt d'hora, massa d'hora.

  • Robert Schumann i la cambra (IV)
    Escolta àudio

    Robert Schumann i la cambra (IV)

    L'activitat creativa de Robert Schumann (1810-1856) en la qual enfoquem el nostre interès aquesta vegada és la música de cambra. El 1842 és l'any que més intensament treballa aquest gènere. A partir d'aquest any sorgeixen obres d'una qualitat extrema.

  • Robert Schumann i la cambra (III)
    Escolta àudio

    Robert Schumann i la cambra (III)

    L'activitat creativa de Robert Schumann (1810-1856) en la qual enfoquem el nostre interès aquesta vegada és la música de cambra. El 1842 és l'any que més intensament treballa aquest gènere. A partir d'aquest any sorgeixen obres d'una qualitat extrema.

  • Robert Schumann i la cambra (II)
    Escolta àudio

    Robert Schumann i la cambra (II)

    L'activitat creativa de Robert Schumann (1810-1856) en la qual enfoquem el nostre interès aquesta vegada és la música de cambra. El 1842 és l'any que més intensament treballa aquest gènere. A partir d'aquest any sorgeixen obres d'una qualitat extrema.

  • Robert Schumann i la cambra (I)
    Escolta àudio

    Robert Schumann i la cambra (I)

    L'activitat creativa de Robert Schumann (1810-1856) en la qual enfoquem el nostre interès aquesta vegada és la música de cambra. El 1842 és l'any que més intensament treballa aquest gènere. A partir d'aquest any sorgeixen obres d'una qualitat extrema.

  • Sofia Gubaidulina (V)
    Escolta àudio

    Sofia Gubaidulina (V)

    Entrem al paradís de la música d'aquesta compositora nascuda a la República Tàtara el 1931 però resident a Hamburg des del 1992. Ella diu que de la seva música no cal parlar-ne, que el que cal només és tenir una actitud receptiva.

  • Sofia Gubaidulina (IV)
    Escolta àudio

    Sofia Gubaidulina (IV)

    Entrem al paradís de la música d'aquesta compositora nascuda a la República Tàtara el 1931 però resident a Hamburg des del 1992. Ella diu que de la seva música no cal parlar-ne, que el que cal només és tenir una actitud receptiva.

  • Sofia Gubaidulina (III)
    Escolta àudio

    Sofia Gubaidulina (III)

    Entrem al paradís de la música d'aquesta compositora nascuda a la República Tàtara el 1931 però resident a Hamburg des del 1992. Ella diu que de la seva música no cal parlar-ne, que el que cal només és tenir una actitud receptiva.

  • Sofia Gubaidulina (II)
    Escolta àudio

    Sofia Gubaidulina (II)

    Entrem al paradís de la música d'aquesta compositora nascuda a la República Tàtara el 1931 però resident a Hamburg des del 1992. Ella diu que de la seva música no cal parlar-ne, que el que cal només és tenir una actitud receptiva.

  • Sofia Gubaidulina (I)
    Escolta àudio

    Sofia Gubaidulina (I)

    Entrem al paradís de la música d'aquesta compositora nascuda a la República Tàtara el 1931 però resident a Hamburg des del 1992. Ella diu que de la seva música no cal parlar-ne, que el que cal només és tenir una actitud receptiva.

  • Mozart i les sonates per piano (V)
    Escolta àudio

    Mozart i les sonates per piano (V)

    La major part de les sonates per a teclat les va compondre Mozart per a un nou instrument que obtenia millores sonores dia rere dia: el pianoforte. Aquell instrument que tant va impressionar el compositor austríac i que va ser font d'inspiració per a la seva vintena de sonates

  • Mozart i les sonates per piano (IV)
    Escolta àudio

    Mozart i les sonates per piano (IV)

    La major part de les sonates per a teclat les va compondre Mozart per a un nou instrument que obtenia millores sonores dia rere dia: el pianoforte. Aquell instrument que tant va impressionar el compositor austríac i que va ser font d'inspiració per a la seva vintena de sonates

  • Mozart i les sonates per piano (III)
    Escolta àudio

    Mozart i les sonates per piano (III)

    La major part de les sonates per a teclat les va compondre Mozart per a un nou instrument que obtenia millores sonores dia rere dia: el pianoforte. Aquell instrument que tant va impressionar el compositor austríac i que va ser font d'inspiració per a la seva vintena de sonates

  • Mozart i les sonates per piano (II)
    Escolta àudio

    Mozart i les sonates per piano (II)

    La major part de les sonates per a teclat les va compondre Mozart per a un nou instrument que obtenia millores sonores dia rere dia: el pianoforte. Aquell instrument que tant va impressionar el compositor austríac i que va ser font d'inspiració per a la seva vintena de sonates.