TOTS ELS ÀUDIOS
Serenates
Diferents mirades tant instrumentals com vocals sobre la serenata
R. Hoffstetter: Serenata del quartet per a corda op. 3 n. 5 en fa major (atribuïda a F. J. Haydn)
G. Paisiello. Cavatina "Saper Bramate" de l'acte primer de l'òpera "El barber de Sevilla"
W. A. Mozart: Allegro inicial de la Serenata en sol major K 525 "Petita serenata nocturna"
F. Schubert: Lied "Ständchen" ("Serenata") del cicle "Schwanengesang" ("El cant del cigne") D. 957
A. Dvo¿ák: "Tempo di valse" de la Serenata per a corda op. 22Diferents mirades tant instrumentals com vocals sobre la serenata R. Hoffstetter: Serenata del quartet per a corda op. 3 n. 5 en fa major (atribuïda a F. J. Haydn) G. Paisiello. Cavatina "Saper Bramate" de l'acte primer de l'òpera "El barber de Sevilla" W. A. Mozart: Allegro inicial de la Serenata en sol major K 525 "Petita serenata nocturna" F. Schubert: Lied "Ständchen" ("Serenata") del cicle "Schwanengesang" ("El cant del cigne") D. 957 A. Dvo¿ák: "Tempo di valse" de la Serenata per a corda op. 22
Grans violinistes del s. XIX
Música de grans vistuosos del violí
N. Paganini: Rondó final del concert per a violí i orquestra n. 2 "La campanella"
K. Lipi¿ski: Finale del Concert per a violí i orquestra n. 2 en re major, pp. 21
H. Wieniawski: Polonesa n. 2, op. 21Música de grans vistuosos del violí N. Paganini: Rondó final del concert per a violí i orquestra n. 2 "La campanella" K. Lipi¿ski: Finale del Concert per a violí i orquestra n. 2 en re major, pp. 21 H. Wieniawski: Polonesa n. 2, op. 21
"A bocca chiusa"
Cantar amb la voca closa, o gairebé...
W. A. Mozart: Concertant "Hm! Hm! Hm! Hm!" de l'acte I de "La flauta màgica" K. 620
G. Puccini: Cor a "bocca chiusa" de l'acte II de l'òpera "Madama Butterfly"
C. Debussy: Sirenes de la suite "Nocturns"
G. Holst: Neptú de la suite "Els planetes", op. 32Cantar amb la voca closa, o gairebé... W. A. Mozart: Concertant "Hm! Hm! Hm! Hm!" de l'acte I de "La flauta màgica" K. 620 G. Puccini: Cor a "bocca chiusa" de l'acte II de l'òpera "Madama Butterfly" C. Debussy: Sirenes de la suite "Nocturns" G. Holst: Neptú de la suite "Els planetes", op. 32
"Vocalise"
Les obres per a veu, sense lletra
N. Porpora: Solfeggio n. 2 per Farinelli. Aris Christofellis, sopranista
W. A. Mozart: "Solfeggio" K. 393 n. 2
H. Villa-Lobos: Ària de la "Bachiana brasilera" n. 5
R. Glière: Allegro del Concert per a soprano coloratura i orquestra op. 82
S. Rakhmàninov: "Vocalise" per a veu i piano, op. 34 n. 14Les obres per a veu, sense lletra N. Porpora: Solfeggio n. 2 per Farinelli. Aris Christofellis, sopranista W. A. Mozart: "Solfeggio" K. 393 n. 2 H. Villa-Lobos: Ària de la "Bachiana brasilera" n. 5 R. Glière: Allegro del Concert per a soprano coloratura i orquestra op. 82 S. Rakhmàninov: "Vocalise" per a veu i piano, op. 34 n. 14
Fragments d'òpera russa
Petita antologia de grans moments operístics, de Glinka a Txaikovski
M. Glinka: Obertura de l'òpera "Russlan i Ludmila"
M. Mussorgski: Escena de la coronació de "Boris Godunov"
P. I. Txaikovski: Ària "Kuda Kuda" de l'òpera "Ievgueni Oneguin", op. 24
A. Borodin: Danses Polovstasianes de l'òpera "El príncep Ígor"Petita antologia de grans moments operístics, de Glinka a Txaikovski M. Glinka: Obertura de l'òpera "Russlan i Ludmila" M. Mussorgski: Escena de la coronació de "Boris Godunov" P. I. Txaikovski: Ària "Kuda Kuda" de l'òpera "Ievgueni Oneguin", op. 24 A. Borodin: Danses Polovstasianes de l'òpera "El príncep Ígor"
Violinistes del barroc italià
Un tast del llegat de les grans escoles barroques del violí
F. Geminiani: Concerto grosso n. 12 en re menor "La follia"
G. Tartini: Variacions sobre una gavotta de Corelli de "L'arte dell'arco".
P. Nardini: Rondó final del Concert per a violí en sol majorUn tast del llegat de les grans escoles barroques del violí F. Geminiani: Concerto grosso n. 12 en re menor "La follia" G. Tartini: Variacions sobre una gavotta de Corelli de "L'arte dell'arco". P. Nardini: Rondó final del Concert per a violí en sol major
L'harmònica de vidre
Obres originals per a harmònica de vidre, de Mozart a Donizetti
J. G. Naumann: Sonata n. 8 per a harmònica de vidre
W. A. Mozart: Adagio per a harmònica de vidre, K 356
J. A. Hasse: Ària final de la cantata "L'Armonica"
G. Donizetti: Ària "Ardon gli incenzi" de l'òpera "Lucia di Lammermoor"Obres originals per a harmònica de vidre, de Mozart a Donizetti J. G. Naumann: Sonata n. 8 per a harmònica de vidre W. A. Mozart: Adagio per a harmònica de vidre, K 356 J. A. Hasse: Ària final de la cantata "L'Armonica" G. Donizetti: Ària "Ardon gli incenzi" de l'òpera "Lucia di Lammermoor"
Al·leluies de Händel
Händel més enllà de l'Al·leluia d''"El Messies"
Al·leulia de de l'oratori "Esther" HWV 50b
Al·leulia del segon motet per a la coronació del rei Jordi II d'Anglaterra HWV. 259
Al·leluia de l'oratori "Saul"
Al·leuia de l'oratori "El Messies"
"Rejoice, O Judah" i Al·leluia de l'oratori "Judes Macabeu"
Al·leluia de l'oratori "Athalia"
Al·leluia de l'oratori "The triumph of time and truth"Händel més enllà de l'Al·leluia d''"El Messies" Al·leulia de de l'oratori "Esther" HWV 50b Al·leulia del segon motet per a la coronació del rei Jordi II d'Anglaterra HWV. 259 Al·leluia de l'oratori "Saul" Al·leuia de l'oratori "El Messies" "Rejoice, O Judah" i Al·leluia de l'oratori "Judes Macabeu" Al·leluia de l'oratori "Athalia" Al·leluia de l'oratori "The triumph of time and truth"
Obertures d'operetes germàniques
Obertures d'operetes a Viena i Berlín F. von Suppé: Obertura de "Poeta i camperol" J. Strauss II: Obertura d'"El ratpenat" P. Lincke: Obertura de "Grigri"
Obertures d'operetes a Viena i Berlín F. von Suppé: Obertura de "Poeta i camperol" J. Strauss II: Obertura d'"El ratpenat" P. Lincke: Obertura de "Grigri"
Pavanes modernes
Pavanes de compositors dels segles XIX i XX
G. Fauré: Pavane, op 50. Cor de l'Orquestra Simfònica de Mont-real
M. Ravel: "Pavane pour une infante défunte" (versió orquestral)
G. Enescu: Pavana de la Suite per a piano n. 2, op. 10
F. Poulenc: Pavana de la "Suite française" per a orquestra de cambraPavanes de compositors dels segles XIX i XX G. Fauré: Pavane, op 50. Cor de l'Orquestra Simfònica de Mont-real M. Ravel: "Pavane pour une infante défunte" (versió orquestral) G. Enescu: Pavana de la Suite per a piano n. 2, op. 10 F. Poulenc: Pavana de la "Suite française" per a orquestra de cambra
Música colonial
La música llatinoamericana en el barroc.
D. Zipoli: Inici del "Beatus vir"
J. de Herrera: "Laudate Dominum", salm a 10 veus
T. Torrejón y Velasco: Pròleg "Ah del coro de las nueve ninfas" de l'òpera "La púrpura de la rosa"
De Padilla: Negrilla "A siolo flasiquiyo"
Anònim de Bolívia: "Zuipaqui Santa María"La música llatinoamericana en el barroc. D. Zipoli: Inici del "Beatus vir" J. de Herrera: "Laudate Dominum", salm a 10 veus T. Torrejón y Velasco: Pròleg "Ah del coro de las nueve ninfas" de l'òpera "La púrpura de la rosa" De Padilla: Negrilla "A siolo flasiquiyo" Anònim de Bolívia: "Zuipaqui Santa María"
"All'Ongarese"
Música a l'hongaresa composta per no hongaresos
F. J. Haydn: Finale "Rondó all'ungherese" del Concert per a piano n. 1 en re major Hob. XVIII/11
F. Schubert: "Marxa del divertiment hongarès" per a piano a 4 mans D. 818
J. Rheinberger: "Finale all'ongarese" del Trio amb piano n. 1 op. 34
J. Brahms: Finale Rondó "alla zingarese" del Quartet amb piano op. 25
V. Monti: "Czardas"Música a l'hongaresa composta per no hongaresos F. J. Haydn: Finale "Rondó all'ungherese" del Concert per a piano n. 1 en re major Hob. XVIII/11 F. Schubert: "Marxa del divertiment hongarès" per a piano a 4 mans D. 818 J. Rheinberger: "Finale all'ongarese" del Trio amb piano n. 1 op. 34 J. Brahms: Finale Rondó "alla zingarese" del Quartet amb piano op. 25 V. Monti: "Czardas"
Simfonies concertants
Una selecció de simfonies amb instruments solistes del s. XVIII
F. J. Gossec: Rondó final de la simfonia concertant del ballet "Mirza"
J. C. Bach: Allegro inicial de la Simfonia concertant per a piano, oboè, violí i violoncel en si bemoll major
L. Kozeluch: Rondó final de la Simfonia concertant
F. J. Haydn: Rondó final de la Simfonia concertant Hob I:105
W. A. Mozart: Presto final de la Simfonia concertant per a violí, viola i orquestra K. 364Una selecció de simfonies amb instruments solistes del s. XVIII F. J. Gossec: Rondó final de la simfonia concertant del ballet "Mirza" J. C. Bach: Allegro inicial de la Simfonia concertant per a piano, oboè, violí i violoncel en si bemoll major L. Kozeluch: Rondó final de la Simfonia concertant F. J. Haydn: Rondó final de la Simfonia concertant Hob I:105 W. A. Mozart: Presto final de la Simfonia concertant per a violí, viola i orquestra K. 364
Els cors de Beethoven
Una selecció de la música per a cor del geni romàntic
L. van Beethoven: Cor inicial de la Cantata per la mort de l'emperador Josep II WoO 87
/> L. van Beethoven: : Cor "Mar en calma i feliç viatge"
L. van Beethoven: : Cor final de l'oratori "Crist a la muntanya de les oliveres"
L. van Beethoven: Quoniam del "Glòria" de la "Missa solemnis"
L. van Beethoven: Cor inicial de la cantata "El moment gloriós", op. 136Una selecció de la música per a cor del geni romàntic L. van Beethoven: Cor inicial de la Cantata per la mort de l'emperador Josep II WoO 87 L. van Beethoven: : Cor "Mar en calma i feliç viatge" L. van Beethoven: : Cor final de l'oratori "Crist a la muntanya de les oliveres" L. van Beethoven: Quoniam del "Glòria" de la "Missa solemnis" L. van Beethoven: Cor inicial de la cantata "El moment gloriós", op. 136
Paràfrasis
Una mostra de com la música inspira més música
C. Doppler: "Souvenir a Mme. Adelina Patti" sobre motius de "La Sonnambula"
F. Liszt: Paràfrasi sobre "Rigoletto" S434 (Grzegorz Niemczuk)
H. von Bulow: Paràfrasi sobre el quintet de l'acte III de l'òpera "Els mestres cantaires de Nuremberg"
M. Castelnuovo-Tedesco: Paràfrasi sobre l'ària "Largo al factotum" de Rossini per a violí i piano
F. Mendelssohn-Liszt-Horowitz: Paràfrasi sobre la Marxa nupcial del "Somni d'una nit d'estiu"Una mostra de com la música inspira més música C. Doppler: "Souvenir a Mme. Adelina Patti" sobre motius de "La Sonnambula" F. Liszt: Paràfrasi sobre "Rigoletto" S434 (Grzegorz Niemczuk) H. von Bulow: Paràfrasi sobre el quintet de l'acte III de l'òpera "Els mestres cantaires de Nuremberg" M. Castelnuovo-Tedesco: Paràfrasi sobre l'ària "Largo al factotum" de Rossini per a violí i piano F. Mendelssohn-Liszt-Horowitz: Paràfrasi sobre la Marxa nupcial del "Somni d'una nit d'estiu"