TOTS ELS ÀUDIOS

  • Serenates
    Escolta àudio

    Serenates

    Diferents mirades tant instrumentals com vocals sobre la serenata
    R. Hoffstetter: Serenata del quartet per a corda op. 3 n. 5 en fa major (atrib
    uïda a F. J. Haydn)
    G. Paisiello. Cavatina "Saper Bramate" de l'acte primer de l'òpera "El barber de Sevilla"
    W. A. Mozart: Allegro inicial de la Serenata en sol major K 525 "Petita serenata nocturna"
    F. Schubert: Lied "Ständchen" ("Serenata") del cicle "Schwanengesang" ("El cant del cigne") D. 957
    A. Dvo¿ák: "Tempo di valse" de la Serenata per a corda op. 22

    Diferents mirades tant instrumentals com vocals sobre la serenata R. Hoffstetter: Serenata del quartet per a corda op. 3 n. 5 en fa major (atribuïda a F. J. Haydn) G. Paisiello. Cavatina "Saper Bramate" de l'acte primer de l'òpera "El barber de Sevilla" W. A. Mozart: Allegro inicial de la Serenata en sol major K 525 "Petita serenata nocturna" F. Schubert: Lied "Ständchen" ("Serenata") del cicle "Schwanengesang" ("El cant del cigne") D. 957 A. Dvo¿ák: "Tempo di valse" de la Serenata per a corda op. 22

  • Grans violinistes del s. XIX
    Escolta àudio

    Grans violinistes del s. XIX

    Música de grans vistuosos del violí
    N. Paganini: Rondó final del concert per a violí i orquestra n. 2 "La campanella"
    K. Lipi¿ski: Finale
    del Concert per a violí i orquestra n. 2 en re major, pp. 21
    H. Wieniawski: Polonesa n. 2, op. 21

    Música de grans vistuosos del violí N. Paganini: Rondó final del concert per a violí i orquestra n. 2 "La campanella" K. Lipi¿ski: Finale del Concert per a violí i orquestra n. 2 en re major, pp. 21 H. Wieniawski: Polonesa n. 2, op. 21

  • "A bocca chiusa"
    Escolta àudio

    "A bocca chiusa"

    Cantar amb la voca closa, o gairebé...
    W. A. Mozart: Concertant "Hm! Hm! Hm! Hm!" de l'acte I de "La flauta màgica" K. 620
    G. Puccini: Cor
    a "bocca chiusa" de l'acte II de l'òpera "Madama Butterfly"
    C. Debussy: Sirenes de la suite "Nocturns"
    G. Holst: Neptú de la suite "Els planetes", op. 32

    Cantar amb la voca closa, o gairebé... W. A. Mozart: Concertant "Hm! Hm! Hm! Hm!" de l'acte I de "La flauta màgica" K. 620 G. Puccini: Cor a "bocca chiusa" de l'acte II de l'òpera "Madama Butterfly" C. Debussy: Sirenes de la suite "Nocturns" G. Holst: Neptú de la suite "Els planetes", op. 32

  • "Vocalise"
    Escolta àudio

    "Vocalise"

    Les obres per a veu, sense lletra
    N. Porpora: Solfeggio n. 2 per Farinelli. Aris Christofellis, sopranista
    W. A. Mozart: "Solfeggio" K. 39
    3 n. 2
    H. Villa-Lobos: Ària de la "Bachiana brasilera" n. 5
    R. Glière: Allegro del Concert per a soprano coloratura i orquestra op. 82
    S. Rakhmàninov: "Vocalise" per a veu i piano, op. 34 n. 14

    Les obres per a veu, sense lletra N. Porpora: Solfeggio n. 2 per Farinelli. Aris Christofellis, sopranista W. A. Mozart: "Solfeggio" K. 393 n. 2 H. Villa-Lobos: Ària de la "Bachiana brasilera" n. 5 R. Glière: Allegro del Concert per a soprano coloratura i orquestra op. 82 S. Rakhmàninov: "Vocalise" per a veu i piano, op. 34 n. 14

  • Fragments d'òpera russa
    Escolta àudio

    Fragments d'òpera russa

    Petita antologia de grans moments operístics, de Glinka a Txaikovski
    M. Glinka: Obertura de l'òpera "Russlan i Ludmila"
    M. Mussorgski: Esc
    ena de la coronació de "Boris Godunov"
    P. I. Txaikovski: Ària "Kuda Kuda" de l'òpera "Ievgueni Oneguin", op. 24
    A. Borodin: Danses Polovstasianes de l'òpera "El príncep Ígor"

    Petita antologia de grans moments operístics, de Glinka a Txaikovski M. Glinka: Obertura de l'òpera "Russlan i Ludmila" M. Mussorgski: Escena de la coronació de "Boris Godunov" P. I. Txaikovski: Ària "Kuda Kuda" de l'òpera "Ievgueni Oneguin", op. 24 A. Borodin: Danses Polovstasianes de l'òpera "El príncep Ígor"

  • Violinistes del barroc italià
    Escolta àudio

    Violinistes del barroc italià

    Un tast del llegat de les grans escoles barroques del violí
    F. Geminiani: Concerto grosso n. 12 en re menor "La follia"
    G. Tartini: Variac
    ions sobre una gavotta de Corelli de "L'arte dell'arco".
    P. Nardini: Rondó final del Concert per a violí en sol major

    Un tast del llegat de les grans escoles barroques del violí F. Geminiani: Concerto grosso n. 12 en re menor "La follia" G. Tartini: Variacions sobre una gavotta de Corelli de "L'arte dell'arco". P. Nardini: Rondó final del Concert per a violí en sol major

  • L'harmònica de vidre
    Escolta àudio

    L'harmònica de vidre

    Obres originals per a harmònica de vidre, de Mozart a Donizetti
    J. G. Naumann: Sonata n. 8 per a harmònica de vidre
    W. A. Mozart: Adagio p
    er a harmònica de vidre, K 356
    J. A. Hasse: Ària final de la cantata "L'Armonica"
    G. Donizetti: Ària "Ardon gli incenzi" de l'òpera "Lucia di Lammermoor"

    Obres originals per a harmònica de vidre, de Mozart a Donizetti J. G. Naumann: Sonata n. 8 per a harmònica de vidre W. A. Mozart: Adagio per a harmònica de vidre, K 356 J. A. Hasse: Ària final de la cantata "L'Armonica" G. Donizetti: Ària "Ardon gli incenzi" de l'òpera "Lucia di Lammermoor"

  • Al·leluies de Händel
    Escolta àudio

    Al·leluies de Händel

    Händel més enllà de l'Al·leluia d''"El Messies"
    Al·leulia de de l'oratori "Esther" HWV 50b
    Al·leulia del segon motet per a la coronació de
    l rei Jordi II d'Anglaterra HWV. 259
    Al·leluia de l'oratori "Saul"
    Al·leuia de l'oratori "El Messies"
    "Rejoice, O Judah" i Al·leluia de l'oratori "Judes Macabeu"
    Al·leluia de l'oratori "Athalia"
    Al·leluia de l'oratori "The triumph of time and truth"

    Händel més enllà de l'Al·leluia d''"El Messies" Al·leulia de de l'oratori "Esther" HWV 50b Al·leulia del segon motet per a la coronació del rei Jordi II d'Anglaterra HWV. 259 Al·leluia de l'oratori "Saul" Al·leuia de l'oratori "El Messies" "Rejoice, O Judah" i Al·leluia de l'oratori "Judes Macabeu" Al·leluia de l'oratori "Athalia" Al·leluia de l'oratori "The triumph of time and truth"

  • Obertures d'operetes germàniques
    Escolta àudio

    Obertures d'operetes germàniques

    Obertures d'operetes a Viena i Berlín F. von Suppé: Obertura de "Poeta i camperol" J. Strauss II: Obertura d'"El ratpenat" P. Lincke: Obertura de "Grigri"

    Obertures d'operetes a Viena i Berlín F. von Suppé: Obertura de "Poeta i camperol" J. Strauss II: Obertura d'"El ratpenat" P. Lincke: Obertura de "Grigri"

  • Pavanes modernes
    Escolta àudio

    Pavanes modernes

    Pavanes de compositors dels segles XIX i XX
    G. Fauré: Pavane, op 50. Cor de l'Orquestra Simfònica de Mont-real
    M. Ravel: "Pavane pour une
    infante défunte" (versió orquestral)
    G. Enescu: Pavana de la Suite per a piano n. 2, op. 10
    F. Poulenc: Pavana de la "Suite française" per a orquestra de cambra

    Pavanes de compositors dels segles XIX i XX G. Fauré: Pavane, op 50. Cor de l'Orquestra Simfònica de Mont-real M. Ravel: "Pavane pour une infante défunte" (versió orquestral) G. Enescu: Pavana de la Suite per a piano n. 2, op. 10 F. Poulenc: Pavana de la "Suite française" per a orquestra de cambra

  • Música colonial
    Escolta àudio

    Música colonial

    La música llatinoamericana en el barroc.
    D. Zipoli: Inici del "Beatus vir"
    J. de Herrera: "Laudate Dominum", salm a 10 veus
    T. Torre
    jón y Velasco: Pròleg "Ah del coro de las nueve ninfas" de l'òpera "La púrpura de la rosa"
    De Padilla: Negrilla "A siolo flasiquiyo"
    Anònim de Bolívia: "Zuipaqui Santa María"

    La música llatinoamericana en el barroc. D. Zipoli: Inici del "Beatus vir" J. de Herrera: "Laudate Dominum", salm a 10 veus T. Torrejón y Velasco: Pròleg "Ah del coro de las nueve ninfas" de l'òpera "La púrpura de la rosa" De Padilla: Negrilla "A siolo flasiquiyo" Anònim de Bolívia: "Zuipaqui Santa María"

  • "All'Ongarese"
    Escolta àudio

    "All'Ongarese"

    Música a l'hongaresa composta per no hongaresos
    F. J. Haydn: Finale "Rondó all'ungherese" del Concert per a piano n. 1 en re major Hob. XVIII/11

    F. Schubert: "Marxa del divertiment hongarès" per a piano a 4 mans D. 818
    J. Rheinberger: "Finale all'ongarese" del Trio amb piano n. 1 op. 34
    J. Brahms: Finale Rondó "alla zingarese" del Quartet amb piano op. 25
    V. Monti: "Czardas"

    Música a l'hongaresa composta per no hongaresos F. J. Haydn: Finale "Rondó all'ungherese" del Concert per a piano n. 1 en re major Hob. XVIII/11 F. Schubert: "Marxa del divertiment hongarès" per a piano a 4 mans D. 818 J. Rheinberger: "Finale all'ongarese" del Trio amb piano n. 1 op. 34 J. Brahms: Finale Rondó "alla zingarese" del Quartet amb piano op. 25 V. Monti: "Czardas"

  • Simfonies concertants
    Escolta àudio

    Simfonies concertants

    Una selecció de simfonies amb instruments solistes del s. XVIII
    F. J. Gossec: Rondó final de la simfonia concertant del ballet "Mirza"
    J.
    C. Bach: Allegro inicial de la Simfonia concertant per a piano, oboè, violí i violoncel en si bemoll major
    L. Kozeluch: Rondó final de la Simfonia concertant
    F. J. Haydn: Rondó final de la Simfonia concertant Hob I:105
    W. A. Mozart: Presto final de la Simfonia concertant per a violí, viola i orquestra K. 364

    Una selecció de simfonies amb instruments solistes del s. XVIII F. J. Gossec: Rondó final de la simfonia concertant del ballet "Mirza" J. C. Bach: Allegro inicial de la Simfonia concertant per a piano, oboè, violí i violoncel en si bemoll major L. Kozeluch: Rondó final de la Simfonia concertant F. J. Haydn: Rondó final de la Simfonia concertant Hob I:105 W. A. Mozart: Presto final de la Simfonia concertant per a violí, viola i orquestra K. 364

  • Els cors de Beethoven
    Escolta àudio

    Els cors de Beethoven

    Una selecció de la música per a cor del geni romàntic
    L. van Beethoven: Cor inicial de la Cantata per la mort de l'emperador Josep II WoO 87 /> L. van Beethoven: : Cor "Mar en calma i feliç viatge"
    L. van Beethoven: : Cor final de l'oratori "Crist a la muntanya de les oliveres"
    L. van Beethoven: Quoniam del "Glòria" de la "Missa solemnis"
    L. van Beethoven: Cor inicial de la cantata "El moment gloriós", op. 136

    Una selecció de la música per a cor del geni romàntic L. van Beethoven: Cor inicial de la Cantata per la mort de l'emperador Josep II WoO 87 L. van Beethoven: : Cor "Mar en calma i feliç viatge" L. van Beethoven: : Cor final de l'oratori "Crist a la muntanya de les oliveres" L. van Beethoven: Quoniam del "Glòria" de la "Missa solemnis" L. van Beethoven: Cor inicial de la cantata "El moment gloriós", op. 136

  • Paràfrasis
    Escolta àudio

    Paràfrasis

    Una mostra de com la música inspira més música

    C. Doppler: "Souvenir a Mme. Adelina Patti" sobre motius de "La Sonnambula"
    F. Liszt
    : Paràfrasi sobre "Rigoletto" S434 (Grzegorz Niemczuk)
    H. von Bulow: Paràfrasi sobre el quintet de l'acte III de l'òpera "Els mestres cantaires de Nuremberg"
    M. Castelnuovo-Tedesco: Paràfrasi sobre l'ària "Largo al factotum" de Rossini per a violí i piano
    F. Mendelssohn-Liszt-Horowitz: Paràfrasi sobre la Marxa nupcial del "Somni d'una nit d'estiu"

    Una mostra de com la música inspira més música C. Doppler: "Souvenir a Mme. Adelina Patti" sobre motius de "La Sonnambula" F. Liszt: Paràfrasi sobre "Rigoletto" S434 (Grzegorz Niemczuk) H. von Bulow: Paràfrasi sobre el quintet de l'acte III de l'òpera "Els mestres cantaires de Nuremberg" M. Castelnuovo-Tedesco: Paràfrasi sobre l'ària "Largo al factotum" de Rossini per a violí i piano F. Mendelssohn-Liszt-Horowitz: Paràfrasi sobre la Marxa nupcial del "Somni d'una nit d'estiu"

Anar al contingut