TOTS ELS ÀUDIOS

  • Els quatre rondós del 1775 per a violí i orquestra de Mozart
    Escolta àudio

    Els quatre rondós del 1775 per a violí i orquestra de Mozart

    Rondós dels últims concerts per a violi i orquestra de Mozart
    "Rondeau" del Concert per a violí i orquestra n. 2 en re major K. 211
    "Ronde
    au" del Concert per a violí i orquestra n. 3 en sol major K. 216
    "Rondeau" del Concert per a violí i orquestra n. 4 en re major K. 218
    "Rondeau" del Concert per a violí i orquestra n. 5 en la major K. 219

    Rondós dels últims concerts per a violi i orquestra de Mozart "Rondeau" del Concert per a violí i orquestra n. 2 en re major K. 211 "Rondeau" del Concert per a violí i orquestra n. 3 en sol major K. 216 "Rondeau" del Concert per a violí i orquestra n. 4 en re major K. 218 "Rondeau" del Concert per a violí i orquestra n. 5 en la major K. 219

  • Antonín Dvorák a Nova York
    Escolta àudio

    Antonín Dvorák a Nova York

    Selecció d'obres compostes en el trienni americà (1872-75)
    Humoresca n. 7 Op 101 (Versió per a orquestra)
    Quartet per a corda n. 12 en fa
    major op. 96
    "Finale" de la Sonatina per a violí i piano en sol major op. 100
    "Larghetto" del Quintet per a corda en mi bemoll major op. 97

    Selecció d'obres compostes en el trienni americà (1872-75) Humoresca n. 7 Op 101 (Versió per a orquestra) Quartet per a corda n. 12 en fa major op. 96 "Finale" de la Sonatina per a violí i piano en sol major op. 100 "Larghetto" del Quintet per a corda en mi bemoll major op. 97

  • Veus singulars
    Escolta àudio

    Veus singulars

    Cantants amb veus molt personals.
    Alessandro Moreschi canta l'"Ave Maria" (J. S. Bach/Ch. Gounod).
    Florence Foster Jenkins canta "Mein Her
    r marquis" de l'opereta "El rat panat" (J. Strauss).
    Mado Robin canta l'ària de les campenetes de l'òpera "Lakmé" (L. Delibes).
    Yma Sumac canta el tema "Chuncho, criatures del bosc" (M. Vivanco).
    Natalia de Andrade canta l'ària "Caro nome" de l'òpera "Rigoletto" (G. Verdi).

    Cantants amb veus molt personals. Alessandro Moreschi canta l'"Ave Maria" (J. S. Bach/Ch. Gounod). Florence Foster Jenkins canta "Mein Herr marquis" de l'opereta "El rat panat" (J. Strauss). Mado Robin canta l'ària de les campenetes de l'òpera "Lakmé" (L. Delibes). Yma Sumac canta el tema "Chuncho, criatures del bosc" (M. Vivanco). Natalia de Andrade canta l'ària "Caro nome" de l'òpera "Rigoletto" (G. Verdi).

  • Alla marcia!
    Escolta àudio

    Alla marcia!

    Selecció de marxes del repertori del s. XIX
    F. Schubert: "Marxa" del "Divertissement a la Hongroise" en sol menor d. 818
    R. Schumann: "In
    modo d'una marcia", 2on. mov. del Quintet amb piano en mi bemoll major op. 44
    E. Grieg: "Marxa", 3a. de les "4 Danses Noruegues" op. 35
    J. Sibelius: "Alla marcia" de la Suite Karelia op. 11

    Selecció de marxes del repertori del s. XIX F. Schubert: "Marxa" del "Divertissement a la Hongroise" en sol menor d. 818 R. Schumann: "In modo d'una marcia", 2on. mov. del Quintet amb piano en mi bemoll major op. 44 E. Grieg: "Marxa", 3a. de les "4 Danses Noruegues" op. 35 J. Sibelius: "Alla marcia" de la Suite Karelia op. 11

  • Fem bufar Mozart!
    Escolta àudio

    Fem bufar Mozart!

    Concerts per a instruments de vent del compositor de Salzburg
    "Rondó" del Concert per a fagot i orquestra en si bemoll major k. 191
    "Alle
    gro" del Concert per a oboè i orquestra en do major k. 314
    "Allegro" del Concert per a flauta travessera en sol major k. 313
    "Rondó" del Concert per a clarinet i orquestra en la major k. 622

    Concerts per a instruments de vent del compositor de Salzburg "Rondó" del Concert per a fagot i orquestra en si bemoll major k. 191 "Allegro" del Concert per a oboè i orquestra en do major k. 314 "Allegro" del Concert per a flauta travessera en sol major k. 313 "Rondó" del Concert per a clarinet i orquestra en la major k. 622

  • Suecs romàntics i postromàntics
    Escolta àudio

    Suecs romàntics i postromàntics

    Tres obres Suques del s. XIX i principis del s. XX
    F. Berwald: Rondó del Concert per a violí i orquestra en do sostingut menor op. 2
    H. M
    unktell: Poema simfònic "Bränningar" (Trencaones)
    W. Stenhammar: Scherzo, 3er. mov. de la Simfonia n. 2 en sol menor op. 34

    Tres obres Suques del s. XIX i principis del s. XX F. Berwald: Rondó del Concert per a violí i orquestra en do sostingut menor op. 2 H. Munktell: Poema simfònic "Bränningar" (Trencaones) W. Stenhammar: Scherzo, 3er. mov. de la Simfonia n. 2 en sol menor op. 34

  • Quatre mirades musicals a la reina Dido
    Escolta àudio

    Quatre mirades musicals a la reina Dido

    Obres inspirades en la reina més famosa de Cartago.
    S. d'India: ària "Infelice Didone"
    N. Porpora: ària "Già si desta la tempesta" de l'òp
    era "Didone abbandonata"
    F. Schubert: lied "Vedi quanto adoro" D. 510
    G. Rossini: Ària "Per tutto l'orrore" de la cantata "La morte di Didone"

    Obres inspirades en la reina més famosa de Cartago. S. d'India: ària "Infelice Didone" N. Porpora: ària "Già si desta la tempesta" de l'òpera "Didone abbandonata" F. Schubert: lied "Vedi quanto adoro" D. 510 G. Rossini: Ària "Per tutto l'orrore" de la cantata "La morte di Didone"

  • Itàlia sentida per estrangers
    Escolta àudio

    Itàlia sentida per estrangers

    Obres del segle XIX inspirades en la música italiana.
    H. Berlioz: Obertura "El Carnaval romà"
    F. Mendelssohn: "Finale" de la Simfonia n. 4
    en la major "Italiana" op. 90
    R. Strauss: "Finale" de la Suite Simfònica "Aus Italien" op. 16

    Obres del segle XIX inspirades en la música italiana. H. Berlioz: Obertura "El Carnaval romà" F. Mendelssohn: "Finale" de la Simfonia n. 4 en la major "Italiana" op. 90 R. Strauss: "Finale" de la Suite Simfònica "Aus Italien" op. 16

  • Avui fem sonar castanyoles
    Escolta àudio

    Avui fem sonar castanyoles

    L'ús de la castanyola entre els segles XVIII i XIX
    J. de Nebra: "Tempestad grande", de la sarsuela "Vendado es amor, no es ciego"
    L. Bocch
    erini: "Fandango", del Quintet per a guitarra i corda n. 4 en re major, G. 448
    H. Berlioz: "Zaïde" per a soprano i orquestra, op. 19 n. 11
    L. Delibes: "Les filles de Cadix" per a soprano i orquestra
    G. Giménez: Intermedi de la sarsuela "La boda de Luís Alonso"

    L'ús de la castanyola entre els segles XVIII i XIX J. de Nebra: "Tempestad grande", de la sarsuela "Vendado es amor, no es ciego" L. Boccherini: "Fandango", del Quintet per a guitarra i corda n. 4 en re major, G. 448 H. Berlioz: "Zaïde" per a soprano i orquestra, op. 19 n. 11 L. Delibes: "Les filles de Cadix" per a soprano i orquestra G. Giménez: Intermedi de la sarsuela "La boda de Luís Alonso"

  • El piano de principis de segle XX
    Escolta àudio

    El piano de principis de segle XX

    Una mostra de la música per a piano de les primeres dècades del segle XX.
    I. Albéniz/E. Granados: "Azulejos"
    A. Scriabin: Preludi i Noctur
    n per a la mà esquerra op. 9
    C. Debussy: "La plus que lente"
    F. Delius: Tres preludis per a piano (1923)
    E. Wolf-Ferrari: 6 Bagatel·les

    Una mostra de la música per a piano de les primeres dècades del segle XX. I. Albéniz/E. Granados: "Azulejos" A. Scriabin: Preludi i Nocturn per a la mà esquerra op. 9 C. Debussy: "La plus que lente" F. Delius: Tres preludis per a piano (1923) E. Wolf-Ferrari: 6 Bagatel·les

  • Arabescos
    Escolta àudio

    Arabescos

    Una selecció d'"arabescos" des del s. XVII al XIX.
    M. Marais: "L'arabesque", del "Quart llibre de peces per a la viola de gamba"
    R. Schuma
    nn: Arabeske en do major, op. 18
    A. Arensky: "Arabesques", op. 67
    C. Chaminade: "Arabesque" n. 1, op. 6
    C. Debussy: "Arabesque" n. 1
    E. Granados: "Arabesca" de les "12 danses espanyoles" op. 37

    Una selecció d'"arabescos" des del s. XVII al XIX. M. Marais: "L'arabesque", del "Quart llibre de peces per a la viola de gamba" R. Schumann: Arabeske en do major, op. 18 A. Arensky: "Arabesques", op. 67 C. Chaminade: "Arabesque" n. 1, op. 6 C. Debussy: "Arabesque" n. 1 E. Granados: "Arabesca" de les "12 danses espanyoles" op. 37

  • Àries inspirades de Vivaldi
    Escolta àudio

    Àries inspirades de Vivaldi

    Una selecció d'àries d'òperes i motets d'Antonio Vivaldi
    "Vedro con mio diletto", de l'òpera "Giustino", RV 717
    "Gelido in ogni vena", de
    l'òpera "Il Farnace", RV 711
    Inici del motet "In furore iustissimae irae", RV 626
    "Sento in seno ch'in pioggia di lagrime", de l'òpera "Tieteberga", RV 737

    Una selecció d'àries d'òperes i motets d'Antonio Vivaldi "Vedro con mio diletto", de l'òpera "Giustino", RV 717 "Gelido in ogni vena", de l'òpera "Il Farnace", RV 711 Inici del motet "In furore iustissimae irae", RV 626 "Sento in seno ch'in pioggia di lagrime", de l'òpera "Tieteberga", RV 737

  • Com va sonar el 1821
    Escolta àudio

    Com va sonar el 1821

    Obres compostes l'any 1821
    F. Schubert: "Adagio-allegro" inicial de la Simfonia n. 7 en mi menor (completada per Brian Newbould)
    C. M. von
    Weber: "Finale" de la Peça de concert per a piano i orchestra
    L. Spohr: "Rondó" del Concert per a clarinet n. 1 en do menor, op. 26

    Obres compostes l'any 1821 F. Schubert: "Adagio-allegro" inicial de la Simfonia n. 7 en mi menor (completada per Brian Newbould) C. M. von Weber: "Finale" de la Peça de concert per a piano i orchestra L. Spohr: "Rondó" del Concert per a clarinet n. 1 en do menor, op. 26

  • Delibes i el ballet
    Escolta àudio

    Delibes i el ballet

    Fragments dels 3 ballets de Léo Delibes Suite del ballet "La source" Preludi i vals del ballet "Coppélia" Suite del ballet "Sylvia"

    Fragments dels 3 ballets de Léo Delibes Suite del ballet "La source" Preludi i vals del ballet "Coppélia" Suite del ballet "Sylvia"

  • Elegies
    Escolta àudio

    Elegies

    Elegies per a difrents instruments
    H. Vieuxtemps: Elegia en fa menor op. 30
    F. Liszt: "Élégie" n. 2
    A. Glazunov: Elegia per a viola
    i piano op. 44
    G. Faure: "Élégie" per a violoncel i piano op. 24
    E. Elgar: "Elegy" per a orquestra de corda op. 58

    Elegies per a difrents instruments H. Vieuxtemps: Elegia en fa menor op. 30 F. Liszt: "Élégie" n. 2 A. Glazunov: Elegia per a viola i piano op. 44 G. Faure: "Élégie" per a violoncel i piano op. 24 E. Elgar: "Elegy" per a orquestra de corda op. 58

Anar al contingut