Anar a la navegació principalAnar al contingut
Catalunya nit

"Catalunya vespre". El trènding.

Durada: 3 min
03/11/2015
L'empresa Activision Bizzard ha comprat King Digital Entertainment per la xifra astronòmica de 5.900 milions de dòlars, és a dir, uns 5.387 milions d'euros. Una transacció que s'ha de completar durant la primavera del 2016. I aquesta notícia de l'àmbit empresarial ha tingut molt recorregut per la xarxa i a Twitter. El motiu: doncs que la marca comprada, King Digital és responsable de jocs tan populars i addictius com Candy Crush i Pet Rescue Saga o Bubble Witch Saga. Per tant, podríem dir que Activision Bizzard ha pagat un preu alt per un producte d'èxit assegurat. Però d'on ve l'èxit d'aquests jocs? Què els fa tan addictius? Ho preguntem a Oriol Boira, que és professor de Disseny de Jocs a la UPC, i creador de videojocs (entre d'altres, els del Club Super3).

Àudios