Del paper higiènic a les olives, patates fregides, xocolata, cervesa i vi per passar el confinament
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/AturarSilenciarPujar el volumDisminuir el volumInstruccions per interactuar amb el player
imatge

Del paper higiènic a les olives, patates fregides, xocolata, cervesa i vi per passar el confinament

Del paper higiènic a les olives, patates fregides, xocolata, cervesa i vi per passar el confinament

Un estudi analitza com els hàbits de consum han variat a mesura que avança el confinament. Si els primers dies ens va sorprendre la compra compulsiva de paper higiènic, aquests últims dies la gent està comprant més per caprici. Segons el psicòleg de consum Albert Vinyals, hem passat del consum per por al consum per adaptació: més vermuts i més forn. Olives, patates fregides, xocolata, gelats, cervesa i vi són els productes estrella de la segona setmana de confinament.

Anar al contingut