TOTS ELS ÀUDIOS

  • Arturas Bumsteinas: "Different Trains", obres radiofòniques
    Escolta àudio

    Arturas Bumsteinas: "Different Trains", obres radiofòniques

    Espais oberts
    Arturas Bumsteinas: "Different Trains", obres radiofòniques
    "Carta improvisada" (2013)
    Miron Bialoszewski, veu d'arxiu

    Sean Palmer, narració anglesa
    Jüraté Katinaité, narrador radiofònic
    Natalia Brumsteinas, veu infantil
    Krzysztof Marciniak guitarra i cant
    Quartet de corda Chordos
    Arturas Bumsteinas, orgue, harmònica de vidre, gravacions de camp
    (28m)

    Pinavija" (2011)
    Arturas Bumsteinas, violí, sintetitzador, veus, flauta, koto i dulcimer
    (18m)

    Espais oberts Arturas Bumsteinas: "Different Trains", obres radiofòniques "Carta improvisada" (2013) Miron Bialoszewski, veu d'arxiu Sean Palmer, narració anglesa Jüraté Katinaité, narrador radiofònic Natalia Brumsteinas, veu infantil Krzysztof Marciniak guitarra i cant Quartet de corda Chordos Arturas Bumsteinas, orgue, harmònica de vidre, gravacions de camp (28m) Pinavija" (2011) Arturas Bumsteinas, violí, sintetitzador, veus, flauta, koto i dulcimer (18m)

  • Charlemagne Palestine
    Escolta àudio

    Charlemagne Palestine

    Espais oberts
    Charlemagne Palestine
    "Cataclisma 1", dels "Etudes to Cataclysmes"
    Charlemagne Palestine, piano

    "Duo C/Z
    #1", de "Rubhitbangklanghear"
    Charlemagne Palestine, campanes
    Z'ev, percussions

    "7 Organism Study"
    Charlemagne Palestine, electrònica

    "Cataclisma 2" dels "Etudes to Cataclysmes"
    Charlemagne Palestine, piano

    Espais oberts Charlemagne Palestine "Cataclisma 1", dels "Etudes to Cataclysmes" Charlemagne Palestine, piano "Duo C/Z #1", de "Rubhitbangklanghear" Charlemagne Palestine, campanes Z'ev, percussions "7 Organism Study" Charlemagne Palestine, electrònica "Cataclisma 2" dels "Etudes to Cataclysmes" Charlemagne Palestine, piano

  • Cathy Lane: "The Hebrides Suite"
    Escolta àudio

    Cathy Lane: "The Hebrides Suite"

    Espais oberts Cathy Lane: "The Hebrides Suite" "Sea Shanty" "On the Machair" "Tweed" "Goath" "Where Once Were Whales" "Whatch Over Us All"

    Espais oberts Cathy Lane: "The Hebrides Suite" "Sea Shanty" "On the Machair" "Tweed" "Goath" "Where Once Were Whales" "Whatch Over Us All"

  • David Behrman
    Escolta àudio

    David Behrman

    Espais oberts
    David Behrman
    "Leapaday Night"
    Ben Neill i Rhys Chatham, trompetes
    David Behrman, electrònica

    "Ref
    ractive Light"
    David Behrman, electrònica

    "Interspecies Smalltalk"
    Takehisa Kosugi, violí
    David Behrman, electrònica

    Espais oberts David Behrman "Leapaday Night" Ben Neill i Rhys Chatham, trompetes David Behrman, electrònica "Refractive Light" David Behrman, electrònica "Interspecies Smalltalk" Takehisa Kosugi, violí David Behrman, electrònica

  • Tim Hodgkinson, música per a conjunt instrumental i sons electrònics
    Escolta àudio

    Tim Hodgkinson, música per a conjunt instrumental i sons electrònics

    Espais Oberts
    Tim Hodgkinson, música per a conjunt instrumental i sons electrònics

    "Amhas/Nirriti" (2001)
    Hyperion Ensembler /> Dir.Tim Hodgkinson

    Jo-Ha-Kyu (2000-2010)
    Ne(x)tworks
    Dir.Tim Hodgkinson

    "Attaot" (2009)
    Hyperion Ensemble i membres de Talea
    Gustavo Aguilar, Petru Teodorescu i Alexander Lipowski, percussions
    Dir.Tim Hodgkinson

    "Ici-bas" (2009)
    Hyperion Ensemble amb membres dels quartets Talea i Bergersen
    Dir.Tim Hodgkinson


    Espais Oberts Tim Hodgkinson, música per a conjunt instrumental i sons electrònics "Amhas/Nirriti" (2001) Hyperion Ensemble Dir.Tim Hodgkinson Jo-Ha-Kyu (2000-2010) Ne(x)tworks Dir.Tim Hodgkinson "Attaot" (2009) Hyperion Ensemble i membres de Talea Gustavo Aguilar, Petru Teodorescu i Alexander Lipowski, percussions Dir.Tim Hodgkinson "Ici-bas" (2009) Hyperion Ensemble amb membres dels quartets Talea i Bergersen Dir.Tim Hodgkinson

  • "Four Instruments, two voices"
    Escolta àudio

    "Four Instruments, two voices"

    Espais oberts "Four Instruments, two voices" Phil Minton, veu Audery Chen, veu i violoncel Guy Segers, baix elèctric Peter Jacquemyn, baix Teun Verbruggen, bateria i percussions

    Espais oberts "Four Instruments, two voices" Phil Minton, veu Audery Chen, veu i violoncel Guy Segers, baix elèctric Peter Jacquemyn, baix Teun Verbruggen, bateria i percussions

  • Palma Acústica 2014
    Escolta àudio

    Palma Acústica 2014

    Espais oberts Palma Acústica 2014 Franka Mestrovic: "22 Arcane" (25m) Ellen Arkbo; "Iris III" (15m) Francesc Llompart: Recomposicions II (13m)

    Espais oberts Palma Acústica 2014 Franka Mestrovic: "22 Arcane" (25m) Ellen Arkbo; "Iris III" (15m) Francesc Llompart: Recomposicions II (13m)

  • Palma Acústica 2014
    Escolta àudio

    Palma Acústica 2014

    Espais oberts Palma Acústica 2014 Concha Jerez-José Iges: "Tierras de nadie: Cartografía Sonora" (15m) Irvic D'Olivier: "Birdless" (18m) Silvan Eldar: "On Air-Behind Glass" (13m)

    Espais oberts Palma Acústica 2014 Concha Jerez-José Iges: "Tierras de nadie: Cartografía Sonora" (15m) Irvic D'Olivier: "Birdless" (18m) Silvan Eldar: "On Air-Behind Glass" (13m)

  • Klaus Lang
    Escolta àudio

    Klaus Lang

    Espais oberts Klaus Lang "SAIS" per a piano, flauta i percussió (2006) Trio Nexus http://www.klang.mur.at/

    Espais oberts Klaus Lang "SAIS" per a piano, flauta i percussió (2006) Trio Nexus http://www.klang.mur.at/

  • William Winant & Eclipse Quartet
    Escolta àudio

    William Winant & Eclipse Quartet

    Espais oberts James Tenney: "Cognante Canons per a percussió i quartet de corda (1993) William Winant, percussió Eclipse Quartet Zeena Parkins: "s:c:a:t:t:e:r:i:n:g" (2012) William Winant, percussió Eclipse Quartet

    Espais oberts James Tenney: "Cognante Canons per a percussió i quartet de corda (1993) William Winant, percussió Eclipse Quartet Zeena Parkins: "s:c:a:t:t:e:r:i:n:g" (2012) William Winant, percussió Eclipse Quartet

  • Peter Ablinger:  Augmented Studies
    Escolta àudio

    Peter Ablinger: Augmented Studies

    Espais oberts
    Peter Ablinger: Augmented Studies

    "Hypothesen über das Mondlicht" (2012)
    Drescher Erik, flautes

    "
    SS.Giovanni e Paolo" (2007)
    Drescher Erik, flautes

    "Moirestudie fur Chiyoko Szlavnics" (2012)
    Drescher Erik, flautes

    Espais oberts Peter Ablinger: Augmented Studies "Hypothesen über das Mondlicht" (2012) Drescher Erik, flautes "SS.Giovanni e Paolo" (2007) Drescher Erik, flautes "Moirestudie fur Chiyoko Szlavnics" (2012) Drescher Erik, flautes

  • Fritz Hauser, peces per a percussió
    Escolta àudio

    Fritz Hauser, peces per a percussió

    Espais oberts
    Fritz Hauser, peces per a percussió
    Ensemble XII dirigit per Steven Schick

    "Die Welle" (1986)
    "Die Klippe
    " (1995)
    "Le Souvenir" (1997)
    "Nothing will ever change" (1998)
    "As we were speaking" (2004)
    "Bricco Lu" (2007)



    Espais oberts Fritz Hauser, peces per a percussió Ensemble XII dirigit per Steven Schick "Die Welle" (1986) "Die Klippe" (1995) "Le Souvenir" (1997) "Nothing will ever change" (1998) "As we were speaking" (2004) "Bricco Lu" (2007)

  • Robert Ashley - 4 (1930-2014)
    Escolta àudio

    Robert Ashley - 4 (1930-2014)

    Espais oberts
    Robert Ashley (1930-2014)
    "The Park", 1a part de "Perfect lives" (fragments)
    Robert Ashley, narrador
    "Blue" Gen
    e Tyranny, piano
    Kris, tablas

    "Is it light yet?", l'acte I de l'òpera "Celestial excursions" (fragments)
    Cantants: Sam Ashley, Thomas Buckner, Jacqueline Humbert, Joan La Barbara i Robert Ashley
    Piano: "Blue" Gene Tyranny
    Orquestra electrònica: Robert Ashley i Tom Hamilton
    Mescla i processament de so: Tom Hamilton

    Espais oberts Robert Ashley (1930-2014) "The Park", 1a part de "Perfect lives" (fragments) Robert Ashley, narrador "Blue" Gene Tyranny, piano Kris, tablas "Is it light yet?", l'acte I de l'òpera "Celestial excursions" (fragments) Cantants: Sam Ashley, Thomas Buckner, Jacqueline Humbert, Joan La Barbara i Robert Ashley Piano: "Blue" Gene Tyranny Orquestra electrònica: Robert Ashley i Tom Hamilton Mescla i processament de so: Tom Hamilton

  • Robert Ashley - 3 (1930-2014)
    Escolta àudio

    Robert Ashley - 3 (1930-2014)

    Espais oberts
    Robert Ashley (1930-2014)
    "The Etchings", fragment de l'òpera Atlanta
    Veus: Robert Ashley i Jacqueline Humbert
    R
    obert Ashley i Tom Hamilton, orquestres electròniques

    "String Quartet Describing the Motions of Large Real Bodies"
    (quartet de corda que descriu els moviments de grans cossos reals) per a orquestra electrònica i moduladors
    Intèrprets: Bob Ashley, "Blue" Gene Tyranny i Sam Ashley
    Gravació feta al Centre de Música Contemporània d'Oakland el 1972

    Espais oberts Robert Ashley (1930-2014) "The Etchings", fragment de l'òpera Atlanta Veus: Robert Ashley i Jacqueline Humbert Robert Ashley i Tom Hamilton, orquestres electròniques "String Quartet Describing the Motions of Large Real Bodies" (quartet de corda que descriu els moviments de grans cossos reals) per a orquestra electrònica i moduladors Intèrprets: Bob Ashley, "Blue" Gene Tyranny i Sam Ashley Gravació feta al Centre de Música Contemporània d'Oakland el 1972

  • Robert Ashley - 2 (1930-2014)
    Escolta àudio

    Robert Ashley - 2 (1930-2014)

    Espais oberts
    Robert Ashley (1930-2014)

    "Tap Dancing in the Sand"
    Robert Ashley, narrador
    Ensemble vocal i instrumenta
    l MAE
    Dir.Yannis Kyriakides
    (16m)

    "Outcome Inevitable"
    Ensemble MAE
    Dir.Yannis Kyriakides
    (14m)

    "Hidden Similarities"
    Ensemble MAE
    Dir.Yannis Kyriakides
    (6m)

    "In memoriam Esteban Gomez"
    Ensemble MAE
    Dir.Yannis Kyriakides
    (15m)

    Espais oberts Robert Ashley (1930-2014) "Tap Dancing in the Sand" Robert Ashley, narrador Ensemble vocal i instrumental MAE Dir.Yannis Kyriakides (16m) "Outcome Inevitable" Ensemble MAE Dir.Yannis Kyriakides (14m) "Hidden Similarities" Ensemble MAE Dir.Yannis Kyriakides (6m) "In memoriam Esteban Gomez" Ensemble MAE Dir.Yannis Kyriakides (15m)

Anar al contingut