Vueling demana disculpes als passatgers i assegura que està treballant per resoldre la situació "al més aviat possible"

ACN Barcelona.-El director comercial de Vueling, David García, ha demanat disculpes als passatgers afectats pels retards i les cancel·lacions de vols d'aquests dies i ha assegurat que la companyia està treballant per resoldre la situació "al més aviat possible". En un comunicat, García ha explicat que aquest dijous a la nit es van veure obligats a cancel·lar set vols a l'aeroport del Prat i assegura que s'ha recol·locat els passatgers afectats en els següents vols disponibles o bé s'ha ofert els reemborsament de l'import del bitllet alsqui finalment no decideixin viatjar en un vol de la companyia. També s'abonaran les despeses dels hotels requerits pels passatgers durant la nit passada, segons apunta García.

El director comercial assegura que "tota la companyia està treballant al màxim nivell per resoldre aquesta situació al més aviat possible" i amb l'objectiu de minimitzar, segons diu, el malestar dels passatgers, però sobretot els pilots, tripulants de cabina i les persones que treballen en el departament d'Atenció al Client.García assenyala que a més al llarg d'aquest any la companyia està realitzant "nombrosos i importants" canvis tant a nivell operatiu com a l'àrea d'atenció al client que "permetran recuperar el nivell de qualitat propi de l'aerolínia".

Anar al contingut