Roda de Berà

Uns 6.000 camions menys per l'N-340 i l'N-240 pel desviament obligatori a l'autopista

Fa dues setmanes que ha entrat en vigor el desviament obligatori dels vehicles pesants en alguns trams de les nacionals

RedaccióActualitzat

Primeres valoracions de la restricció als camions a l'N-340 i l'N-240, dues setmanes després de posar-se en marxa. A l'AP-7, el nombre de camions s'ha incrementat un 50%, i a l'AP-2, un 100%.

Els trams de l'N-340 per on no poden circular camions són els compresos entre Peníscola i l'Hospitalet de l'Infant, i entre Altafulla i Vilafranca del Penedès. A l'N-240 el trànsit està restringit entre les Borges Blanques i Montblanc. 

Diuen els alcaldes del Pacte de Berà que a l'Arboç ja dormen tranquils. Prop de 2.000 camions que circulaven per la Nacional 340 ara van per l'autopista.

A les Terres de l'Ebre, el panorama encara ha canviat més: més de 3.000 camions han deixat de circular per la nacional. Per Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla, cal "pensar també en la sinistralitat. Fins ara, aquest any, 11 morts; cada 20 dies, una persona morta."

Els alcaldes del Pacte de Berà estan "satisfets, de vegades les coses acaben bé", segons el seu portaveu, Martí Carnicer.

Des de dilluns ja es posen multes als camions que no van pels trams bonificats de l'AP-7 i l'AP-2. Però la majoria ho compleixen. Aquest camió anava de França a Constantí per l'N-340. En aquest tram estava obligat a anar per l'autopista.
 

 

Els Mossos li van immobilitzar el vehicle fins que no pagués la multa de 500 euros, 250 amb descompte. Els camions que hagin de fer servir l'autopista tindran bonificat entre el 42% i el 50% del peatge

ARXIVAT A:
Trànsit
Anar al contingut