Una campanya de promoció de Catalunya, premi a la millor pel·lícula turística

L'anunci "La ruta de l'atzar" s'imposa a 3.000 pel·lícules que provenen d'un centenar de països
Una campanya de promoció de Catalunya, premi a la millor pel·lícula turística
Viena

Una campanya de promoció de Catalunya, premi a la millor pel·lícula turística

L'anunci "La ruta de l'atzar" s'imposa a 3.000 pel·lícules que provenen d'un centenar de països
Actualitzat
Un moment del vídeo de l'Agència Catalana de Turisme premiat a Viena

Un moment del vídeo de l'Agència Catalana de Turisme premiat a Viena

La peça "La ruta de l'atzar", de l'Agència Catalana de Turisme, ha estat guardonada amb el premi a la millor pel·lícula turística del món, que s'ha atorgat aquest dimarts a Viena.

El Comitè Internacional del Festival de Films Turístics (CIFFT), li ha concedit el premi en una competició en què es presentaven fins a 3.000 pel·lícules procedents d'un centenar de països.

 

 

La història del film

"The route of fate" presenta la història de dues noies que segueixen la ruta d'un cantant, després de trobar l'agenda de viatges que havia perdut. D'aquesta manera, les joves mostren les destinacions turístiques més conegudes de Catalunya, a través d'un viatge per les diverses demarcacions. Des de Montserrat, Lleida, els Pirineus, Tarragona, la Costa Daurada fins arribar a la Costa Brava i Girona, on troben el cantant.

Segons ha explicat el director general de Turisme, Octavi Bono, suposa un prestigi rebre un premi d'aquestes dimensions:

"Tenim un reconeixement a escala mundial competint amb més de 130 països i amb un volum de material presentat que va més enllà de 3.000 peces. Situar davant d'això una peça que hem fet a casa no ens pot fer més feliços."

A més, Bono ha destacat que el film no només destaca pel "relat", sinó que també per la música. La peça fa ús d'una versió en anglès 'Qualsevol nit pot sortir el sol', del cantant Jaume Sisa.

Pertany a una campanya de la Generalitat

El vídeo, realitzat per Román Pardo, forma part d'una campanya de la Generalitat que ha fet amb motiu de l'Any del Turisme Cultural. A més, en la creació del projecte, hi ha participat l'agència de publicitat Chârles Bcn, de Carles Patris i David Pérez.

 

 

L'anunci ha estat guardonat amb set premis diferents a millor film del circuit de 18 festivals del CIFFT. Els festivals internacionals s'han celebrat aquest any a llocs com Alemanya, Letònia, Bulgària, Turquia, República Txeca i Portugal.

VÍDEOS RELACIONATS