Un ou bat el rècord de "m'agrada" a Instagram

Un ou bat el rècord de "m'agrada" a Instagram

Un ou bat el rècord de "m'agrada" a Instagram

Actualitzat
TEMA:
Instagram
Un ou bat el rècord de "m'agrada" a Instagram

La imatge d'un ou que s'ha convertit en la foto amb més "m'agrada" a Instagram

Una foto d'un ou ha batut el rècord de "likes" o "m'agrada" a Instagram. I ho ha fet superant una imatge de la "celebrity" Kylie Jenner, que fins ara era la que tenia més "m'agrada".

El 4 de gener, el compte "world_record_egg" publicava la imatge d'un ou amb un missatge que animava a "establir junts un rècord mundial i aconseguir el post amb més 'm'agrada' a Instagram. Superant l'actual rècord, en possessió de Kylie Jenner":

 

 

 

Aquest dilluns, la imatge ha superat els "likes" de la foto de Jenner. Poc després de quedar-se sense el rècord, Jenner n'ha fet broma i ha penjat un vídeo en què se la veu fent un ou ferrat damunt l'asfalt.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Take that little egg

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

 

A la nit (hora catalana), la foto de l'ou ja acumulava més de 36 milions de "m'agrada", pràcticament el doble dels 18 milions que tenia la foto en què Jenner, filla del medallista olímpic Caitlyn Jenner i emparentada amb el clan Kardashian, anunciava el naixement de la seva filla Stormi:

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

stormi webster 👼🏽

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

En aquesta particular classificació de les publicacions amb més "m'agrada", darrere de Kylie Jenner s'hi situen Justin Bieber amb la foto anunciant el seu prometatge amb Hailey Baldwin, l'última foto del raper XXXTentacion abans que l'assassinessin i altre cop Kylie Jenner, amb la segona imatge de la seva filla.

A la xarxa, el nou rècord ha generat debat de seguida. El compte del programa d'Ellen DeGeneres ha intentat "batre" el nou rècord amb un muntatge d'un ou i una fotografia de Jenner, esperant arribar als 51 milions de "m'agrada":

 

 

 

 

L'ou, un símbol més de Twitter que d'Instagram

Entre 2010 i 2017, un ou era la imatge de perfil per defecte a Twitter. Fa prop de dos anys, la xarxa social va decidir abandonar l'ou, associat tradicionalment a la cultura dels "trolls" de la xarxa.

El propietari del compte de l'ou no ha volgut revelar la seva identitat. Contactat per l'agència France-Presse, un usuari que s'ha identificat com a Eugene Egg ha dit que va pensar que "seria divertit si una cosa tan senzilla com un ou podia recuperar el tron" com a imatge amb més "likes". 

 

 

ARXIVAT A:
Instagram Viral Xarxes socials

VÍDEOS RELACIONATS

ÀUDIOS RELACIONATS