Les apps de TV3 i Catalunya Ràdio, rècord d'audiència el mes de febrer
Les apps de TV3 i Catalunya Ràdio, rècord d'audiència el mes de febrer

Rècord d'audiència de les noves apps de TV3 i Catalunya Ràdio

La posada en marxa de les noves aplicacions es tradueix en un increment del nombre d'usuaris i també del consum de vídeo i àudio

Actualitzat

L'estrena de les noves aplicacions de TV3 i Catalunya Ràdio ha suposat un rècord històric en el nombre d'usuaris de les apps durant el mes de febrer. L'app de TV3, amb 169.461 usuaris únics, i la de Catalunya Ràdio, amb 83.679, van créixer el mes passat un 23,1% i un 18,6%, respectivament. El portal web de la CCMA va registrar 2.414.430 usuaris i va tenir 15.236.454 pàgines vistes.

La posada en marxa de les noves aplicacions de TV3 i Catalunya Ràdio s'ha traduït en un increment del nombre d'usuaris i també en el consum de vídeo i àudio. A TV3, el nombre d'usuaris actius va arribar als 169.461 usuaris actius que van fer 1.333.732 visites. En el cas de Catalunya Ràdio, els 83.679 usuaris van fer 738.980 visites.

Pel que fa al consum de vídeo, hi va haver 1.440.865 usuaris, que van fer 6.734.017 reproduccions, de les quals 1.380.227 van ser en directe i 5.353.790, a través del servei a la carta. L'emissió en directe a través d'internet més vista del mes correspon al programa especial sobre el judici del 9-N, amb 28.969 usuaris únics. El consum de vídeo la carta el va liderar La Riera, amb 1.308.649 reproduccions, en el mes amb més audiència des dels inicis de la sèrie.

El lideratge en consum d'àudio va ser per a El matí de Catalunya Ràdio, amb 32.060 usuaris únics i 79.325 reproduccions, seguit d'El suplement, amb 21.061 usuaris únics i 37.382 reproduccions. L'àudio més escoltat va ser el de l'entrevista d'El suplement a Esperanza Aguirre, seguit de la tertúlia d'El matí de Catalunya Ràdio dedicada a una possible inhabilitació de Francesc Homs.

 

Anar al contingut