Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player
Les Llosses

Trànsit investiga per què la tanca de formigó no va evitar la caiguda d'un vehicle al riu Ter aquest dissabte

El Servei Català de Trànsit investiga les causes de l'accident del vehicle sinistrat aquest dissabte a les Llosses, on van morir quatre membres d'una mateixa família en caure al riu Ter. Una de les incògnites d'aquest accident és saber per què la tanca de formigó, del tipus New Jersey, no va poder impedir que la furgoneta caigués al Ter.

Redacció Actualitzat

El Servei Català de Trànsit investiga les causes de l'accident del vehicle sinistrat aquest dissabte a les Llosses en caure al riu Ter malgrat haver-hi una tanca de formigó.

Una de les incògnites d'aquest accident, on van morir quatre membres d'una mateixa família, és saber per què la tanca de formigó, del tipus New Jersey, no va poder impedir que la furgoneta caigués al Ter.

Una de les hipòtesis seria que el vehicle, primer, va topar amb la tanca, va ser rebotat cap al centre de l'autovia i, després, hauria caigut a l'aigua. Segons especialistes en resistència de materials, la tanca no hauria complert la seva funció, tot i que s'ha d'investigar per què després sí que es va trencar.

Entre el punt de topada del vehicle amb la barrera de protecció i el punt on els investigadors creuen que va caure al Ter, hi ha entre 20 i 30 metres. A més, també s'ha d'acabar d'aclarir si l'impacte de la furgoneta amb la tanca va ser lateral o frontal, a quina velocitat circulava el vehicle, si la calçada estava seca, humida o hi havia gel.

Fonts del Departament de Territori han explicat que les rodes de la furgoneta estaven molt desgastades i que no eren les homologades per al tipus de vehicle. El tram de la C-17 on hi va haver l'accident és un continu de revolts, alguns molt obacs, cosa que preocupa els alcaldes de la zona perquè cada any hi ha una mitjana de tres accidents amb víctimes mortals i demanen a la Generalitat que estudiï com disminuir la perillositat del tram.

VÍDEOS RELACIONATS

Anar al contingut