Restes d'un dels vehicles implicats en l'accident múltiple de Terrassa
La concentració il·legal de cotxes va ser al polígon Can Parellada de Terrassa (CCMA)
Terrassa

Segon detingut per la concentració de cotxes il·legal a Terrassa, on hi va haver un mort

El xoc múltiple va causar la mort d'un jove de 19 anys, que estava assegut darrere d'un vehicle

RedaccióActualitzat

La Policia Municipal de Terrassa ha detingut el conductor del segon cotxe implicat en l'accident múltiple que va provocar la mort d'un jove de 19 anys en la concentració il·legal de cotxes tunejats en un polígon d'aquesta ciutat.

La detenció va ser aquest dilluns a la tarda, l'endemà dels fets. Els agents el van detenir quan li van donar l'alta de l'Hospital de Terrassa.

Tres vehicles es van veure implicats en l'accident, quan un primer es va saltar un senyal de cediu el pas i va xocar contra un segon. L'impacte el va projectar cap a un tercer que estava aparcat, darrere del qual hi havia assegudes dues persones joves. A causa de la topada, van quedar sota del vehicle i una d'elles finalment va morir. A més, diverses persones van resultar ferides.

Queden en llibertat amb càrrecs

Tant ell com la conductora del cotxe que es va saltar el senyal de cediu el pas, detinguda aquest dilluns, han passat a disposició judicial al jutjat de guàrdia de Terrassa, on els han deixat en llibertat amb càrrecs.

Els dos detinguts hauran de comparèixer periòdicament als jutjats i també se'ls ha retirat el passaport, se'ls ha prohibit sortir de l'estat i conduir vehicles de motor, a banda de confiscar-los els cotxes implicats en els fets.

Els detinguts estan acusats d'un delicte de conducció temerària i un d'homicidi imprudent. En el test de drogues i alcoholèmia, la primera detinguda va donar negatiu.


Queixes dels polígons per les curses i botellons

L'Agrupació de Polígons de Terrassa ha demanat més vigilància, amb més càmeres de seguretat o millor coordinació policial, per evitar accidents mortals com el de diumenge a Can Parellada.

En un comunicat, diuen que: "Hi ha una problemàtica als polígons industrials de les ciutats que s'ha vist agreujada per la pandèmia i que són les trobades, els botellons o les curses de vehicles".

"Més enllà dels residus, vidres trencats i brutícia que es deixen cada cap de setmana als carrers dels polígons, les carreres o concentracions suposen un perill afegit a l'activitat productiva de molts d'aquests espais de producció i logística", ha lamentat el president de l'associació, Jordi Vilar.

Ha afegit que: "Concentracions massives o carreres de velocitat suposen un risc innecessari per a la vida de les persones que treballen als polígons: per això han d'aturar-se".

 

ARXIVAT A:
JudicialTrànsit
Anar al contingut