Ryanair s'oblida de firmar 190 xecs de compensació i els clients no els poden cobrar
La companyia s'ha disculpat pel que ha qualificat d'"errada administrativa"
L'aerolínia Ryanair ha demanat disculpes a gairebé 200 clients a qui va enviar xecs de compensació per cancel·lacions o retards. Aquests xecs van ser rebutjats pels bancs perquè no estaven firmats. La informació l'ha feta pública la mateixa companyia mitjançant el seu compte de twitter.
Ryanair (@Ryanair) 22 d'agost de 2018
Ryanair reconeix "un nombre molt petit" de xecs -gairebé 200 xecs, d'un total de 20.000- que va enviar, no estaven signats a causa d'una "errada administrativa".
El problema, com ha passat amb alguns passatgers que cita la BBC, és que els bancs poden arribar a cobrar una taxa per la gestió d'aquests xecs.
Des de l'abril, diversos països s'han vist afectats per vagues de pilots i personal de cabina de la companyia irlandesa, unes aturades que han provocat retards i cancel·lacions, amb més d'un milió d'usuaris afectats.