Queixes perquè la cadena de roba H&M elimina les talles grans de les botigues
La multinacional sueca, que havia basat fins ara la seva imatge de marca en el fet d'adreçar-se a "dones reals", només vendrà online la roba de talles grans
Queixes perquè la cadena de roba H&M elimina les talles grans de les botigues

Queixes perquè la cadena de roba H&M elimina les talles grans de les botigues

La multinacional sueca, que havia basat fins ara la seva imatge de marca en el fet d'adreçar-se a "dones reals", només vendrà online la roba de talles grans

Redacció Actualitzat
TEMA:
Comerç
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player

L'actriu i professora Mireia Gubianas es va adonar en les últimes visites a botigues de la multinacional de roba sueca H&M que no trobava la secció de roba de talles grans. Una secció que, fins fa unes setmanes, era fixa a totes les seves botigues.

Intrigada, ho va preguntar als responsables de la botiga, que la van informar que efectivament ja no hi havia secció de talles grans i tota la venda passava a ser online.

Mireia Gubianas va expressar la seva indignació en un fil a Twitter:

 



H&M (sigles de Hennes & Mauritz) ha contestat a l'actriu que "lamenta els inconvenients que li pot provocar el canvi en la seva estratègia comercial". I asseguren que la venda de la línia de talles grans s'ha desplaçat a la venda online "seguint la tendència marcada pels clients".

 

La Mireia és especialment sensible a aquesta situació, entre altres coses perquè va representar al teatre l'obra "Gordas". I també perquè fa classes en un institut a nois i noies adolescents. Considera que el missatge que es transmet als joves, que són grans usuaris d'aquesta firma de roba, és que les talles més enllà de la 46 no són importants per a la indústria de la moda:

"El que sí que em sembla molt greu és el missatge que s'està donant amb aquesta decisió. Sobretot el missatge que es dona a les noves generacions d''el que tu necessites a nosaltres no ens interessa i, si ho vols, t'ho vas a comprar online'".

 

El tuit de Mireia Gubianas ha provocat centenars de respostes indignades a les xarxes i altres usuaris de Twitter recorden que H&M havia basat fins ara la seva imatge de marca en el fet d'adreçar-se a "dones reals".

En resposta al tuit, hi ha qui recomana botigues alternatives on es pot trobar roba de talles grans.

 

Una d'elles és la botiga de la Núria. Ella té una filla adolescent i la preocupa que es vulgui imposar un model físic de dones. El tallatge de la seva botiga comença on acaba el d'H&M i assegura que moltes de les seves clientes arriben frustrades per no poder trobar el que busquen de la seva talla:  

"És un tipus de clientela molt agraïda, precisament per aquesta frustració. A la que troben algú amb qui sintonitzen en talles i gustos, doncs és una clienta fidel".

 

ARXIVAT A:
Comerç

VÍDEOS RELACIONATS

Anar al contingut