
Moren tres veïns de Reus en un accident d'avioneta a Bolívia quan anaven a ser repatriats
En el sinistre també han mort els dos pilots de l'aparell
Sis persones, tres d'elles de Reus i una de València, han mort en l'accident d'una avioneta a Bolívia. L'aparell s'ha estavellat prop de la ciutat de Trinidad, a la regió amazònica de Beni, quan es dirigia cap a la capital de la regió, Santa Cruz, per repatriar als 4 espanyols pel coronavirus.
Els morts són un d'un matrimoni, i una familiar de la dona, veïns de la capital del Baix Camp. Les dues dones tenien doble nacionalitat espanyola i boliviana. Estaven de vacances a la zona de Beni i havien demanat ser repatriats cap a Espanya el pròxim 6 de maig en un vol del govern espanyol.
La quarta víctima era una noia valenciana que feia de voluntària de Psicòlogues i Psicòlegs Sense Fronteres, segons ha informat la mateixa organització. Treballava a Trinidad amb víctimes de violència de gènere.
Nuestro abrazo y solidaridad para la familia de nuestra compañera Alba que falleció ayer en un accidente de avioneta en Bolivia. Nos embarga el dolor y la tristeza por la pérdida de nuestra compañera. Una persona comprometida con la ayuda a los demás. pic.twitter.com/HqMlB8Cypk
PsF Valencianes (@PsFvalencianes) May 3, 2020
Els altres dos morts són els militars que pilotaven l'avioneta, segons ha comunicat la Força Aèria Boliviana.

Cinc de les víctimes han mort en el moment del sinistre per l'incendi de l'aparell i la sisena, quan el traslladaven a un centre hospitalari.

Una altra avioneta amb quatre espanyols més que havia sortit una estona abans si que va arribar al seu destí.
Els pilots, dotze minuts després d'enlairar-se, van informar d'una avaria al motor i que retornaven a l'aeroport d'origen. Poc després es va perdre el contacte amb l'aparell i es va veure el fum provocat per l'avioneta sinistrada.
FUERZA AÉREA BOLIVIANA (DICOS) (@AereaDicos) May 2, 2020
- ARXIVAT A:
- Bolívia