Julio Gómez Pomar, secretari d'Estat d'Infraestructures
Julio Gómez Pomar, secretari d'Estat d'Infraestructures
Barcelona

Només podran recuperar l'import del bitllet els que no van arribar a agafar l'AVE el dia del col·lapse

Segons les normes de Renfe, els que ja havien començat viatge no tenen dret a la devolució de l'import del bitllet

RedaccióActualitzat

El secretari d'Estat d'Infraestructures, Julio Gómez Pomar, ha explicat com aniran les devolucions de l'import del bitllet als afectats -més de 13.000- pel suposat sabotatge de la línia de l'AVE de dijous.

Gómez Pomar ha distingit dues situacions diferents. Els que no van arribar a agafar el tren tindran dret a la devolució de l'import del bitllet o podran canviar el bitllet per un altre. Tenen tres mesos per fer-ho.

Però els que ja havien començat el viatge, i van quedar atrapats al tren durant hores, no tenen dret a devolució. Segons les normes de Renfe, quan l'incident no és conseqüència del control o de l'actuació de l'empresa no es tornen els imports.

De totes maneres, el secretari d'Estat d'Infraestructures ha matisat que les persones que hagin sofert algun perjudici pel retard poden anar a les oficines de Renfe. Gómez Pomar creu que és un tipus de reclamació que s'ha de fer cas per cas i s'ha mostrat convençut que Renfe hi donarà una resposta adequada.

 

 

 

Anar al contingut