Neix el Línia, un diari digital de l'àrea metropolitana de Barcelona

Actualitzat

ACN Barcelona.-El 17 de maig el Grup Comunicació 21 posarà en marxa un nou digital: 'Línia, el diari metropolità'. Segons el portal català, aquest mitjà estarà "pensat des de i per a l'àrea metropolitana de Barcelona" i estarà dirigit pel periodista Arnau Nadeu, també responsable de la xarxa de periòdics locals Línia. El Grup Comunicació 21 considera que "l'àrea metropolitana barcelonina, i per extensió la regió metropolitana, és una realitat menystinguda informativament com a entitat geogràfica, política i social, i el nou diari vol fer-la visible". David Centol, editor del Grup Comunicació 21, ha detallat que aquesta publicació tindrà com a valors principals "la informació de proximitat, la qualitat dels continguts i el periodisme responsable".

"Línia és la peça que falta en el puzle de la informació de proximitat de l'àrea metropolitana de Barcelona i és també la peça que faltava al grup", ha remarcat Centol a través del portal català. "Amb el seu naixement es completa el nostre objectiu de respondre a les necessitats informatives de l'entorn més proper, al mateix temps que també s'arrodoneix el mapa comunicatiu català amb una eina que fins ara li mancava", ha afegit. El nou diari complementarà i potenciarà les 19 edicions impreses i digitals de les capçaleres territorials Línia dels districtes de Barcelona i l'àrea metropolitana.Segons Grup Comunicació 21, "la regió metropolitana de Barcelona planteja una realitat lingüística particular, on la llengua catalana requereix un plus de compromís per no despenjar-se definitivament dels hàbits lingüístics de la ciutadania".

Anar al contingut